...
0

Модуль інтеграції ViberBot до системи BAS / 1C

Покажемо демонстрацію модулю інтеграції ViberBot до системи BAS / 1C або системи баз. Як керовані, так і некеровані форми.

Відкриваємо у системі вкладку Viber.  Тут є головні та основні налаштування.

модуль інтеграції

Коли тільки відкривають систему, у неї відкриється вікно для заповнення токену та імені. Це поле ви заповнюєте в тому випадку, коли хочете, щоб користувач бачив перше повідомлення, коли тільки зайшов до вашої системи боту.

Можна поставити якусь інструкцію або опис свого бота – що він буде робити та які у нього завдання.

Після цього натискає кнопку “зареєструвати” і система автоматичного надсилає повідомлення, що ViberBot у вас зареєстрований. Також у нього змінюється статус на “зареєстрований”.

ViberBot

Після всього цього в нас відкривається можливість для переписки. У головному вікні вайбера у вас є розділення по вкладкам. Це дуже зручно для тих компаній, які ведуть клієнтів за менеджерами. Тобто кожний клієнт закріплений за окремими менеджером.

Менеджеру видно тільки дві вкладки:

  • повністю весь список клієнтів, який закріплений за менеджером;
  • вкладка тих повідомлень, які написали клієнти і на які менеджер ще не відповів.

Це зроблено для зручності і швидкої відповіді кожному контакту.

Адміністратор буде бачити повністю всі вкладки:

  • його контакти
  • його невідповідні повідомлення (на які він ще не відповів)
  • невизначені – клієнт перейшов, але система не розпізнала клієнта
  • контакти, які не отримали відповіді від менеджерів
  • овністю всі контакти, які є зареєстровані в системі чат-боту.

BAS / 1C

Далі ви можете побачити головне вікно. Це історія переписки, що відбувається саме з вайбером.

  • Усі повідомлення можна писати напряму,
  • Можна відправляти текстові повідомлення,
  • Файлові повідомлення.

керовані форми

За замовчуванням відображаються останні 10 повідомлень, які були проведені між менеджером та клієнтом, але можна подивитися повністю всю переписку з початку реєстрації клієнта в системі чат-боту.

Менеджер може перевести клієнта до іншого менеджера, в нього є особиста кнопка для цього.

некеровані форми

Або адміністратор може вибрати іншого менеджера, побачивши, що клієнт довго не отримував відповіді, і перевести його на іншого менеджера. Також можна ззовсім аавершити розмову з клієнтом.

Всі повідомлення відображаються і у клієнта в системі чат-боту. Клієнти також можуть відправляти файли різного типу і Viber буде їх отримувати саме в системі BAS / 1C. Вони будуть відображатись у менеджера.

Якщо менеджер працює у іншому вікні – обробляє замовлення або заповнює інші дані –у нього підключається система взаємодії. Тобто у нього відображається повідомлення, що є нове повідомлення від якогось клієнта. Він може перейти і побачити що то за клієнт, відкрити карточку клієнта, подивитись контрагента, подивитись менеджера, який запропонував йому перейти до ViberBot.

Viber

Також відображається Статус діалогу –  чи можлива переписка, чи клієнт заборонив переписку.

Якщо в карточки вайберу є зображення клієнта, воно буде також у вас відображатися.

В налаштуваннях вайберу у вас є можливість  додавати кнопки. Як тільки користувач зайшов, з’являється кнопка Приєднаьись.

чат бот

Ви можете налаштувати і розвивати кнопку. Наприклад, бонусна система, статуси повідомлень, відправка якихось документів. Вони будуть у вас працювати у зв’язку з вашим viber ботом, який інтегрований до вашої системи.

Ви можете замовити модуль інтеграції ViberBot до системи BAS / 1C через наші кнопки зворотного зв’язку внизу сторінки.

Вартість модуля — 5000 грн.*

*Ця вартість не враховує консультації та впровадження Viber-боту у вашому 1С . Вартість інтеграції залежить від складності підключення модуля до вашого 1С.

УВАГА!
УВАГА! Від 5 лютого 2024 Viber зробив боти тільки платні. Вартість складає 100 євро/місяць. ТІЛЬКИ на комерційній основі та ТІЛЬКИ з прив’язкою до корпоративної пошти.

 

Видео Конструктор Viber бот, Вайбер бот  на YouTube

Більше наших продуктів

Відеодемонстрація модуля інтеграції ViberBot до системи BAS / 1C на нашому каналі YOUTUBE