Можливості інтеграції
BAS / 1C та TelegramBot
Модуль інтеграції TelegramBot для 1С / BAS – це розробка що дозволяє автоматизувати процес спілкування з клієнтами та партнерами, створює прозору комунікацію та обслуговування.
Важливо: Комунікація з клієнтом в TelegramBot можлива лише тоді коли клієнт прийняв запрошення в бот (підписався на нього). Тоді створюється його карточка в BAS / 1C і можна вести з ним діалог.
TelegramBot не може перший написати до клієнта!
- Листування у Telegram від BAS / 1С
Можливість спілкуватись через корпоративний канал боту з клієнтами, які “підписались” на бота
- Готові сценарії
Самообслуговання клієнтів згідно закладених сценаріїв (є готові сценарії і можна розробляти свої)
- Різні типи повідомлень
Відправка текстових, голосових, фото-, відео-, файлів та інших типів повідомлень як через бот так і через месенджер
- Шаблони
Відправка різного роду готових повідомлень, шаблонів повідомлень з бази (також з вкладеннями)
- Робота через клієнт
Можливість працювати через Тонкий клієнт та Веб-клієнт
- Переадресація
Переадресація діалогів на інших працівників
Налаштування TelegramBot в BAS / 1C
Переваги інтеграції TelegramBot з BAS / 1C:
Що потрібно підготувати до налаштування інтеграції
Модуль обміну BAS / 1C та TelegramBot
Відгуки наших клієнтів
Спробуйте вже зараз
Швидкий старт із мінімальними вкладеннями
Залиште заявку на сайті: ми розповімо про інтеграцію і налаштуємо рішення для роботи в BAS / 1C