CRM-система для бізнесу KeyCRM

Пропонуємо вам український продукт KeyCRM – CRM-систему для бізнесу. Причому вона підійде і малому бізнесу, і середньому, і великому.

Не встигаєте збирати замовлення чи не знаєте, як мотивувати клієнтів? Розуміємо вас, тому ділимося чим саме вам зможе допомогти KeyCRM.

Що може KeyCRM? 3 в 1

  • Всі замовлення, зроблені на ваших торгових майданчиках – на маркетплейсі, через месенджери та на вашому власному сайті інтернет-магазину – потрапляють до єдиної системи, де доступні для перегляду.
  • Спілкування з клієнтами по телефону, через месенджери, електронну пошту та соцмережі – Viber, Telegram, Instagram, Facebook – відбувається там же.
  • У цій же системі здійснюється торгівля та синхронізація зі складами та службами доставки

Вартість стандартної інтеграції (обмін замовленнями, залишками) CRM-системи для бізнесу KeyCRM – 7800 грн. + доробки 800 грн. за годину.

Сфери діяльності, які використовують KeyCRM

  • Салон краси. Система враховує витрати матеріалів, веде календар записів клієнтів за видами послуг, поєднує у собі спілкування з клієнтами у месенджерах, соціальних мережах та на сайті (функція з календарем зараз в розробці).
  • Маркетплейс. Автоматичне заповнення даних на замовлення, оформлення ТТН поштових служб доставки. У систему вбудований модуль маркетплейсу і ви можете представляти свої товари абсолютно на будь-якому маркетплейсі. Незалежно від того, на скільки маркетплейсів ви розміщуєтеся, замовлення потрапляють в єдину систему KeyCRM.
  • Інтернет магазини. Інтеграція з формами замовлень та WooCommerce, залишками та запасами на сайті. CRM-система підходить під будь-яку платформу вашого сайту WordPress, Opencart, Prestashop, Magento і т.д.
  • Сфера послуг. У KeyCRM у вас буде єдине вікно для запису клієнтів або збору замовлень із календарем. Якщо крім надання послуг ви продаєте супутній товар, ви зможете налаштувати в системі і цю опцію (функція з календарем зараз в розробці).
  • Консалтингові послуги. Система підходить для одночасного використання кількома менеджерами та спілкування з клієнтами, які пишуть у вашу компанію через месенджери та соцмережі – Viber, Telegram, Instagram, Facebook.
  • Бізнес у соцмережах. Наприклад, ваш основний бізнес здійснюється через Instagram і вам цього цілком достатньо, у розробці власного сайту немає потреби, а майданчик Facebook служить просто для підтримки. Щоб не заглядати постійно в соцмережі, ви налаштовуєте KeyCRM, в якому відображаються спілкування менеджерів із замовниками. Там же відображаються зроблені замовлення та залишки, а також через систему відразу можна залишати коментарі до постів, ставити лайки та реагувати на сторіс.

УВАГА! Для конфігурації BAS Бухгалтерія ПРОФ (Business automation software for accounting PROF) ІНТЕГРАЦІЯ НЕ ПРОВОДИТЬСЯ!

Вивантаження позицій відбувається в автоматичному режимі, які вказані в обміні. Перезаповнення обмінів і так далі не входять в типову конфігурацію. З тієї причини, що деяким клієнтам потрібно обмежити товари по обміну, деякі клієнти беруть певні групи, а деякі – все разом. ПЕРЕД ІНТЕГРАЦІЄЮ УТОЧНЮЙТЕ БАЖАНИЙ МЕТОД.

