...
0

УНФ. Довідник. Номенклатура.

Навіщо у 1С УНФ заповнювати номенклатуру у довіднику? На сьогоднішній день, коли представлена ​​величезна кількість товарів, все частіше при заповненні картки номенклатури виникає потреба заповнювати більш детальну інформацію про товар: колір виробу, вагу, виробник, додаткові розміри тощо. Заповнення додаткових властивостей спрощує пошук товарів, додає детальніший опис на маркетплейсах, і найголовніше — можна згрупувати однотипні товари в довіднику, оскільки можна завести одну картку на кілька однакових товарів, але з різними властивостями. Наприклад, у нас є СТІЛ однієї моделі, але різного кольору. Хочеться завести одну картку та просто вибрати потрібний колір. І багато користувачів навіть не замислюються про те, що даний механізм на сьогоднішній день вже існує. Реалізовано він на даний момент в одній з найпоширеніших конфігурацій – УНФ (Управління Нашою Фірмою, раніше називалося Управління невеликою фірмою).

УНФ. Номенклатура. Категорії.

Йтиметься про довідник номенклатури. Точніше, про такий параметр, як категорії (додаткові відомості). До кожного елемента номенклатури можна додати окремі категорії. Для початку потрібно увійти до довідника номенклатури та створити новий елемент. Можна також редагувати існуючі. Але, як показує практика, краще навчиться нових, а потім уже приступати до редагування.

Заходимо до головного меню, вибираємо «номенклатура», створюємо новий елемент, вибираємо тип, заповнюємо найменування та натискаємо кнопку записати. Приступаємо до створення категорій. Біля вікна категорії натискаємо кнопку вибору, а потім натискаємо показати все.

Потрапляємо в розділ «Підбір категорій» та створюємо нову категорію, натискаємо кнопку створити та приступаємо до створення категорії номенклатури.

Вибираємо тип: запаси, послуги, роботи тощо. вводимо найменування категорії. Важливо пам’ятати, що категорія може належати до кількох товарів. Надалі її можна буде просто вибрати. Натискаємо кнопку записати.

На правій панелі “Властивості номенклатури” натискаємо кнопку додати. З’явиться вікно додаткові реквізити та відомості.

У цьому вікні натискаємо кнопку створити. З’явиться додатковий реквізит. Вводимо найменування і вибираємо тип значення (у майбутньому дане значення змінити буде не можна), максимально підходить для відображення реквізиту, що додається Його можна вибрати з запропонованого списку. Найуніверсальнішим і найчастіше використовуваним є додаткове значення.

Ставимо прапорець у потрібному вікні та натискаємо ОК. Потім натискаємо кнопку записати. Далі на головній вкладці заповнюємо всі значення, які потрібні. Їх можна залишити без змін. Перейдіть на вкладку Значення.

Натискаємо кнопку створити та заповнюємо список того, що буде доступно для вибору при заповненні реквізиту картки. Значень може бути необмежена кількість, і вони можуть додаватися в процесі роботи.

Таким чином, додаткові реквізити стануть доступними для вибору.

У категорії номенклатури можна також задати додаткові одиниці виміру. Для цього перемикаємось у меню «Одиниці вимірювання».

Створюємо одиницю виміру. Для цієї категорії товарів будуть доступні додаткові одиниці виміру.

Після внесення всіх даних натискаємо кнопку «Записати та закрити».

Якщо відкрити номенклатуру, в якій заповнена категорія, можна побачити створені додаткові реквізити, які доступні для заповнення.

Заповнення реквізитів провадиться стандартно, через кнопку вибору. Якщо потрібного значення немає (не заповнили під час створення категорії), створюємо та вибираємо.

Як тільки заповнені дані категорії, змінюється найменування відповідно до заповнених реквізитів. Можна вибрати, як виглядатиме у друкованій формі та скороченій. Для цього біля відповідного віконця натискаємо кнопку вибору та клацаємо на потрібному пункті.

Використання категорій дуже зручне для підприємств, які займаються купівлею та реалізацією цінностей з однаковими найменуваннями, але різними характеристиками. Ця можливість у кілька разів прискорює пошук. Задавши кілька додаткових реквізитів можна відразу дізнатися чи є ця цінність у наявності чи ні. А не вгадувати, клацаючи за величезним списком довідника. Цей розділ є своєрідною альтернативою ієрархії, до якої всі звикли, але більш функціональний і актуальніший на сьогоднішній день.

На завершення хочеться відзначити, що робота з категоріями максимально схожа на роботу з маркетплейсами, де так само можна задати відбір за певними критеріями. І ця можливість програми розроблена для максимально сумісності з торговим інтернет-платформою.

Більше наших розробок тут.

Вам зручніше звертатися до нас по телефону чи поштою?