Інтернет-магазин інтеграція з 1С
Інтеграція інтернет-магазину та 1С. Залежно від величини бізнесу від 1 робочого дня ПІД КЛЮЧ!
Що ви отримуєте після інтеграції 1С та інтернет-магазину?
- Для цього не потрібний додатковий співробітник, тим самим додаткові витрати на його офісне місце та оплату.
- Автоматизація продажів, зростання прибутку, підвищення ефективності роботи підприємства.
- Інтеграція відбудеться, навіть якщо ВСІ ваші співробітники одночасно підуть на лікарняний.
- У будь-який запланований вами час, хоч у нічний.

Налаштовуємо інтеграцію інтернет-магазину з 1С або BAS та сайтами на WordPress, PrestaShop OpenCart, Magento.
Вартість роботи послуг з інтеграції – 600 грн./год.
Зазвичай робота займає від 5-8 годин. Залежно від побажань клієнта та діяльності компанії час роботи може збільшуватися.
Що входить у вартість?
- Налаштування вивантаження оновлень. Вчимо як самостійно проводити інтеграцію.
- Первинне вивантаження з 1С на сайт робить наша компанія. Перевіряємо результати вивантаження.
- Підбираємо оптимальний формат інтеграції.
- Якщо потрібно, допрацьовуємо картки товару чи налаштовуємо фільтрацію під потреби замовника.
- При виявленні помилок, усуваємо та тестуємо процес знову.
- Консультуємо щодо роботи обміну даними.

Переваги інтеграції
- Жодного ручного перенесення даних! Проданий товар перестане відображатись в інтернет-магазині, а доданий з’явиться автоматично. Жодних незручних ситуацій з «Вибачте, на сайті неправильна інформація, цього товару зараз немає».
- За одне розвантаження програма здатна перенести кілька тисяч найменувань товарів. Це залежить від сервера та системи.
- З 1С на сайт переноситься кількість товару, характеристики, ціни, структури каталогів, назви, фото, артикули та описи.
- Автоматично завантажуються в систему дані про покупця – його замовлення, контакти, адреса доставки, вартість покупки, статус замовлення. Співробітнику інтернет-магазину залишається лише надіслати замовлення.
- При налаштуванні оплати онлайн гроші можуть автоматично надійти до 1С.
- Сайт магазину завжди відображає актуальну інформацію, оновлюється самостійно, без додаткової участі співробітників, тим самим унеможливлюється «людські помилки».
- Ви самі визначаєте в який час і з якою періодичністю відбуватиметься обмін даними між 1С та інтернет-магазином.
- Економія робочого дня. Все повністю автоматизовано та відображається в 1С. Ви 1 раз налаштовуєте систему та не навантажуєте співробітників додатковими обов’язками.
Для замовлення, зв’яжіться з нами через кнопки зв’язку або сторінку Контакты.