...
0

Відновлення обліку підприємства

Насамперед, розповімо, а чи потрібне взагалі відновлення обліку.

За законодавством термін ведення обліку для підприємства дорівнює терміну позовної давності по ньому – 3 року (1095 днів). Через «ковідні часи» цей термін продовжили – додався ще час офіційного карантину.

Термін, яким потрібно вести облік зарплати, становить 75 років. Він повинен відображати соціальний внесок, нарахування всіх доходів (якщо, крім зарплати, ще щось здійснювалося), майбутню пенсію.

Відновлення обліку

Вартість відновлення компанією «SoftUP» оцінюється з розрахунку 1000 грн/год. А ось витрачений на відновлення час залежить від:

  • Кількості звітів за період, в який не вівся облік.
  • Тривалість періоду відновлення обліку.
  • Стану, наскільки сильно ви запустили ведення обліку.
  • Наявності у вас первинної документації та обліку кадрів.
  • І ще якихось неврахованих нюансів чи форс-мажорів, якщо такі є.

Компанія «SoftUP», надаючи послуги з бухгалтерського обліку та аутсорсингу, часто стикається з тим, що бухоблік на підприємстві різною мірою занедбаності. Або за недоглядом, або за недбальством, або за незнанням.

Ви можете подумати: «Добре. Прямо з сьогоднішнього ранку починаємо вести облік за всіма правилами. Все стане на свої місця.» Але, на жаль, це не так. Бухгалтерський облік – як мелодія, безперервна та послідовна: він починається від створення компанії та триває аж до ліквідації. І недотримання цього механізму тягне за собою порушення та штрафи.

Якщо так сталося, що ви порушили ведення бух. обліку, компанія «SoftUP» пропонує вам його відновити.

  • Ми виправимо помилки за минулі роки.
  • Налаштуємо поточні процеси.
  • Проконсультуємо, які операції вам потрібно проводити самостійно далі, відповідно до вимог законодавства.

З 2015 року податок на прибуток спирається на бухгалтерський облік у всіх підприємств. А тому бухоблік перевіряється податковими органами. І якщо у вас є порушення, ви можете або потрапити на штрафи за недотримання правил (що відносно недорого) або штрафи за неправильне формування податків на прибуток (що вже більш фінансово відчутно).

Як ми вже говорили вище, вартість відновлення обліку залежить від різних факторів. І цей процес не на півгодини. Тому що розбиратися в тому, що вже занедбано, складніше, ніж коли процеси ведуться від створення підприємства до поточного моменту існування. Але це у будь-якому разі дешевше, ніж штрафи від податкової інспекції.

Чому варто звернутися до «SoftUP»?

  • У нас є досвід у цій справі.
  • Коли до нас звертаються за допомогою, ми поринаємо в процес.
  • Наші знання дозволяють допомагати з відновленням обліку будь-якого бізнесу – малого, середнього, великого.
  • Вирішуємо навіть найскладніші проблеми.

Після нашої роботи у вас на підприємстві буде краса та порядок у оборотно-сальдових відомостях та балансі. Автоматизуємо процеси так, що вам достатньо буде лише кнопочку натиснути. Звертайтесь!

Наша сторінка на LinkedIn