Кейс Встановлення Модуля в 1С SIMStore
ПРО КЛІЄНТА
Інтернет-магазин SIMStore займається продажем мобільної техніки, ремонтом та обміном старої мобільної техніки на новій.
Навіщо знадобилося співробітництво з SoftUp?
Зараз дуже багато торгових точок та інтернет-магазинів, які пропонують свої товари. Дуже важко зробити так, щоб дізналися саме про тебе і звернулися за покупкою саме до твоєї крамниці. Тому багато інтернет-магазинів додатково розміщуються на такому торговому майданчику, як Rozetka.
ЗАВДАННЯ
Перед нами постало завдання розробити та впровадити логіку роботи в 1С для синхронізації роботи магазину на Розетці з сайтом. Щоб не переносити дані вручну, було вирішено автоматизувати торгівлю за допомогою спеціального модуля.
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО?
- 100% автоматизація торгівлі.
- Всі ТТН SIMStore автоматично вивантажуються до їхнього магазину на Розетці.
- Імпорт замовлень з Розетки автоматично генерується у ТТН.
- Автоматично генеруються файли YML. При кожному оновленні каталогу вони оновлюються.
- Компанія SoftUp разом налаштувала посилання для зображень товарів та посилання на номенклатуру позицій.
- Коли статуси замовлень у ТТН змінюються на сайті магазину, вони автоматично змінюються у кабінеті на Rozetka.
ПІДСУМКИ
Для нас важливо, щоб наша робота приносила користь бізнесу клієнта. Ми разом пораділи конверсії, зручності у використанні модуля, збільшенню прибутку та клієнтів та зекономленому часу.