6 причин, з яких вам потрібен KeyCRM

  • Модуль, що вбудовується в BAS/1C, який інтегрується з сайтом, інтернет-магазином, торговими майданчиками, поштовими службами, ПРРО, платіжними системами та складами.
  • Візуально система являє собою єдине «вікно», в якому ви повністю ведете весь бізнес – приймаєте замовлення, обробляєте їх, списуєтеся з покупцями, бачите роботу ваших менеджерів (система фіксує який співробітник чим був зайнятий) і воронку продажів (або угод, проектів, залежно від сфери бізнесу), ведете облік доходів та витрат та збираєте повну аналітику.
  • Спілкування з клієнтами прямо із системи. До неї надходять повідомлення з усіх ваших облікових записів – електронної пошти, месенджерів, соцмереж, сайту та телефонії. Вам не потрібно моніторити різні програми, на будь-яке повідомлення ви відреагуєте оперативно. І там створіть запис клієнта або замовлення товару.
  • Все абсолютно безпечно. Система KeyCRM налаштована так, що дозволяє розподіляти доступ до системи залежно від посад та функцій. Якщо у вас торгова мережа, ви можете розподілити доступ до системи в залежності від розташування та філій. Аж до того, що співробітникам можна включити лише окремі поля. І ви можете бути впевнені – ніхто зі співробітників не вкраде базу даних та не зіллє її конкурентам.
  • Повна аналітика продажу. Тут все зрозуміло – аналітика з продажу, залишків, клієнтів, магазинів, прибутку, витрат і т.д.
  • Збір замовлень. Знову ж таки все «стікається» в «єдине вікно» CRM-система з усіх акаунтів, в яких представлений ваш бізнес. Ви не втратите жодного замовлення, жодного клієнта.

ЩЕ РАЗ – З ЯКИХ КАНАЛІВ ЗВ’ЯЗКУ приходять замовлення в KeyCRM

З електронної пошти, месенджерів (Viber, Telegram), сайтів, лендингів, інтернет-магазинів, маркетплейсів, Google Мій бізнес, соцмереж (Instagram, Facebook). Жодне повідомлення не буде втрачено.

– З якими торговими майданчиками синхронізується KeyCRM? – З інтернет-магазинами, лендингами та маркетплейсами (Розетка, Пром, Хорошоп, Хотлайн, Алло, Епіцентр, ОЛХ, Амазон, eBay, Shopify).

– Як я зможу відстежувати доставку свого товару клієнту? – У систему вбудовано інтеграцію зі службами доставки. Це і шаблони, і готові форми, автозаповнення, формування ТТН, відправка смс покупцям, відображення статусів посилок.

Як я можу налаштувати воронку продажів? – Їх може бути скільки завгодно. Ви самостійно можете їх редагувати – виділяти кольорами, надавати статуси, змінювати та видаляти. У будь-який час доби ви бачитимете скільки у вас замовлень (записів на надання послуг) і чи є якісь затримки.

5 особливостей аналітики в KeyCRM

  • Фінанси. Звіти прибутку, витрат, збитків та рентабельності.
  • Співробітники. Продаж по кожному менеджеру – оборот, допродаж, середній чек, скасовані замовлення.
  • Послуги та товари. Продаж кожного окремого товару чи послуги. За конкретним магазином, філією, загальна в цілому.
  • Клієнти. Нові клієнти, які повернулися, втрачені; клієнти з найбільшою кількістю замовлень; середній продаж на клієнта.
  • Магазини та філії. Оборот, прибуток, витрата, середній чек, податки тощо.

Завдяки вбудованому в BAS/1C модулю, вам не треба вручну переносити інформацію про ваші товари та навіть табличні значення. Все це перенесеться в систему автоматично. А ви позбавите себе зайвих помилок. До того ж автоматизація багатьох дій заощадить вам щонайменше 2.5 години робочого часу, які ви можете витратити на додаткову розкрутку бізнесу.

Особливості KeyCRM

  • В одній системі зібрано ВСЕ, щоб повноцінно спілкуватися з клієнтами – телефонія та месенджери, «збирач замовлень» та картки покупця. Система дозволяє сортувати діалоги і показує кількість повідомлень від клієнтів, на які ще не відповіли.
  • Не потрібно робити по одній дії. Зручні групові дії – перенесення товарів та послуг, замовлень та оплат.
  • Автоматизація відправки товарів – автоматичне формування ТТН та статусів посилок, відстеження місця знаходження посилок.
  • Повна база клієнтів у одній системі. Зручний запис та здійснення повторних записів. Система сама виключає дублювання клієнтів і видаляє повторні облікові записи одного і того ж клієнта. Якщо замовник товару та одержувач посилки, відрізняються, ви так само зможете вказати це в системі.
  • Зручний та багатофункціональний інтерфейс. Вітальні повідомлення, відображення замовлень, поля для коментарів, завантаження файлів тощо.

В результаті інтеграції KeyCRM ви отримаєте автоматизацію таких даних, як:

  • Номенклатура. Створення, редагування, приєднання зображень
  • Залишки. Завжди актуальна та оновлена інформація. Облік у залишках не лише покупок, а й повернень.
  • Ціни. Розрахунок загальної вартості з урахуванням знижок, доставки, податків та ін.
  • Замовлення. Усі замовлення в одному місці. З усіх торгових майданчиків та месенджерів.
  • Відправлення оплат (по кнопці). Інтеграція з необхідною вам платіжною системою.
  • Відправлення видаткових (по кнопці) у вигляді файлів. Файли зберігаються по типовим шаблонам.

