Можливості інтеграції
BAS / 1C та Viber
Модуль інтеграції Viber для 1С:Підприємство / BAS – це розробка що дозволяє автоматизувати процес спілкування з клієнтами та партнерами, створює прозору комунікацію та обслуговування.
Важливо: ViberBot не може перший написати до клієнта!
- Автоматичне оновлення списку контактів Viber
⦁ По-перше, ви ділитеся посиланням у чаті з клієнтом, надсилаючи їм додатковий запит.
⦁ Клієнт погоджується бути доданим до чату.
⦁ Потім новий контакт у Viber створюється в BAS / 1С, але за замовчуванням він без номера телефону.
⦁ Щоб отримати номер контрагента, відкрийте з ним листування і натисніть на Запит номера. На цьому етапі у клієнта є кнопка вибору: «Підтвердити» (відправити вам свої контакти) або «Не підтверджувати».
⦁ Якщо клієнт підтверджує запит на номер, BAS/1С шукає цей номер у контрагентів і зберігає його або в дужках, або створює клієнт. - Листування у Viber від BAS / 1С
Це просто. Відкрийте контакт, натисніть на листування («Почніть розмову»), пишемо безпосередньо в BAS / 1С і відправляємо. Клієнт отримав ваше повідомлення у Viber. Крім того, коли він відправив вам повідомлення зі свого Viber, ви отримаєте його у вікні BAS / 1С. Крім повідомлень, ви можете відправляти зображення і файли клієнтам.
- Автоматичне розсилання документів
Відкриваємо «Документи» → «Продажі» → «Замовлення клієнтів» → «Друк» → «Надіслати у Viber». До цього розсилання можна підключити будь-який документ. Ця функція підключається окремо і впливає на вартість підключення модуля до вашого BAS / 1С.
- Пошук контактів
При відкритті BAS / 1С, праворуч в розділі «Завдання» є вкладка з контактами, в якій можна швидко знайти контакт, ввівши в поле пошуку потрібне ім’я. На тій же вкладці поруч із піктограмою Viber відображається кількість непрочитаних повідомлень.
- Повідомлення користувачів BAS / 1С зберігаються
Під кожним конкретним обліковим записом, і ви завжди можете відстежувати, хто з користувачів написав клієнту і коли.
- Автоматична підв’язка клієнта і менеджера
Кожному клієнту з Viber автоматично присвоюється конкретний менеджер, який першим відповів клієнту.
Налаштування Viber в BAS / 1C
Переваги інтеграції Viber з BAS / 1C:
Що потрібно підготувати до налаштування інтеграції
Важлива інформація!
- Необхідно розуміти, що при використанні «Viber» існує ряд обмежень, встановлених самим месенджером.
- Viber API є приватним, а не публічним. А для того, щоб отримати до нього доступ, спочатку потрібно буде заповнити заявку від імені компанії і дочекатися отримання РА.
- РА або бота можна отримати за посиланням.
- Ви можете написати клієнту тільки після того, як він підтвердіть підписку.
- Номер телефону клієнта залишається закритим, ви відправляєте повідомлення на аккаунт, а не на номер мобільного оператора.
Створення Viber-BOT
Проводите реєстрацію в партнерському кабінеті – Створюєте чат-бот Viber, вказуєте свою адресу електронної пошти та пароль – Створюєте обліковий запис Бота
Чат-бот заповняється інформацією:
- Вибирається мова спілкування (Language)
- Розмір зображення чату 400*400 пікселів (Зображення)
- Ім’я чат-бота, який побачать клієнти (Name)
- Ім’я бота (Uri) в посиланні форми: https://viber.com/Uri.
- Категорія та підкатегорія чат-бота.
- Опис (Account Description)
- Посилання на веб-сайт (не обов’язково)
- Адреса електронної пошти
- Розташування (Location)
Модуль обміну BAS / 1C та Viber
Відгуки наших клієнтів
Спробуйте вже зараз
Швидкий старт із мінімальними вкладеннями
Залиште заявку на сайті: ми розповімо про інтеграцію і налаштуємо рішення для роботи в BAS / 1C