Системне адміністрування
Системне адміністрування, що це таке? Сюди входить комплекс заходів щодо організації безперебійної роботи комп’ютерних мереж.
Докладніше:
- Як віддалено проконсультувати користувачів та організувати їм підтримку. Підтримується зворотний зв’язок із користувачами через інтернет чи інші засоби зв’язку.
- Гарантований час усунення проблем. Усі роботи робляться у стислі терміни.
- Моніторинг працездатності ІТ-систем.
- Обслуговування комп’ютерів. Визначення проблеми та шляхів її вирішення, підтримка комп’ютера в робочому стані.
- Як забезпечити доступ до робочих місць до локальної мережі
- Розгортання та переміщення робочих місць.
- Як адмініструвати стандартне програмне забезпечення.
- Як обслуговувати сервери Монтаж, налаштування конфігурації та моніторинг серверів.
- Як усунути проблеми в роботі серверів. Пошук проблеми та шляхи її вирішення. Застосування способів розв’язання.
- Як зберегти втрачені дані або уникнути їхньої втрати. Щоб уникнути втрати інформації, створюються копії, які потім зберігаються у надійному місці.
- Адміністрація серверного ПЗ.
- Як убезпечити інформацію. Важливо забезпечити захист від хакерів та осіб, зацікавлених у викраденні інформації.
- Створюються складні паролі та обмежений доступ до даних.
- Облікові записи. Застосування шифрування та захисту даних користувача.
- Антивірусний захист. Вибір антивірусної програми та встановлення.
- Ремонт та закупівля обладнання. Якщо обладнання не зношене, але є шанс повернути до роботи – воно ремонтується та
- налаштовується, якщо ні – подається заявка на нове.
- Ремонт техніки за рахунок замовника
- Управління закупівлею.
- Організація ремонту у сервісних центрах. Допомога з ремонтом техніки у спеціалізованих центрах.
- Адміністрація стандартного ПЗ
- Обслуговування серверів
- Виправлення неполадок у роботі серверів
- Резервне копіювання та відновлення даних
- Адміністрація серверного ПЗ
- Інформаційна безпека
- Управління обліковими записами
- Антивірусний захист
- Ремонт та закупівля обладнання
- Ремонт техніки за рахунок замовника
- Управління закупівлями
- Організація ремонту у сервісних центрах.