...
0
Модуль
Модуль обміну BAS / 1C та KeyCRM – рішення для обміну інформацією
Об’єднання двох систем в одну структуру

Основні переваги:
⦁ Замовлення автоматично створюються в BAS / 1C
⦁ Завжди актуальні залишки товарів
⦁ Оновленні фактичні ціни на продукцію

Можливості інтеграції BAS / 1C та KeyCRM

Модуль інтеграції KeyCRM для BAS / 1С – це розробка що дозволяє автоматизувати процес обміну інформацією.

Номенклатура

З інтеграцією KeyCRM ви отримуєте можливість легко створювати, редагувати та додавати зображення до товарів, що дозволяє представляти їх більш ефективно та привабливо.

Залишки

Завжди мати актуальну інформацію про залишки товарів на складі є ключовим для успішного бізнесу. Інтеграція KeyCRM допомагає вести облік як покупок, так і повернень, щоб ви завжди були в курсі ситуації.

Ціни

Розрахунок загальної вартості товарів з урахуванням знижок, доставки, податків та інших зборів стає швидким і легким завдяки інтеграції KeyCRM. Ви можете просто вводити потрібні параметри і отримувати необхідні розрахунки.

Замовлення

Усі замовлення з різних торгових платформ та месенджерів можуть бути легко комбіновані та управлятися в одному місці завдяки інтеграції KeyCRM.

Відправлення оплат та видатків

Інтеграція з потрібною вам платіжною системою дозволяє відправляти оплати замовлення або видаткові документи легко та швидко за допомогою всього лише одного кліку кнопкою. Всі файли та документи зберігаються відповідно до типових шаблонів для зручності та організації

Налаштування Модуля KeyCRM в BAS / 1C

Основні аспекти роботи Модуля

Назад
Далі

Переваги інтеграції KeyCRM з BAS / 1C:

Оптимізація робочих процесів

Інтеграція KeyCRM з BAS / 1C дозволяє автоматизувати багато рутинних операцій, що в свою чергу допомагає зберегти час та зусилля працівників.

Покращений аналіз даних

Завдяки інтеграції KeyCRM з BAS / 1C можливо отримати доступ до детальних аналітичних даних про бізнес процеси та результати продажів, що дозволяє приймати кращі стратегічні рішення.

Зменшення помилок

Автоматичний обмін даних між KeyCRM та BAS / 1C допомагає уникнути помилок та недорозумінь, що можуть виникнути при ручному веденні інформації.

Підвищення ефективності роботи з клієнтами

Інтеграція двох систем дозволяє зберігати всю інформацію про клієнтів в одному місці, що полегшує процес комунікації та взаємодії з ними.

Модуль обміну BAS / 1C та KeyCRM

*Вартість може коригуватися в залежності від функціональних можливостей інтеграції.

Швидка покупка
Щоб обумовити спосіб доставки та оплати, вас набере менеджер контакт-центру.

Відгуки наших клієнтів

Леонід
Відгук від покупця

Перед початком роботи перебрали безліч платформ. З усіх варіантів, які є зараз на ринку, на наш погляд – найкраща KeyCRM. Вона дуже швидко розвивається і налаштовується під потреби компанії. Спочатку ми хотіли просто систему з нескладними налаштуваннями, а потім вирішили налаштовувати більш складну, контролюючу велику кількість процесів бізнеса.

Дякуємо команді SoftUp за Вашу роботу!

Поліна
Відгук від покупця

Не знаю як ми раніше жили без цієї CRM. Шкода, що раніше не встановили, а користувалися таблицями. Кей CRM – дуже зручний і функціональний продукт. В цій системі зав’язані всі наші продажі і виробничі процеси (також індивідуальні замовлення). Тепер ця система – наша невід’ємна частина. SoftUp завжди на зв’язку і враховує наші побажання. Дякую. Рекомендую!

Олена
Відгук від покупця

Дякую! Ви найкращі! Взагалі КейCRM дуже крута і обслуговування на висоті! Коли ми вас знайшли і почали все підключати це було неймовірно. Просто ми так раніше намучалися вже з іншими системами, а тут все, як нам потрібно, Дуже дякую всій команді!

Спробуйте вже зараз

Швидкий старт із мінімальними вкладеннями.

Залиште заявку на сайті: ми розповімо про інтеграцію і налаштуємо рішення для роботи в BAS/1C

Питання-відповідь

Які поля завантажуються з KeyCRM у BAS / 1С на замовлення?

В типовому функціоналі вивантажуються: ПІБ, телефон, товари з цінами та знижками

Можно окремо допрацювати: місто та відділення нової пошти, канал комунікації з KeyCRM = підрозділ у BAS/1С, спосіб оплати у KeyCRM = каса або рахунок у BAS/1С, коментар до замовлення.

Яка логіка зміни стану замовлення? Якщо змінили стан у KeyCRM, то змінеться при обміні стан BAS / 1С і навпаки?

Дані по замовленню передаються з KeyCRM до BAS/1С. Змінили в KeyCRM – змінилось в BAS/1С.

Як відбувається вивантаження з BAS/1С номерів ТТН у KeyCRM, а також оплат, які були внесені до BAS/1С?

Це не входить в типовий функціонал. Можливо доопрацювання індивідуальне.  При цьому потрібно проговорити логіку по оплатам. По ТТН наприклад, питання при якій дії передавати на сторону KeyCRМ, бо там є декілька механізмів. Для реалізації обговорюємо з програмістом.

Де в BAS/1С знайти плагін KeyCRM, щоб завантажити нові замовлення?

Запускаєте BAS/1С – розділ Операції – План Обміну.