0

Модуль Нова Пошта в 1С/BAS

Модуль Нової пошти не передбачає автоматичного зв’язку із завантаженням замовлень зі сторонніх місць (Rozetke, Пром, Сайт та ін. маркетплейсів)

5 700 ₴

Модуль надаємо з закритим кодом

5700 ₴

Без застосування*

Спеціальна пропозиція: акція на знижки до 20%

Купуючи Модулю Нової Пошти, ви можете отримати додатковий Модуль VIBER або TELEGRAM зі знижкою 20%!

Не пропустіть можливість заощадити та зробити своє життя простіше з нашими зручними модулями. Зробіть замовлення прямо зараз!

Зацікавились?
Скористайтеся цією спеціальною пропозицією прямо зараз, заповнивши форму:

Відгуки про продукт

Ульяна
Read More
Устанавливали Модуль в интернет-магазине на Opencart. Спасибо за помощь, доставка полностью автоматизирована. А тех поддержка SoftUp помогли разобраться с неправильным списком автозаполнения областей!!
Богдан
Read More
Цей модуль досить успішно використовую у кількох інтернет-магазинах. Встав нормально, проблем не було з його роботою, хлопці із SoftUp оперативно оновили, коли знадобилося. Для торгівлі модуль 100% "mast have"
Анатолий
Read More
После установки модуля значительно улучшилось удобство оформления заказа и автоматизировалась работа менеджеров. Торговля стала лучше, мой сайт стал полноценнее работать. Стало удобнее продавать по всей Украине Тех поддержка и сервис на высоте!
Роман
Read More
Купив модуль Нової Пошти. Багато всяких корисних налаштувань, можливість формування та друку ТТН. Усе працює коректно. Також величезна подяка за налаштування модуля Нової Пошти. Замовлятиму і в майбутньому модулі для інших цілей у SoftUp!
Iryna
Read More
Проанализировав функционал и возможности модуля Новой Почты , мы увидели, что он полностью нам подходит. Согласились на Новую Почту и не пожалели. Спасибо за качественный продукт и за подробные консультации!
Евгений
Read More
Модуль Новой Почты простой и не требует вмешательства, так же полностью адаптирован под украинский рынок. После анализа возможных модулей, выбор остановили на Новой Почте и через 2 года ни грамма не пожалели. Процесс доставки товаров происходит автоматически, нам всё быстро настроили и всё работает отлично.
Віктор
Read More
Користуюся модулем Нова Пошта вже більше 3х років. Особисто для мене - це приклад позитивного досвіду в українському eCommerce. Прекрасний модуль. Клієнтоорієнтованість. Швидкість реагування на замовлення клієнтів. Успіхів компанії SoftUp і продовженя впевненого розвитку.
Владимир
Read More
Очень доволен работой компании. Установили и настроили модуль. За 1,5 года на нашем сайте прошло уже более 1500 заказов. Всем рекомендую. Собираемся обращаться за ещё одним модулем!!! Только положительные эмоции.
Previous
Next

Розширте свій досвід з нами: Набір додаткових послуг для наших цінних клієнтів

🎁 Вам подобаються вигідні пропозиції? Тоді увага! 🎁
Купуючи Модулю Нової Пошти, ми пропонуємо встановити додатково Модуль Rozetka або Модуль viber. А ще, якщо ви оберете комплексне встановлення, то зможете отримати додаткову вигоду за ціною! 💰

Зробіть своє життя простіше та зручніше з нашими модулями. Поспішайте замовити вже зараз! 🚀

Заощаджуйте час та ефективно навчайтеся: вивчайте нові теми за допомогою наших компактних відеоуроків!

Можливості друку ТТН

Можливості друку ТТН у 1С Нова Пошта. Відеоінструкція.

Доступно на YouTube

Тривалість: 1:04

Формування документа ТТН для Нової Пошти

Відеоінструкція як налаштувати Модуль Нової Пошти у BAS

Доступно на YouTube

Тривалість: 7:30

Демонстрація роботи модулю Нової Пошти

Доступно на YouTube

Тривалість: 7:26

Покажемо, як легко і просто працювати з модулем Нова Пошта в 1С

Заказы Покупателей

01 Крок.

Замовлення Покупців

Наступні кроки:

02 Крок.

