...
0

Супровід 1С 8: вигоди

Розкажемо про вигоди, які ви отримаєте із послугою Супровід 1С 8.

Подумайте! Мало того, що сама програма 1С полегшує життя як співробітникам, так і власнику компанії. Так, маючи постійного спеціаліста 1С, який здійснюватиме у цій програмі всі потреби компанії, полегшить роботу ще суттєвіше.

Найчастіше, співробітники компанії, що працюють з 1С, просто не можуть підійти до програми з увагою, з якою це зробить фахівець, просто тому, що у них немає достатньо знань. І це нормально. Тому згодом виникають збої у роботі з програмою. А збої в роботі з 1С, будьте впевнені, спричинять збої в системі обліку всієї компанії або підприємства.

Повірте, регулярне обслуговування 1С та підтримка програміста – забезпечать ефективну та стабільну роботу Вашої компанії.

Що входить у Супровід 1С 8 від SoftUp:

  • Оновлення 1C. Ні фахівці, які встановлюють 1С, ні співробітники компанії не хочуть робити так, щоби потім переробляти. Але є «людський чинник», яким помилки у роботі з 1С неминучі. Вони дрібні та непомітні, але згодом накопичуються та позначаються на роботі з програмою. Тому періодичне оновлення просто потрібне.
  • Доробкив 1С за вимогами клієнта. Ми чудово розуміємо, що впроваджуючи у себе 1С, Ви поставили перед собою певні цілі та завдання. І чудово розуміємо, що з часом ці цілі та завдання можуть змінюватись або з’являтися нові. І це нормальна ситуація – адже компанія розвивається, а отже, і до 1С виникають нові вимоги.
  • Актуалізація 1С. У цьому світі все змінюється. І форми звітності, податкові правила тощо. в тому числі. Подібні зміни мають бути оперативно внесені і в 1С, щоб компанія не потрапила на штрафи під час перевірки.

Вам не обов’язково звертатись до SoftUp, якщо у вас є свій штатний програміст 1С.

Але якщо з фінансових причин штатного програміста у вас немає, ми готові допомогти Вам. Як разову, так і абонентське обслуговування.

Що входить до Абонентського Обслуговування?

  • Віддалене обслуговування 1С, де б Ви не знаходилися.
  • Оновлення конфігурацій на регулярній основі.
  • Консультації з питань 1С.
  • Доопрацювання документів, довідників та звітів.
  • Інтеграція із клієнт-банком.
  • Перевірка коректної роботи працівників із 1С.
  • Налаштування 1С.

Чим Абонентське обслуговування вигідніше разового?

  • Оновлення змін відбувається відразу після виходу релізів. Вам не потрібно відслідковувати це самостійно.
  • Постійний зв’язок із конкретним програмістом 1С.
  • Фіксована оплата 1 раз на місяць вигідніша, ніж оплата за кожне звернення (залежно від ситуацій, звичайно).
  • При збої з 1С допомога прийде оперативно.

Вартість абонентського обслуговування.

  • Стандартний пакет – робота з типовими конфігураціями – 5 год/міс – 3500 грн/міс.
  • Пакет Плюс – робота з НЕтиповими конфігураціями – 5 год/міс – 4000 грн/міс

Разове обслуговування типової конфігурації – 1000 грн/год. НЕтипової – 1200 грн/год.

Багато компаній вибирають супровід 1С 8, щоб вчасно отримувати допомогу програміста 1С. Подумайте! У всіх встановлена програма 1С, а у вас?

Підключення телефонії