А тепер докладніше про кожен.

Номенклатура

Номенклатуру товарів у системі KeyCRM можна редагувати і ці зміни відіб’ються на всіх маркетплейсах, які прив’язані до системи. Усі API також редагуються. Створюємо товари теж прямо в системі, там же прописуємо ціни та описи, додаємо зображення та варіації (колір, розмір, вага тощо), артикули та штрих-коди.

Зручний пошук за номенклатурою – за назвою, за артикулом, за властивостями та ін. Дуже зручно, якщо товарів у системі багато. Крім того, вся інформація по номенклатурі підтягується не лише у товари на маркетплейси та інші майданчики, на яких ви торгуєте, а й у форму надсилання замовлень покупцям.

Якщо ви розміщуєте номенклатуру на закордонних майданчиках, завдяки KeyCRM не буде плутанини з валютами та конвертаціями. Причому відстежувати щодня курс валют та переживати за те, щоб своєчасно змінити ціни, не потрібно.

Ніякого ручного перенесення, ручного заповнення однієї й тієї інформації по номенклатурі у різних місцях, що виключає ризик перенести невірні дані.

Залишки товарів

Залишки товарів завжди актуальні та автоматично підтягуються на всі маркетплейси, де розміщено ваш асортимент. Особливо зручно, якщо у вас великий обсяг продукції та представлений на великій кількості маркетплейсів. Більше не потрібно самостійно заходити на всі сайти, де представлені ваші товари, і оновлювати руками кількість товару, що залишилася.

Додатково зручно у тих випадках, коли товар у вас зарезервували або купили, а потім передумали. У ручній роботі менеджеру потрібно змінити кількість товару, а потім, коли клієнт передумав, не забути повернути потрібну кількість. А якщо таких клієнтів та повернень кілька? Так ось, з KeyCRM можна не перейматися і не дбати про це. Система врахує все вищезазначене сама.

Усі залишки у системі обліку – актуальні. Ви списуєте залишки в системі та оновлена інформація про кількість одразу ж підвантажується у всі маркетплейси. Якщо клієнт зарезервував ваш товар (у будь-якому маркетплейсі), у вашій системі відобразиться нова кількість, з урахуванням вирахування резервів. Клієнт скасував резерв – залишки знову оновляться.

Для коректної роботи потрібно проставити у ваших товарів артикули. Саме з них орієнтується система.

До того ж, ви самі можете вибрати в якому магазині проставляти залишки, а в якому, наприклад, вам це не потрібно. Або ж вибрати вид відображення залишків – за фактом чи незмінним числовим мінімумом. Наприклад, у тому випадку, коли майданчик маркетплейсу знімає товар із продажу, якщо товар розпродано.

Ціни

Проставляючи ціни в системі KeyCRM, ви одночасно змінюєте ціни скрізь, де ще розміщені ваші товари. Система робить це автоматично, вам не потрібно витрачати час на кожен маркетплейс окремо. Дуже зручно, якщо той самий товар розміщений на декількох майданчиках.

Що стосується вартості, то KeyCRM дозволяє проставити не тільки вартість товарів, а й вартість закупівель, ціну продажу, знижки, податки, включити вартість доставки та інші витрати.

Завдяки такій точності, у вас завжди буде актуальна аналітика з доходів та витрат, прибутку тощо.

Причому, ви можете налаштувати систему так, щоб відображалися ті ціни, які потрібні саме вам, а не всі поспіль.

Які ціни можна вказати в KeyCRM:

  • Ціна товару
  • Знижки
  • Податки
  • Подарункова упаковка
  • Доставка (якщо відображення цієї ціни є на конкретному торговому майданчику)
  • Загальна вартість

Що стосується знижок, то не в кожному маркетплейс вони виводяться окремим полем або не підтягуються до загальної суми замовлення. Також знижки на окремих торгових майданчиках залежать від того, скільки товарів зі знижками замовляє клієнт.

Податок на продаж може відображатися не в усіх країнах.

Загальна вартість = Ціна товару – знижка + доставка + податок + упаковка.

Також у KeyCRM можна приховати можливості редагування цін (і навіть перегляду) різним користувачам системи.

