Система автоматизації ресторанів
“Система автоматизації ресторану. Ви впроваджуєте?», — із таким питанням 2 роки тому до SoftUp звернувся клієнт – власник ресторану. На той момент із громадським харчуванням ми ще не працювали. Але за замовлення взялися і почали вникати у нюанси цього бізнесу.
Так, перша автоматизація ресторану була нелегкою. Але дуже хотілося освоїти і цей сегмент ринку. Довелося вникати, розбиратися, доналаштовувати. Проте клієнт залишився повністю задоволений. А потім з’явилися інші клієнти цього сегменту.
Цієї зими на автоматизацію громадського харчування в нашій компанії попит, більший, ніж у попередні сезони чи минулий рік. Чим це пояснити? Влітку власникам ресторанів та барів не так до бізнесу, як до відпочинку. Тепер прийшли холоди, люди шукають, де тепло посидіти, поспілкуватися один з одним та смачно поїсти.
І не думайте, що клієнти йдуть туди, де дешевші. Ні. Клієнту важливо, щоб, окрім ввічливості, персонал не затягував зі швидкістю приготування та подачі страв. А тому боротьба за клієнтів набирає обертів.
Окрім впровадження автоматизації SoftUp пропонує встановлення терміналів спеціально для ресторанів, барів, кафе тощо – термінал PIPO X10pro POS або сенсорний 15″ POS-термінал Asianwell.
Отже, автоматизація ресторанів
По-перше, що це?
Це впровадження у ресторан, кафе, бар, їдальню програмного забезпечення 1С. У результаті – облік, аналіз роботи закладу, документообіг, обробка інформації (загалом, все, крім приготування їжі) робиться автоматично.
По-друге, що ви від цього отримуєте?
- Збільшіть прибуток, скоротите витрати на витрати
- Якість обслуговування прискориться та покращиться
- Якщо персонал дозволяв собі розкрадання, тепер ця проблема вирішиться докорінно
- Розробку бонусів, систем лояльності, знижок та інші прийоми для залучення клієнтів
- Аналіз роботи ресторану, планування подальшого розвитку
Що саме відбувається після автоматизації ресторану?
- Персонал приймає замовлення, відправляє на кухню через термінал. Після приготування страви з кухні надходить сигнал офіціанту. Система сама враховує замовлення по кожному клієнту, формує прічеки та чеки, враховує знижкові картки, бонусні картки, картки лояльності тощо.
- Підтримується готівкова та безготівкова оплата.
- Враховується прихід та витрата продуктів та напоїв по кухні та бару.
- По кожному співробітнику ресторану враховується відпрацьований час погодинно та позмінно, облік та аналіз прийнятих замовлень та виписаних чеків співробітника.
- Автоматично формується меню та ціни ресторану, виходячи з використовуваних для приготування продуктів та собівартості.
- Програма сама відстежує термін зберігання продукту. Потрібно лише внести інформацію про дату прийому.
- Автоматично нараховуються кожному співробітнику премії та штрафи за підсумками аналізу роботи.
- Налаштовується відеоспостереження із виділеним доступом до нього лише для керівника громадського харчування.
- Резервування столиків потрапляє до бази даних ресторану та доступне для перегляду всім співробітникам.
- Інформація про заплановані банкети потрапляє до загальної бази. Тепер ніхто нічого не забуде і не проґавить.
- Автоматично враховується інформація щодо доставки – дані клієнта, сума замовлення, дані кур’єра тощо.
- Якщо ресторан при готелі, боулінгу, аквапарку тощо. інформація про клієнтів по ресторану синхронізуватиметься з іншими системами автоматизації.
Нюанси від SoftUp. Чим ми відрізнямося?
- Підбираємо функціонал ваш бюджет. Його згодом можна буде потім доповнити модулями.
- Синхронізуємо роботи системи з усіма пристроями – комп’ютерами, ноутбуками, планшетами, смартфонами.
- Налаштовуємо персональний доступ залежно від функцій працівника.
Автоматизація ресторанів. У яких регіонах SoftUp працює?
Ми автоматизуємо в Одесі, виїжджаючи на місце клієнта. Але стикалися з віддаленим впровадженням Україною в деяких точках громадського харчування, в яких був свій системний адміністратор.