0

Системне адміністрування мережі

Системне адміністрування, що це таке? Сюди входить комплекс заходів щодо організації безперебійної роботи комп’ютерних мереж.

Докладніше:

  • Як віддалено проконсультувати користувачів та організувати їм підтримку. Підтримується зворотний зв’язок із користувачами через інтернет чи інші засоби зв’язку.
  • Гарантований час усунення проблем. Усі роботи робляться у стислі терміни.
  • Моніторинг працездатності ІТ-систем.
  • Обслуговування комп’ютерів. Визначення проблеми та шляхів її вирішення, підтримка комп’ютера в робочому стані.
  • Як забезпечити доступ до робочих місць до локальної мережі
  • Розгортання та переміщення робочих місць.
  • Як адмініструвати стандартне програмне забезпечення.
  • Як обслуговувати сервери Монтаж, налаштування конфігурації та моніторинг серверів.
  • Як усунути проблеми в роботі серверів. Пошук проблеми та шляхи її вирішення. Застосування способів розв’язання.
  • Як зберегти втрачені дані або уникнути їхньої втрати. Щоб уникнути втрати інформації, створюються копії, які потім зберігаються у надійному місці.
  • Адміністрація серверного ПЗ.
  • Як убезпечити інформацію. Важливо забезпечити захист від хакерів та осіб, зацікавлених у викраденні інформації.
  • Створюються складні паролі та обмежений доступ до даних.
  • Облікові записи. Застосування шифрування та захисту даних користувача.
  • Антивірусний захист. Вибір антивірусної програми та встановлення.
  • Ремонт та закупівля обладнання. Якщо обладнання не зношене, але є шанс повернути до роботи – воно ремонтується та
  • налаштовується, якщо ні – подається заявка на нове.
  • Ремонт техніки за рахунок замовника
  • Управління закупівлею.
  • Організація ремонту у сервісних центрах. Допомога з ремонтом техніки у спеціалізованих центрах.
  • Адміністрація стандартного ПЗ
  • Обслуговування серверів
  • Виправлення неполадок у роботі серверів
  • Резервне копіювання та відновлення даних
  • Адміністрація серверного ПЗ
  • Інформаційна безпека
  • Управління обліковими записами
  • Антивірусний захист
  • Ремонт та закупівля обладнання
  • Ремонт техніки за рахунок замовника
  • Управління закупівлями
  • Організація ремонту у сервісних центрах.