...

Наші гарантійні зобов’язання

  1. Компанія «SoftUP» гарантує відповідність характеристик обладнання за умови дотримання клієнтом умов транспортування, зберігання та експлуатації.
  2. Гарантійний термін експлуатації – 12 місяців від дня продажу.
  3. Транспортування в гарантійну майстерню і назад здійснюється рахунок споживача.
  4. Гарантія включає роботи з ремонту та заміну дефектних частин обладнання.
  5. Залишаємо за собою право відмовити у гарантії, якщо:
    • Відсутній повний комплект обладнання.
    • Немає оригінальної упаковки, яка йшла разом із обладнанням.
    • Відсутній супровідний лист із зазначенням дефекту.
    • Не видно серійного номера на виробі.
    • Є видимі ознаки неправильної експлуатації, підтверджені механічними ушкодженнями на устаткуванні.
    • Пошкоджено або відсутня гарантійна пломба.
    • Несправності сталися з вини потрапляння сторонніх предметів, рідин або комах в обладнання.
    • Є наявність слідів стороннього втручання або здійснення ремонту у неуповноваженому сервісному центрі.
    • Ви змінили конструкцію виробу.
    • Виникли дефекти внаслідок неправильного транспортування з вашого боку.
    • Відбувся нещасний випадок або форс-мажорна подія, яка знаходиться поза нашим контролем.
  6. Гарантія не поширюється на:
    • Витратні матеріали (термоголовки термопринтерів, акумулятори тощо).
    • Джерела живлення, які використовуються поза встановленими нормами експлуатації (220 В -15%, 220 В +10%).
    • Кабелі живлення та інтерфейсів.
    • Плати інтерфейсів (USB, LAN, COM, LPT).
Задайте своє питання нашим менеджерам в любий із месенджерів