...
0

Доставка, оплата та повернення

Доставка

Доставка у відділення «Нової пошти» або кур’єром «Нової пошти» за вказаною вами адресою.
Термін доставки — 2-3 дні.

Внесок

Оплата за допомогою прямого банківського переказу (онлайн-платежу).

Оплата повинна бути відправлена безпосередньо на наш банківський рахунок. Після оформлення замовлення платіжні реквізити будуть відправлені на вказану вами при замовленні адресу електронної пошти. Використовуйте ідентифікатор замовлення як платіжний код. Замовлення буде відправлено після надходження коштів на наш рахунок.

Оплата при доставці (Післяплата).

Оплата готівкою при доставці замовлення. Крім того, оплачується послуга повернення грошей, згідно з тарифами «Нової пошти» — 20 грн. + 2% від суми.

Повернення та обмін

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Обміну або поверненню підлягає тільки товар:

  • Який не був у використанні і не має слідів використання: подряпини, чіпси, потертості, програмне забезпечення не було змінено і т.д.
  • Повністю і без порушення цілісності упаковки.
  • При якому заводська розмітка і етикетки не порушуються.
  • Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки в тому випадку, якщо є висновок авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушуються.

Для повернення товару з собою необхідно мати:

  • Товар у повній комплектації.
  • Документ, що підтверджує оплату.
  • Гарантійний талон.
  • Акт списання товару, виданий сервісним центром.
  • Паспорт та ідентифікаційний код.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред’явлення відповідного позову, а в разі неможливості повернення грошей в цей день – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.

Характеристики, зміст і обладнання товару можуть бути змінені виробником без попереднього повідомлення. У зв’язку з цим відсутність характеристик і / або повного комплекту товару, зазначеного в описі, не є підставою для набрання чинності гарантійних зобов’язань і об’єктом для внесення претензій. Інформація, розміщена на нашому сайті, має інформаційні цілі і містить характеристики товару, заявленого виробником на момент написання опису.

Компанія SoftUp здійснює повернення та обмін товарів неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією “Нова пошта”. Для вирішення питань обміну та повернення товарів, зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380931039610.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів неналежної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

  1. Якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник.
  2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення повинно бути належної якості, а саме:

  • Товарна упаковка не пошкоджена.
  • Комплектація повна.
  • Відсутні будь-які механічні пошкодження.
  • Відсутні сліди користування.

Повернення здійснюється за рахунок відправника. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Умови повернення товарів неналежної якості

Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:

  • Пропорційного зменшення ціни.
  • Безоплатного усунення недоліків товару.
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
  • При виявленні недоліків товару, які не підлягають ремонту, клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту info@softup.com.ua, або в мессенджері Viber по номеру телефону +380931039610.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець або виробник доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повернення здійснюється за рахунок отримувача. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.

Задайте своє питання нашим менеджерам в любий із месенджерів