...
0
Модуль

Модуль обміну BAS / 1C та Viber – сервіс для обслуговування замовників та ваших партнерів в єдиній системі

Спілкуйтеся з клієнтами в одному сервісі

Основні переваги:
⦁ Маєте можливість збирати та аналізувати взаємодію з користувачами
⦁ Отримуєте цінну інформацію про свою аудиторію
⦁ Вдосконалюєте свої послуги

Можливості інтеграції
BAS / 1C та Viber

Модуль інтеграції Viber для 1С:Підприємство / BAS – це розробка що дозволяє автоматизувати процес спілкування з клієнтами та партнерами, створює прозору комунікацію та обслуговування.

Важливо: ViberBot не може перший написати до клієнта!

  1. Автоматичне оновлення списку контактів Viber

    ⦁ По-перше, ви ділитеся посиланням у чаті з клієнтом, надсилаючи їм додатковий запит.
    ⦁ Клієнт погоджується бути доданим до чату.
    ⦁ Потім новий контакт у Viber створюється в BAS / 1С, але за замовчуванням він без номера телефону.
    ⦁ Щоб отримати номер контрагента, відкрийте з ним листування і натисніть на Запит номера. На цьому етапі у клієнта є кнопка вибору: «Підтвердити» (відправити вам свої контакти) або «Не підтверджувати».
    ⦁ Якщо клієнт підтверджує запит на номер, BAS/1С шукає цей номер у контрагентів і зберігає його або в дужках, або створює клієнт.

  2. Листування у Viber від BAS / 1С

    Це просто. Відкрийте контакт, натисніть на листування («Почніть розмову»), пишемо безпосередньо в BAS / 1С і відправляємо. Клієнт отримав ваше повідомлення у Viber. Крім того, коли він відправив вам повідомлення зі свого Viber, ви отримаєте його у вікні BAS / 1С. Крім повідомлень, ви можете відправляти зображення і файли клієнтам.

  3. Автоматичне розсилання документів

    Відкриваємо «Документи» → «Продажі» → «Замовлення клієнтів» → «Друк» → «Надіслати у Viber». До цього розсилання можна підключити будь-який документ. Ця функція підключається окремо і впливає на вартість підключення модуля до вашого BAS / 1С.

  4. Пошук контактів

    При відкритті BAS / 1С, праворуч в розділі «Завдання» є вкладка з контактами, в якій можна швидко знайти контакт, ввівши в поле пошуку потрібне ім’я. На тій же вкладці поруч із піктограмою Viber відображається кількість непрочитаних повідомлень.

  5. Повідомлення користувачів BAS / 1С зберігаються

    Під кожним конкретним обліковим записом, і ви завжди можете відстежувати, хто з користувачів написав клієнту і коли.

  6. Автоматична підв’язка клієнта і менеджера

    Кожному клієнту з Viber автоматично присвоюється конкретний менеджер, який першим відповів клієнту.

Налаштування Viber в BAS / 1C

Переваги інтеграції Viber з BAS / 1C:

Автоматизація

Viber налаштовується вбудований як в типові, так і в нестандартні конфігурації BAS / 1С. Робота відбувається в єдиній системі.

Простота та інтерактивність

Можна швидко зробити оформлення замовлення, зробити відправку клієнту та отримати відгуки. Ви можете змінити Viber для особистих потреб.

Масштабованіть та інтеграція

Можливість масових та індивідуальних розсилок безпосередньо з BAS / 1С. Спілкування з клієнтом з будь-якого часового поясу, в будь-який час доби.

Конфіденційність ваших повідомлень

Ніхто не отримує доступ до вашого листування з покупцем.

Що потрібно підготувати до налаштування інтеграції

Придбати сертифікат
Розгорнути Apach або IIS
Реєстрація доменного чи піддоменного імені
Реєстрація Bot, при якій йому дають назву
В DNS налаштуваннях створюєте два записи
Перенаправляєте на ip адресу
Відкриваєте сертифікат та реєструєте піддоменне ім’я
Передаєте на налаштування програмісту

Важлива інформація!

  • Необхідно розуміти, що при використанні «Viber» існує ряд обмежень, встановлених самим месенджером.
  • Viber API є приватним, а не публічним. А для того, щоб отримати до нього доступ, спочатку потрібно буде заповнити заявку від імені компанії і дочекатися отримання РА.
  • РА або бота можна отримати за посиланням.
  • Ви можете написати клієнту тільки після того, як він підтвердіть підписку.
  • Номер телефону клієнта залишається закритим, ви відправляєте повідомлення на аккаунт, а не на номер мобільного оператора.

Створення Viber-BOT

Проводите реєстрацію в партнерському кабінеті – Створюєте чат-бот Viber, вказуєте свою адресу електронної пошти та пароль – Створюєте обліковий запис Бота

Чат-бот заповняється інформацією:

  • Вибирається мова спілкування (Language)
  • Розмір зображення чату 400*400 пікселів (Зображення)
  • Ім’я чат-бота, який побачать клієнти (Name)
  • Ім’я бота (Uri) в посиланні форми: https://viber.com/Uri.
  • Категорія та підкатегорія чат-бота.
  • Опис (Account Description)
  • Посилання на веб-сайт (не обов’язково)
  • Адреса електронної пошти
  • Розташування (Location)

Модуль обміну BAS / 1C та Viber

5 000
Швидка покупка
Щоб обумовити спосіб доставки та оплати, вас набере менеджер контакт-центру.

Основна частина коду є закритою, оскільки це власність нашої компанії і відповідає нашим стандартам безпеки та якості.

Користувацька частина для налаштувань залишається відкритою, і ви маєте повний доступ до налаштувань, змін та адаптацій, які можуть знадобитися.
Закрита частина коду жодним чином не обмежує вас у можливості самостійно налаштовувати систему під свої потреби.

Відгуки наших клієнтів

Уляна
Відгук від покупця

Модуль встановлювали в інтернет-магазині на Opencart. Дякуємо за допомогу, спілкування з клієнтами повністю автоматизоване. А техпідтримка SoftUp допомогли розібратися із шаблонними повідомленнями!!

Богдан
Відгук від покупця

Цей модуль досить успішно використовую у кількох інтернет-магазинах. Вставши нормально, проблем не було з його роботою, хлопці із SoftUp оперативно обновили, коли знадобилося. Для торгівлі модуль 100% “must have”

Анатолій
Відгук від покупця

Після встановлення модуля значно покращилася зручність оформлення замовлення та автоматизувалася робота менеджерів. Торгівля стала кращою, мій сайт став повноцінніше працювати. Стало зручніше продавати по всій Україні Тех підтримка та сервіс на висоті!

Спробуйте вже зараз

Швидкий старт із мінімальними вкладеннями

Залиште заявку на сайті: ми розповімо про інтеграцію і налаштуємо рішення для роботи в BAS / 1C