Модуль синхронізації 1С з Rozetka та Нова Пошта
Компанія SoftUp виконує багато різних послуг із синхронізації для клієнтів їхньої програми 1С та особистого кабінету на Rozetka. Ми любимо те, що робимо, інакше і починати не варто.
Тому серед наших послуг, пов’язаних із маркетплейсом Розетка, з’явилася ще одна – Модуль синхронізації роботи 1С з Rozetka та Нова Пошта.
Робота із синхронізації ділиться на 3 етапи:
- Синхронізація замовлень та їх статусів.
- Підготовка до інтеграції з Новою Поштою.
- Синхронізація товарів.
Синхронізація замовлень та статусів
Кожні 10 хвилин модуль автоматично синхронізує замовлення та їх статуси між 1С та товарами на сайті Розетка. Час виставляється вручну та може бути будь-яким зручним для вас інтервалом. Найменше бажано 5 хв (ще менше не потрібно).
Для кожного унікального замовлення у Rozetka Модуль синхронізації 1С створює нове замовлення Покупця у 1С. Замовлення зберігається без проведення.
Час включення обміну 1С та Rozetka є датою початку синхронізації. Там же налаштовується подальша синхронізація – можна виставити а) повну; б) “тільки нові або змінені” товари.
Логін та пароль зберігаються у налаштуваннях модуля.
Синхронізація номенклатури відбувається за Артикулом: Артикул Розетки = Штрихкод у картці товару.
Якщо позиція не знаходить із чим синхронізуватися, то нова позиція створена НЕ буде.
Для всіх замовлень з Розетки Контрагентом є єдиний – “Rozetka Онлайн”. Інформація про клієнтів зберігається у табличній частині замовлення покупця (окрема вкладка).
Поле Замовлення покупця | Інформація на замовлення Розетки | Опис |
[Товари] Номер | генерується за існуючими правилами, як і раніше | |
[Товари] Організація | АкваМо | |
[Товари] Контрагент | Розетка Онлайн | |
[Товари] Відвантаження | Не заповнюється | |
[Товари] Склад/група: | Аквамо 6 км | |
[Товари] Вид оплаты: | Не заповнюється | |
[Товары] Договір: | Основний | |
[Інше] Одержувач ВТК: | Розетка Онлайн | |
[Додатково] Підрозділ: | генерується за існуючими правилами, як і раніше | |
[Додатково] Відповідальний | генерується за існуючими правилами, як і раніше | |
Існуючий або новий реквізит | ПІБ покупця + Телефон покупця | Інформація має бути збережена в 1С без створення контрагента. На розсуд кодера: У існуючому чи новому полі. Це значення далі використовуватиметься в друкованій формі РН на місце «Контрагенту». ТЗ на РН окремо. |
Існуючий або новий реквізит | Номер замовлення | Номер замовлення має зберігатись у окремому реквізиті. Наприклад, «Зовнішній номер» |
Існуючий або новий реквізит | Спосіб доставки + адреса | Інформація має бути збережена в 1С бажано без додавання кожного контакту до картки контрагента Розетка Онлайн. На розсуд кодера: У існуючому чи новому полі. Це значення далі буде підставлятись у друковану форму РН на місце «Адреса доставки». ТЗ на РН окремо. |
Коментарі: | «Rozetka»+замовлення +ПІБ покупця + Телефон покупця + Коментар покупця | |
Існуючий або новий реквізит | Статус | Окреме поле з довідником статусів Замовлення, що редагується. Це поле має брати участь у Відборах Журналу Замовлень покупця та/або в Аналізі Замовлень покупця Усі Нові замовлення мають статус «Обробляється менеджером», всі інші статуси встановлюються: менеджером вручну або оновлюється, якщо клієнт сам скасував замовлення. |
Існуючий або новий реквізит | Номер ТТН | Поле, в яке ТТН кур’єра може вноситися імпортом з Розетки, або прогнозованого модуля інтеграції кур’єра з 1С або вручну. |
Поки замовлення має статус «Обробляється менеджером», менеджер може внести на замовлення будь-які виправлення: додати або прибрати товар, змінити кількість, реквізити відвантаження та дані клієнта. Нова інформація автоматично оновиться і на замовлення на Розетці.
При виборі існуючих реквізитів та/або створенні враховується їхня універсальність та можливість використання у подальшій автоматизації: інтеграції з маркетплейсами та логістичними компаніями.
Приклад картки покупця:
Синхронізація з Новою Поштою
Якщо ТТН генерується в 1С, вона автоматично імпортується до кабінету Rozetka. І навпаки, якщо ТТН згенерували в кабінеті Rozetka, то вона імпортується автоматично в 1С.
Також поле має мати можливість використання прогнозованими модулями синхронізації з кур’єрськими службами.
Синхронізація товарів
Модуль синхронізації 1С регулярно, з певним проміжком часу, оновлює значення залишків товарів у Розетці.
У картці товару є реквізит: “Мінімальний залишок для маркетплейсів”. У момент синхронізації модуль звіряє реальні залишки позицій на складі з мінімальними, які встановлені у реквізиті. Якщо реальні залишки більші за мінімальні, програма встановлює реальні. Якщо реальні залишки менші, програма встановлює мінімальні. Отже, виробництво може оперативно зробити позицію, а чи не тримати товарний запас.
У фільтрах товару на сайті Розетки є можливість вибору кількох параметрів.
По всіх полях картки товару, що вивантажується, є можливість вибирати асортимент.
Під час обміну встановлюється синхронізація всього асортименту за заданим типом цін.
Для можливості встановлення знижок заводиться «знижковий» тип цін.
Крім зображень ви можете додавати до товару та відео. Тільки їх можна додавати лише через прикріплені файли.
Звертайтесь до компанії SoftUp, щоб замовити Модуль синхронізації 1С з Rozetka та Нова Пошта. Цілком зрозуміло, що він необхідний, щоб автоматизувати торговий бізнес на маркетплейсі, позбавившись ручної рутини, яка відриває багато часу і вимагає постійної уважності.