Замовлення

Замовлення з усіх торгових майданчиків (маркетплейсів) потрапляють до єдиної системи – KeyCRM. Якщо клієнт змінив замовлення (скасував, додав, змінив кількість), це також відображається у системі. Причому інтеграція здійснюється в обидві сторони – система надсилає на маркетплейс номер замовлення та закриває замовлення.

Все це дозволяє обробляти замовлення набагато швидше. Що дуже зручно, якщо замовлень багато та іоні з різних маркетплейсів. Ви не заплутаєтеся скільки і де замовили товару. ВСІ ЗАМОВЛЕННЯ В ОДНОМУ ВІКНІ. З маркетплейсів, месенджерів, соцмереж, інтернет-магазинів і т.д.

Не найважливіше, але приємне доповнення – у системі KeyCRM вкладку замовлень можна налаштувати так, щоб саме вам було зручно працювати із замовленнями – включати та відключати поля, вибудувати зручну вам послідовність.

Також виключено додавання однієї й тієї ж покупця різними менеджерами кілька разів. Система сама відстежує появу дубльованих облікових записів та попереджає про це. До облікового запису покупця можна приєднати кілька телефонів, кілька електронних адрес, месенджерів тощо.

Також у системі у вас відображається вся історія замовлень по кожному покупцю.

Ще додаткова зручність – об’єднання замовлень від покупця. Наприклад, людина зробила замовлення, і за короткий час зробив ще замовлення. Звичайно ж, клієнту вигідніше та зручніше отримати кілька своїх замовлень, як одне, в одній доставці. У KeyCRM це передбачено.

Щодо відстеження доставки замовлень. У KeyCRM всі дані зі служб доставки зібрані воєдино. Ви відстежуєте все, що стосується доставки, прямо із системи. Жодних додаткових заходів на сторонні сайти, авторизацій у різних кабінетах. Відстеження замовлень, доки вони не потраплять до клієнта в руки з вашої CRM. Причому для скільки завгодної кількості виконавців.

Трекінг-номери та статуси замовлень відстежуються автоматично та повністю (аж до вказівки дати та часу доставки) та автоматично змінюються статуси.

У системі можна налаштувати різні доступи співробітникам – до окремих полів, розділів, функцій, створення ТТН, доступу до статусам. Конфіденційна інформація надійно захищена і відповідальній особі помітні навіть зміни, які в замовлення вводили менеджери.

Відправлення оплат

У систему вбудовуються модулі платіжних систем, які вам потрібні, з якими працюєте. І весь фінансовий облік в одному вікні, у єдиній системі.

Платежі швидко обробляються, а облік доходів і витрат настільки простий і прозорий, що вам не доведеться наймати додатково бухгалтера.

З якими платіжними системами працює KeyCRM:

  • Monobank
  • ПриватБанк, Приват24
  • WayForPay
  • LiqPay
  • Fondy

І за юридичними, і за фізичними картами. Враховуються і доходи і витрати компанії (наприклад, оплата за електроенергію, оренду приміщень). Причому вам не потрібен додатковий спеціаліст, менеджери самі контролюють оплати. І здійснити оплату можна прямо з CRM-системи натисканням однієї кнопки. Прямо у вікні замовлення системи менеджер вибирає потрібний платіж і там підтверджує оплату.

Все чітко та швидко. Та ще й точна фінансова аналітика компанії завжди під рукою. Причому ви можете вибрати аналітику, яка вам потрібна – по окремих філіях або магазинах, відфільтрувати звіт за доходами або витратами, знижками, менеджерами, обраним періодом і т.д.

Усі платежі, надіслані менеджерами, так само легко відстежуються. Ви в будь-який час можете перевірити ким був відправлений той чи інший платіж, хто і коли щось змінював.

Відправлення накладних у вигляді файлів

Всі ті дії, які відбирали багато часу в Excel, в KeyCRM виконуються в одне натискання і накладні відправляються на друк миттєво.

Файли накладних зберігаються у системі як типових шаблонів, що у результаті економить понад дві години щодня, проти роботою в Excel. Роздрук документів для митниці, чек покупки, досконалої в інтернет-магазині, накладна кур’єру – будь-який шаблон знайдеться в бібліотеці KeyCRM. Ви тільки підставляєте в нього свої дані та натисканням однієї кнопки відправляєте на друк або поштою/у месенджер. І ніякої зайвої роботи та повторюваних дій.

Особливо зручно, якщо ви продаєте товар не лише в Україні, а й за її межами, де шаблони накладних можуть відрізнятись.

