Автоматизація продажів в інтернет-магазині і в Новій Пошті

Автоматизація продажів в інтернет-магазині і в Новій Пошті

З 2014 року ми допомагаємо автоматизувати онлайн-продажі

SoftUp з 2014 року впроваджує та автоматизує продажі в інтернет-магазинах спільно з 1С та Rozetka (Пром, Нова Пошта, Укрпошта). За цей час ми автоматизувати понад 200 інтернет-магазинів в Україні.

Відео, як сформувати реєстр в 1С Нової пошти після створення ТПН

Які переваги роботи з нами для вас?

  • Економте час. Практично для кожної сфери діяльності у нас є готове рішення. Це означає, що вам не потрібно нічого вигадувати для впровадження системи у свій бізнес.
  • Індивідуальний підхід. Як і в авто сервісі кожна категорія транспорту має свої нюанси, і ми маємо для кожної сфери бізнесу свою специфіку роботи.
  • Досвід та ефективність. У нас достатньо досвіду для виконання Ваших бажань з автоматизації і наші фахівці «завжди під рукою».

Напрямки автоматизації продажів:

  • Продажі через соціальні мережі

Систематизація клієнтської бази в 1С. Нагадування про те, коли і до якого клієнта пора звертатися.

  • Інтернет-магазини

Продажі інтернет-магазину на Prom.ua, Rozetka або будь-якому іншому сайті. Заявки від торгової платформи потрапляють в 1С разом з інформацією про клієнта (ім’я, місто, телефон, адреса доставки). Вам залишиться тільки зв’язатися з клієнтом по телефону і підтвердити замовлення.

  • Поштові послуги (Нова Пошта, Укрпошта та ін.)

Інтеграція з 1С дозволяє відслідковувати і повідомляти своїх клієнтів про статус ТПН. Навіть якщо ТПН був створений не вами, а вашим партнером з дропшипінгу, наприклад. Для цього налаштуйте функцію “прикріпити ТТН”. В результаті ви будете відображати всю інформацію про клієнтів, додатки, суми прибутку і т.д.

Відео інструкція про можливості друку TTN.

Мета

  • Автоматизація бізнес-процесів
  • Автоматизація поштових сповіщень та розказок
  • Повідомлення менеджерів про завдання, нагадування про дзвінки клієнтам.
  • Автоматизація продажів
  • Обслуговування та безпека клієнтської бази
  • Контроль за роботою менеджерів, прозорість їх роботи
  • Економте час, автоматизувати всі процеси
  • Підвищення ефективності роботи менеджерів та аналіз роботи
  • Збільшення швидкості та поліпшення обслуговування клієнтів
  • Зниження ризику втрати клієнтів

Наше завдання не просто заощадити ваш час і час ваших менеджерів, але і допомогти вам з продажами і обслуговуванням клієнтів.

Формування та видалення ТРН

План роботи для комплексної реалізації 1С

Базова реалізація

  • Довідковий матеріал VISUAL+ з візуалізацією блок-схем за 1 воронку продажу:4 750 грн.
  • Базова конфігурація 1С з виконанням технічного завдання на 1 воронку продажу:5 230 грн.
  • Консультування та навчання менеджерів та адміністраторів роботі в системі– 2 480 грн.
  • Технічна підтримка та навчання на 30 днів (1 місяць)3.200 грн.

Вартість базової комплектації: 15 660 грн. (одноразово)

Додаткові параметри

Вартість модифікацій: 13 600 грн. (одноразово)

Загальна вартість реалізації – 29 260 грн.

Гарантія

Перед початком співпраці ми укладаємо офіційний договір з умовами і гарантіями, тому Ви повністю захищені.

Після завершення роботи, згідно з українським законодавством, ми надаємо всі заключні документи.

Наша місія – вивести Ваш бізнес на рівень, коли менеджери телефонують клієнтам та інформують клієнтів про стан свого замовлення.

Модуль “Нова пошта” не передбачає автоматичного зв’язку з завантаженням замовлень зі сторонніх місць (Rozetke, Prom, Site і т.д.)

Інструкція по роботі обробки Обміну кабинету Розетка + BAS УТ

Ми відповімо на ваші запитання

Дякуємо за ваше навчання. Детальну інформацію Ви можете зв’язатися зі мною, Денис,
по телефону: +38 (067) 10 396 10
+38 (093) 10 396 10

Viber: Пишіть у Viber

Електронна пошта: info@softup.com.ua