Як продавати на Розетці?
Поділимося корисною інформацією про те, як продавати на Розетці (Rozetka) – великому українському торговому маркетплейсі з різними інтернет-магазинами.
На що звернути увагу?
Щоб продавати на Розетці, Ви повинні бути суб’єктом підприємницької діяльності. ФОП 2 групи, наприклад. І мати рахунок в українському банку.
Не обов’язково, але БАЖАНО продавати ті товари, які дійсно є у вас. Інакше внутрішнє ранжування Розетки опускатиме ваш інтернет-магазин нижче і нижче. Низький рейтинг та наявність поганих відгуків (якщо раптом вони будуть) ваш магазин просто «потоплять».
Далі вам потрібно буде надати Розетці прайс ваших товарів у форматі XML.
Якщо ви самостійно не можете зробити весь прайс для ROZETKA у форматі XML, ви можете звернутися до нас за допомогою. Причому таке вивантаження одноразове. Далі ви і самі вже додаватимете товари на майданчик Розетки, якщо виникне така потреба.
Далі вам потрібно вигадати назву (і логотип) для вашого магазину на Розетці. Причому, якщо ваш магазин має свій окремий сайт, назва та логотип у Розетці повинні відрізнятися від нього.
Щодо товарів. Бажано розмістити якомога докладнішу інформацію, з фотографіями. І фото товарів, і інформація про них мають відповідати вашим товарам. Так, наприклад, якщо ви продаєте металеві термоси, а в описі (взятому з інтернету та не перевіреному, тому що ви ці термоси навіть у руках не тримали) буде написано «пластикові», така помилка може стати дуже важливим нюансом для покупців.
Тому що Rozetka – великий майданчик та аудиторія у неї в рази більша, ніж у окремого інтернет-магазину. Так що, якщо якісь неточності ще й залишаться непоміченими на вашому особистому сайті, то ціна помилки на маркетплейсі величезна. Конкурентів, до яких можна «перебігти у 2 кліки», вистачає.
Тому крім технічних параметрів – вивантаження прайсу, якісного опису та фото, важливо, щоб і самі товари були якісними. Тоді покупці будуть задоволені і зовнішнім виглядом магазину, і товарами, залишатимуть позитивні відгуки та рейтинг магазину підвищуватиметься.
Плюшки або “не все так однозначно”
Винагорода від маркетплейсу Rozetka складає 4-25%, залежно від категорії ваших товарів. Це прописується у договорі. Сам договір з Розеткою, звичайно, весь прописаний під їхні інтереси і вносити зміни до нього не можна
Отже, якщо ви ставите на товари невелику націнку від закупівельної вартості, прибуток буде невеликий. Плюс ваші ціни на Розетці повинні відповідати цінам на вашому особистому сайті або цінам вашого магазину на інших торгових майданчиках.
І ніхто не скасовував конкурентів з тим же асортиментом, що й у вас.
Тому, якщо ви тільки роздумуєте про інтернет-торгівлю, в ідеалі продавати щось ексклюзивне, чого ще ніхто не продає. Але ми особисто такого поки що не зустрічали. Здається, на Розетці продають все 😊
Також слід відстежувати, щоб на рахунку в кабінеті Розетки не закінчувався баланс. Так, майданчик практично миттєво списує свій відсоток винагороди після продажу, але при нульовому балансі так само практично миттєво відключить вам продаж, поки ви не поповните рахунок.
Чи вигідно продавати на Розетці?
Однозначно не скажеш. Багато залежить від товарів і ціни, але те, що трафік у Розетки досить високий – незаперечно. І це логічно. Ну, хто в наш час не знає цей майданчик? Якщо ви ще взагалі не займалися продажем, тут важко дати будь-які гарантії. Але якщо у вас вже є власний магазин, сайт, то розміщуючись ще й на ROZETKA ви не втрачаєте НІЧОГО. Тоді чому не почати торгувати й там?
Підведемо підсумок:
- Реєструєтеся як ФОП (якщо його ще немає). Відкриваєте йому рахунок у банку.
- Заходите на сайт ROZETKA, клацаєте “Продавати на розетці”.
- Заповнюєте заявку і чекаєте, поки з вами зв’яжуться.
- Надаєте Розетці прайс у форматі XML.
- Отримуєте договір, уважно читаєте, підписуєте та відправляєте назад.
- Очікуєте повідомлення про активацію магазину. Отримуєте доступ до особистого кабінету, де відображатимуться замовлення, відгуки, рейтинг, баланс тощо.
- Вивантажуєте товар із вашого сайту на Розетку.
SoftUp пропонує вам XML розвантаження товарів на Розетку. А також у нас можна замовити встановлення модуля в BAS/1С, який все робитиме сам.
Вартість модуля 5 800 грн.*
*Ця вартість не враховує консультацій та самого впровадження у Вашу програму. Вартість інтеграції залежить від складності підключення модуля.
Також у нас можна замовити Модуль синхронізації BAS / 1С не тільки з Rozetka, а іншими маркетплейсами, банками, поштовими службами, тощо. Наприклад інтеграція Rozetka та Нова Пошта