В системі є окрема повна інтеграція з Новою Поштою, яка дозволяє не тільки відразу створювати накладні цієї служби доставки, але й автоматично підтягує їх до кабінету на сервісі Нова Пошта.

Ця функція доступна не з усіма поштовими службами. Так, наприклад, ви можете створити прямо в KeyCRM накладні і для УкрПошти, але автоматично вони до вашого кабінету цієї служби не підтягнуться. Це обмеження на самому сервісі УкрПошти.

А ТЕПЕР ВІД СЛОВ ДО РОБОТИ НА ПРАКТИЦІ. Показуємо, як виглядає робота системи у вашій програмі обліку.

На панелі розділів добавлено розділ роботи із CRM.

Підключення KeyCRM вимагає наявності ключа API (API token).  НЗнайти його можна в Налаштуваннях.KeyCRM

НалаштуванняОсновні  → API-ключ → Згенерувати ключ API. З’явиться значення ключа. → Зберегти.

Його не можна редагувати, щоб уникнути появи помилок. Щоб скопіювати значення, натисніть кнопку в кінці рядка. Щоб переглянути документацію за API, натисніть на посилання під рядком зі значенням ключа.

KeyCRM

Де знаходяться налаштування обміну та можливість ручного вивантаження та завантаження даних.

Налаштування вивантаження виглядає наступним чином.

Кнопка Підбір відповідає за список номенклатури, яка має бути відправлена на віддалену сторону.

Якщо поставлена галка Вивантажувати лише зміни, то буде вивантажена тільки та вибрана через підбір номенклатура, яка була змінена і ще не відправлена на віддалену сторону.

Реквізит Склад відповідає за вивантаження залишків по конкретному складу.

Реквізит Базовий тип цін відповідає за вивантаження ціни по конкретному типу цін.

Галка Активно відповідає за Включення вивантаження по налаштуванню регламентним завданням, в якому стоїть дана галка. Тобто, якщо потрібно, щоб регламент не працював з конкретним налаштуванням, тоді або галку Активно відключаємо, або ставимо налаштування поміченим на видалення.

Кнопка Вивантажити товари запускає ручне вивантаження на віддалену сторону.

Так виглядає налаштування завантаження замовлень.

Реквізит Організація відноситься для пошуку облікового записку по завантаженому або відправленому документу. Наприклад, потрібно відправити файл видаткової і щоб знайти облікові дані авторизації для відправки, шукаємо із документу видаткової по організації налаштування, з якого беруться потім дані авторизації, як токен, сайт.

Період завантаження відноситься до вибору періоду завантаження документів із віддаленої сторони.

Коментар це довільний реквізит, в якому може зберігатися довільна інформація, яка на логіку не впливає.

При фоновому звантажені замовлення будуть отримані за період Вчора + 10 хвилин ПО Сьогодні кінець дня.

Регламентна зовнішня підключена обробка запускає одночасно і Вивантаження, і Завантаження із даного списку.

Налаштування беруться для обміну тільки Активні і не помічені на видалення.

Відправка оплати із форми документу відбувається ось тут:

Результат оплати бачимо на віддаленій стороні.

При кожному натисненні кнопки відбувається відправка нової оплати.

Кнопка відправки Видаткової знаходиться на формі документу.

Прикріплені файли виглядають після натиснення кнопки в замовленні в кабінеті ось так.

Ось такий файл прикріплюється (його вміст нижче):

При кожному натисненні на кнопку відправляється і прикріплюється файл видаткової.

Компанія SoftUp пропонує встановлення та налаштування модуля KeyCRM у BAS / 1C. Ви платите тільки за це і вам не треба платити щомісяця за обслуговування чи переживати, що за кілька місяців щось перестане функціонувати. ПОВНИЙ НАБОР ФУНКЦІОНАЛУ одразу ж після підключення.

Вартість стандартної інтеграції (обмін замовленнями, залишками) CRM-системи для бізнесу KeyCRM – 7800 грн. + доробки 800 грн. за годину.

Якщо вам сподобалася CRM-система для бізнесу, яку ми вам пропонуємо, звертайтесь до нас через кнопки зв’язку і наші менеджери дадуть відповіді на всі ваші запитання.

Відеоогляд Модуля обміну між KeyCRM та 1С на нашому YouTube каналі

НАШІ ПРОДУКТИ eCommerceUp

Наша сторінка на  Facebook