0

Реєстрація ФОП

Реєстрація ФОП (фізична особа підприємець) у компанії «SoftUP» включає консультацію з оподаткування ФОП ПП або ФОП СПД, заповнення всіх форм та реєстрації, а також роз’яснення нюансів систем оподаткування.

Реєстрація фізичної особи підприємця | Asmund

Реєструвати свою господарську діяльність необхідно законодавством України. У Господарському кодексі, 4 гол. описані права та обов’язки господарника, принципи підприємницької діяльності, гарантії від держави, право наймати людей та правила припинення підприємництва.

Що стосується податків, то підприємець може вибрати один із двох варіантів:

  • Загальна система оподаткування. Цей вид податку надається за замовчуванням кожному, хто зареєструвався, як ФОП.
  • Спрощений податок. На нього підприємець подає заяву. За умови, що ваша діяльність може оподатковуватись спрощеним податком.

При пропуску подання єдиного податку ви автоматично є платником податків на доходи фізосіб, єдиного соцвнеску та військового збору. І ви не звільняєтеся від обліку та надання звітів, навіть якщо не провадили діяльність.

— Що робити після того, як зареєстрували ФОП?

Тепер вам потрібно відкрити рахунок у банку, оформити ЕЦП (електронний цифровий підпис), щоб подавати звіти в податкову та отримати податковий статус.

Оформити ЕЦП в компанії  «SoftUP»

— Як отримати виписку про реєстрацію ФОП?

Під час реєстрації онлайн вона з’являється у додатку «Дія», у вкладці «Документи».

— Ви консультуєте з ПП?

Так, підкажемо на що саме у законодавчій базі треба спиратися, щоб уникнути помилок у оподаткуванні та підкажемо як можна і як не можна працювати.

Оплата податків ФОП (ПП/СПД)

Оплата податків залежить від системи оподаткування. Ми можемо проконсультувати вас щодо термінів та реквізитів, тому що вони часто змінюються.

Зверніть увагу, що при проведенні оплат потрібно перевірити ще раз коректність призначення платежу, щоб уникнути недоїмок і бути впевненими у своєчасному зарахуванні в особисту картку.

Як відбувається реєстрація ФОП

  • Після того, як ми отримуємо інформацію про ваш вид діяльності, консультуємо по роботі з системою оподаткування, промовляємо правила роботи з грошима та подаємо документи на держ. реєстрацію.
  • Перевірка реєстраційної форми. Зверніть увагу, що при електронній реєстрації ФОП не можна виправити помилку адреси. А вона може спричинити звинувачення у використанні некоректних даних.
  • Ну і, нарешті, реєстрація. Або онлайн, через інтернет, або самостійно, надавши документи до податкової.

Що потрібно для реєстрації ФОП?

  • Ваш паспорт та ІПН.
  • Коди діяльності, відповідні класифікатори (кведи).
  • Місце, в якому вестимете діяльність. Якщо фізичного офісу немає, діяльність оформляється за місцем прописки.

Після реєстрації вам видається Витяг з Єдиного Державного Реєстру. Це ОРИГІНАЛ, і дублікати не видаються. Тому цей документ має бути в безпеці, його не можна втрачати.

Первинна документація та книга обліку (доходів)

Реєстрацію книги доходів у фіскальній службі вже скасовано, але вести облік доходів підприємець все одно повинен. Цей облік може бути паперовим чи електронним. Фіксування доходів достатньо проводити раз на місяць.

Якщо ви вже реєстрували книгу обліку, бажано продовжувати вести її і зберігати доки не закінчиться термін позовної давності.

Якщо ви на загальній системі оподаткування чи платник єдиного податку та ПДВ, потрібно вести первинну документацію — вхідну, вихідну, підтвердження витрат та амортизацію.

Вартість послуг розраховується з годинної тарифної ставки – 800 грн/год.

Наш канал на YouTube