...
0

Налаштування звітів про заробітну плату у Бухгалтерії

Розкажемо, як здійснюється налаштування звітів із зарплати у 1С Бухгалтерії.

Як правило, потрібно створювати звіти з певними даними. Не ті, що здають до державних органів. А ті, які створюють та використовують для внутрішнього користування чи зберігання. Дуже часто потрібен один загальний звіт щодо нарахувань, утримань та виплат. У сучасних версіях Бухгалтерії такого звіту, як стандартного, не передбачено. І багато хто навіть не замислюється, що можна сформувати звіт з потрібними даними, просто заповнивши налаштування та вказавши які дані і в якому вигляді потрібні. Розглянемо створення такого звіту у версії програми 1С Бухгалтерія.

Створення звіту.

Заходимо до Меню «Зарплата та кадри». У розділі Зарплата натискаємо на Звіти із зарплати.
Далі заходимо до «Повного звіту щодо нарахування та виплат». Задаємо налаштування (як він має виглядати при формуванні). Вибираємо період, підрозділ (якщо потрібно) та формуємо звіт, щоб подивитися які дані потрібно ще додати для друку.

Візьмемо за основу (для прикладу) «Звіт із зарплати у вільній формі» з більш ранньої версії програми. Його використовували дуже багато фахівців, щоб побачити зведені дані в цілому по підприємству або окремому підрозділу.

Щоб додати додаткові осередки, натискаємо Ще — Інше — Змінити варіант звіту.

По суті створимо абсолютно новий звіт, але з використанням функцій доступних будь-якому користувачеві програми.

Натискаємо на панелі кнопку “Додати”. Вибираємо “Нова таблиця”. Відразу після створення таблиці з’явиться два підлеглих елемента: рядки і колонки. Побудова цього звіту за своєю структурою дуже схоже створення таблиць в офісних пакетах.

Для початку задаємо якісь дані потрібні в рядках. Для цього клацаємо правою кнопкою мишки на графі Рядок та вибираємо «Нове угруповання». У віконці (наприклад) вибираємо «Підрозділ на кінець періоду» без ієрархії і натискаємо ОК. Якщо ще хочемо додати рядки, знову створюємо нове угруповання. Рядок, як і стовпців, можна створити потрібну кількість, залежно від того, які дані ви хочете бачити у своєму звіті. У нашому прикладі буде ще один рядок “співробітник”.

Далі приступаємо до створення стовпців

Стовпці створюються так само, як і рядки. Клацаємо правою кнопкою на меню Колонки та створюємо нове групування. Можна також просто перетягнути мишкою потрібні елементи з верхньої частини меню. У нашому прикладі ми обираємо види розрахунків (нарахування, утримання та виплата). Для кожного окремого стовпця задаються параметри. Для цього в нижній частині вікна перемикаємось на вкладку Додаткові налаштування та проставляємо прапорці у потрібних пунктах.

Перемикаємось на кожен створений елемент і налаштовуємо прапорці індивідуально, залежно від того, які дані ми хочемо бачити.

Після того, як усі колонки та стовпці вибрано та зроблено всі потрібні налаштування, натискаємо кнопку Завершити редагування.

Якщо цей звіт ви плануєте використати надалі, потрібно його зберегти. Натискаємо – Ще – Варіанти звіту – Зберегти варіант звіту.

Вводимо назву звіту, вказуємо, хто має доступ до звіту (всі користувачі або тільки автор) та натискаємо зберегти. Після збереження звіт буде доступний у меню Звіти, де його можна відкрити та сформувати. Наступного разу налаштовувати та задавати йому параметри не потрібно, оскільки вони вже задані заздалегідь. Знадобиться лише вибрати період, який потрібен.

І давайте, для порівняння, сформуємо щойно створений звіт за той самий період.

Дані отримуємо ті самі, але з різним ступенем деталізації. Таким чином, було створено звіт потрібної форми та виду.

Зверніть увагу на те, що налаштування звітів, які ми розглянули, можна застосовувати і в інших звітах для зручної подачі інформації.

Даний механізм системи компонування даних (СКД) передбачений у всіх нових версіях програми 1С. Можна налаштувати звіти так, як зручно вам та співробітникам на підприємстві. Можна задавати заголовки, підсвічувати залишки або негативні цифри. Не бійтеся експериментувати зі звітами! Тим більше, що якщо щось не вийшло чи вийшло не зовсім те, що хотілося, завжди можна відредагувати. На сьогоднішній день потрібно вміти підлаштовуватись по клієнту (наприклад задати певний вид прайсу), тому вміння створювати та формувати звіти потрібного виду необхідно.

А як у вас відбувається налаштування звітів із зарплати у Бухгалтерії? Потрібна допомога?

Звертайтесь!