...
Модуль

Модуль обміну BAS / 1C та KeepinCRM – рішення для обміну інформацією

Об’єднання двох систем в одну структуру

Основні переваги:
⦁ Замовлення автоматично створюються в BAS / 1C
⦁ Завжди актуальні залишки товарів
⦁ Оновленні фактичні ціни на продукцію

Можливості нашого модуля інтеграції

Інтеграція KeepinCRM з BAS / 1C відкриває широкі можливості для автоматизації різних аспектів бізнесу:

  1. Номенклатура

    Створюйте, редагуйте та додавайте назви товарів в одній системі, в іншій все відобразиться автоматично.

  2. Залишки

    Завжди матимете актуальну інформацію про залишки товарів на складі. Інтеграція допомагає вести облік як покупок, так і повернень, щоб ви завжди були в курсі ситуації.

  3. Ціни

    Розрахунок загальної вартості товарів з урахуванням знижок, доставки, податків та інших зборів стає швидким і легким.

  4. Замовлення

    Усі замовлення з різних торгових платформ та месенджерів можуть бути легко комбіновані та управлятися в одному місці

Налаштування Модуля KeepinCRM в BAS / 1C

Основні аспекти роботи Модуля

Робота Модуля керується через План Обміну.
План обміну розділений на дві частини:
Товари

З точки зору налаштувань по Товарів потрібно обрати групи номенклатур які потрібно вивантажувати. Якщо не потрібно все, то можна вказати обмеження. Якщо потрібно все, то “Заповнювати за відбором” – программа бачить позиції за якими заповнений Артикул і відповідно додає їх в табличну частину для обміну.

Замовлення

З точки зору налаштувань по Замовленням потрібно вказати Організацію на яку будуть падати замовлення.

З точки зору вивантаження Складів для залишку береться не тільки “Основний склад”, а й декілька, якщо вони у вас є. Головна умова, щоб було заповнено їх ID KeepinCRM.  Все це можна подивитися на сайті  KeepinCRM.

Всі обміни відбуваються згідно регламенту.
Періодичність налаштовується індивідуально.

Переваги інтеграції KeepinCRM з BAS / 1C:

Оптимізація робочих процесів

Інтеграція KeepinCRM з BAS / 1C дозволяє автоматизувати багато рутинних операцій, що в свою чергу допомагає зберегти час та зусилля працівників.

Покращений аналіз даних

Завдяки інтеграції KeepinCRM з BAS / 1C можливо отримати доступ до детальних аналітичних даних про бізнес процеси та результати продажів, що дозволяє приймати кращі стратегічні рішення.

Зменшення помилок

Автоматичний обмін даних між KeepinCRM та BAS / 1C допомагає уникнути помилок та недорозумінь, що можуть виникнути при ручному веденні інформації.

Підвищення ефективності роботи з клієнтами

Інтеграція двох систем дозволяє зберігати всю інформацію про клієнтів в одному місці, що полегшує процес комунікації та взаємодії з ними.

Модуль обміну BAS / 1C та KeepinCRM

0
Швидка покупка
Щоб обумовити спосіб доставки та оплати, вас набере менеджер контакт-центру.

Це вартість типового налаштування. Всі додаткові задачі будуть розраховуватись додатково, з розрахунком 1 000 грн./год.

Основна частина коду є закритою, оскільки це власність нашої компанії і відповідає нашим стандартам безпеки та якості.

Користувацька частина для налаштувань залишається відкритою, і ви маєте повний доступ до налаштувань, змін та адаптацій, які можуть знадобитися.
Закрита частина коду жодним чином не обмежує вас у можливості самостійно налаштовувати систему під свої потреби.

Спробуйте вже зараз

Швидкий старт із мінімальними вкладеннями.

Залиште заявку на сайті: ми розповімо про інтеграцію і налаштуємо рішення для роботи в BAS/1C