0

Перехід з 1С Підприємство 7.7 на BAS Бухгалтерія

Опубліковано

Зараз все більше клієнтів просять перейти з 1С Підприємство 7.7 на BAS Бухгалтерія. Покажемо, як це можна зробити самотужки.

Важливо! Перенесуться довідники та початкові залишки, документи та регістри НЕ перенесуться.

Отже:

Додавання бази, встановлення конфігурації

Як додати інформаційну базу показано на скріншотах нижче.

Тепер вказуємоім’я бази і шлях до розташування.

Тепер переходимо до Конфігуратора та вибираємо базу, яку створили.

У конфігураторі відкриваємо конфігурацію.

Або відкриваємо через Меню, завантажуємо з файлу, даємо згоду на запропонований конфігуратором вибір (див. нижче).

Завантаження даних з 1С Підприємство 7.7

Для виконання завантаження переходимо на головну вкладку. Після того, як ми натискаємо Завантажити, вибираємо потрібну базу зі списку. Перелік об’єктів та дату.

І далі виконуємо все, як показано на скріншотах нижче.

Налаштування – Організації

Або створюємо нову організацію, або змінюємо вже створену.

Вкладка Головне.

Вказуємо коротку та повну назву, вид організації, префікс та банківський рахунок.

  • Коротка назва відображається у самій програмі, повна – у друкованих формах та регламентованих звітах.
  • У вигляді організації вказується юридична особа (з ЄДРПОУ), фізична особа (його треба завести у довіднику) та підрозділ юридичної особи.
  • Банківський рахунок – основний і для ФСС – згодом підставляються у документах.
  • Префікс – два буквені символи, з яких починатиметься вся нумерація документів.

Вкладка Коди

Тут перераховуються всі коди, присвоєні підприємства всілякими держ. органами, зокрема територіальними, у яких проходила реєстрація.

Введена інформація відображається у регламентованих звітах та друкованих формах.

Вкладка «Реєстрація»

Проставляєте номери реєстрації у фондах соц.страху та ЄДРПОУ.

Адреси

Крім самої адреси компанії треба зазначити телефон та іншу контактну інформацію, яка використовуватиметься у друкованих документах.

Підписи

Вказуються ті відповідальні особи, які підписуватимуть друковані форми та звіти.

Друк

Вкажіть посилання на логотип та факсиміле друку. Вони будуть виводиться під час друку рахунків на оплату.

Інше

Для компаній, які користуються електронною звітністю FREDO Звіт.

Налаштування параметрів обліку (Головне – Параметри обліку)

Банк і каса

Якщо ваша компанія здійснює розрахунки в будь-якій іншій валюті, крім гривні, відзначаєте галочкою. Ведеться облік розрахунків у валюті.

Перейшовши на рядок Валюти, можна підібрати валюту і завантажити курс.

Далі проставляєте галочки, як на скріні вище. По відокремлених підрозділах проставляєте лише у тому випадку, якщо у вас є філії, які самостійно виписують податкові накладні.

Розрахунки

Проставляєте галочки, якщо

  • ведете деталізацію розрахунків із контрагентами за документами розрахунків;
  • у вас є єдині терміни оплати для всіх (і покупців, і постачальників). Якщо ні, проставити індивідуальні терміни можна у довіднику Договори контрагентів.

Запаси

Тут все досить логічно та зрозуміло, вносите інформацію залежно від вашого обліку за складами та партіями; обліків бланків та тари; артикулів та кодів.

Рядок «Дозволяється списання запасів…» проставляється галочкою, якщо у вас реалізація відбувається до оприбуткування на баланс. Тільки перед закриттям місяця документи оприбуткування потрібно ввести до бази та простежити введення прибуткових та видаткових документів у хронологічному порядку.

Торгівля

Враховуєте, чи працюєте ви з комісією, чи є у вас роздрібна торгівля і чи передбачені у вас в компанії знижки.

Виробництво

Все проставляється від діяльності компанії.

План рахунків

Включена галочка класів рахунків поділяє їх на такі класи:

1 – Необоротні активи,
2 – Запаси,
3 – Кошти, розрахунки та інші активи.

Працівники та заробітна плата

Проставляється виходячи з параметрів ваших розрахунків зарплати та кадрового обліку.

Облікова політика (Головне – Облікова політика)

Податок на прибуток

Проставляєте поточну ставку.

Друк

Тут вказується вся інформація, яка виводитиметься у друкованих документах. Тут же зазначаються і дані оподаткування підприємства.

Запаси

МПЗ – це матеріально-виробничі запаси. Враховуються такі методи оцінки, як середня собівартість, собівартість перших МПЗ, вартість продажу із середньою націнкою.

Роздріб

Проставляються дані щодо вартості продажу чи придбання.

Грошові кошти

Галочка в «Вісті облік коштів за …» проставляється, якщо компанія має філії, у яких свої окремі касові книги або податкові накладні.

Основні засоби

При включеному прапорці зменшується амортизація переоцінки та сума додаткового капіталу.

8 і 9 клас

Класи витрат. 8 – витрати, 9 – витрати діяльності.

Виробництво

Вибираються ті методи розподілу витрат, які відповідають ситуації у компанії. Причому під час роботи зі сторонніми замовниками чи своїми ж підрозділами можна вибрати спосіб, а під час виробництва власної готової продукції вибирається лише спосіб розподілу за планової собівартості.

Переділи

Тут все логічно – чи вибираєте ручний спосіб, чи автоматичний. Ручний спосіб відкриє вам гіперпосилання, якими треба перейти і задати послідовність для закриття рахунків. Автоматичний спосіб також відкриває гіперпосилання для розрахунку собівартості.

Загальновиробничі витрати

Гіперпосилання переносить у регістр відомостей, де ви встановлюєте розподіл витрат. Непрямі витрати можуть бути пов’язані з обсягом випуску, планової собівартістю, оплатою праці та іншими витратами.

Якщо у Вас залишилися питання щодо переходу з 1С Підприємство 7.7 на БАС Бухгалтерія, Ви можете звернутися до нас за телефоном +38 067 10 396 10 або будь-яким зручним способом.

Давайте перейдемо на BAS Бухгалтерія разом!