Вкладка Служба доставки - Нова пошта (налаштування). Відкриваємо і створюємо нове налаштування. Вводимо назву. Галочка проставлена в Основна, означає що назва при створенні нових документів буде проставлятися за замовчуванням. Створюємо ключ АPI. Для цього переходимо до особистого кабінету Нова пошта. Звертаємо увагу щоб сервіс був не Мобільний додаток, оскільки він не підходить, а Бізнес кабінет. Якщо його у вас немає, створюємо. І звертаємо увагу на срок дії. Переходимо до подальшого налаштування, вставляємо ключ АPI, зберігаємо.

03 Крок.

Далі Відправник. Якщо відправник не проставлений, вибираєте Нову пошту і завантажуєте його. Форма власності - Обираєте чи завантажуєте. Так само обираємо і завантажуємо. Автоматично підтягнеться і номер телефону, який зареєстровано на Новій Пошті. Його можна змінювати. Далі обираємо місто. Якщо його у вас немає, так само треба обрати і завантажити в довідники. Обираємо відділення і переходимо до основних налаштувань, що будуть заповнюватися автоматично - опис грузу, зворотня доставка, форма оплати. Якщо є договір з Новою Поштою, ви можете користуватися готівковою чи безготівковою формою оплати, та контролем оплати. Якщо договору немає, обираєте готівку.

Зберігаємо і переходимо до налаштування Параметри місць

Тут є 2 параметри – за змовченням (якщо у вас посилки до 3 кілограмів) чи по номенклатурі (Якщо різногабаритні товари). 
В кожній карточці товару ви можете заповняти номенклатуру.
Якщо параметри номенклатури заповнені по кожному товару, вони автоматично будуть підставлятися до параметрів місць, згідно їх значенням.

04 Крок.

Рух коштів

Ви можете створити нову касу. Наприклад, Нова Пошта і статус Отримано.
Коли у вас статус Отримано, буде автоматично створюватися прибутковий касовий ордер до цієї каси. І ви зможете відслідковувати, яку суму грошей вам треба забрати на Новій Пошті і яка сума грошей там вже накопилася. Як для готівкової, так і для безготівкової форми оплати.

Далі Загальні налаштування

Ви можете указати оціночну вартість – за замовченням або по списку товарів за їх сумою.
І так само зворотня доставка –  якщо у вас користуються зворотнім платежем, то за замовчуванням чи за табличною часткою товару.
Зберігаємо налаштування.

Следующий шаг

Створення нового замовлення

У вас є вкладка Нова Пошта, де заповнюють всі дані, які ми розглядали.
При створенні Контрагента ви можете завантажити юридичну особу з Нової Пошти чи заповнити дані на фізичну особу в ручному режимі – указати номер телефону, обрати місто і відділення.
Якщо відділення немає, ви можете його завантажити.

Зберігаємо і переходимо до створення ТТН. У нас є можливість редагувати ТТН видалити ТТН і є можливість об’єднати ТТН.
Наприклад, якщо у вас є замовлення створене сьогоднішнім числом, але ще не відправлене, ви можете об’єднати його з іншими для швидкого і легкого відстеження замовлень.

Коли ви будете створювати нову контактну особу, у кожного контрагента параметри Нової Пошти підставляться автоматично І автоматично будуть заповнюватися при обиранні самого контрагента.

Друк ТТН

Після того як ви створили ТТН, у вас є можливість її роздрукувати – у режимі ТТН, у режимі ZEBRA, або у режимі маркування 10*10

Контактні особи доставки

Вкладка відрізняється від контрагентів тим, що сюди підвантажуються ПІБ фізичних осіб, навіть якщо замовником виступає організація:

У Вас виникли запитання?

Ми з радістю відповімо на всі питання, що Вас цікавлять, протягом декількох хвилин!

Заповніть форму нижче, і ми передзвонимо протягом 30 секунд:

Rozetka

У цю вкладку підтягуються облікові записи та коди номенклатур, оформлені із сайту Розетка.ком.юа:

Шаблони СМС

Тут ви можете створити шаблон, який надсилатиметься клієнту після здійснення ним замовлення:

Перевірка статусів замовлень Нової Пошти

Тут можна сформувати звіт за станом статусів замовлень за цікавий для вас період часу:

Інтеграція з іншими програмами

SOFTUP Доступний у соціальних сотеях!

м. Одеса, вул. Б. Арнаутська, д. 76

info@softup.com.ua

+38 067 10 396 10

Тут створюєте поштові служби, з якими працюєте. Очевидно, що як мінімум перевізником є Нова Пошта, враховуючи, що встановлено однойменний модуль: