0

Програма 1С «Облік Робочого Часу»

Ви не знаєте, ЯК порахувати час своїх співробітників, витрачений на роботу? Так у вас просто немає програми в 1С “Облік робочого часу”!

Бувають ситуації, коли працівники мають різну оплату за різний фронт роботи. Або найняті з умовою погодинної оплати. І, звичайно, якщо роботодавець очікував виконання роботи в один термін, а виконавцю знадобилося більше, замовник може подумати: «Пфф, так можна спеціально тягнути час, щоб отримати більше оплату». Хоча насправді вирішення певного завдання може залежати від багатьох чинників.

Компанія SoftUp Одеса пропонує спеціальну конфігурацію в 1С, яка підраховує витрачений робочий час. З нею ви переконаєтеся, що робочий час працівника витрачається якісно. А співробітникам не доведеться доводити, що вони спеціально тягли із виконанням. Інформація про витрачений час доступна і виконавцю роботи, і керівнику.

 

Розв’язання будь-якої задачі може мати на увазі кілька дрібних підзадач. Якщо виконання зайняло 20 хвилин чи 2 години, тут з урахуванням часу ясно. А якщо завдання трудомістке і розтягується на кілька днів? Як зрозуміти, скільки в сукупності часу витрачено?

Облік робочого часу

Зручна та проста конфігурація відображає скільки якісного часу витратив співробітник на роботі. Враховує всі завдання, які він виконав. Керівник бізнесу має доступ до цієї інформації у будь-який час, з будь-якого пристрою.

Конфігурація “Облік робочого часу” зручна тим, що можна проконтролювати різні параметри – Завдання, Клієнти, Оплати завдань.

Перед тим, як приступити до роботи, співробітник створює Завдання та запускає її (натискаємо на Почати роботу). Починається відлік часу.

Завдання можна призупинити, коли ви перервалися у її виконанні і потім продовжити роботу над нею знову. У віконці Таймер виконання, внизу, ми бачимо, що відлік часу у нас відбувається в годинах, хвилинах та секундах, а також йде перерахунок у часовий коефіцієнт, який допоможе нам правильно перерахувати оплату.

Завдання виконане – обробку зупиняємо. І всі дані самі зберігаються у необхідні документи.

У вкладці Оплата завдання у нас формуються документи щодо Виконавців та витраченого часу роботи у заданий заздалегідь параметр часу. Наприклад, двічі на місяць – 1-го та 16-го числа кожного місяця. Залежно від заданого тарифу погодинної ставки, конфігурація «Облік робочого дня» сама підраховує, яку суму заробив кожен працівник за заданий період.

Навіщо Облік Робочого Часу? Адже є Excel!

Здавалося б, ну створив собі кожен співробітник Excel документ. Заносить туди свої завдання, час виконання та на виході має підсумкову суму оплати свого часу.

Але погодьтеся, роботодавцю/керівнику зручніше мати доступ до того, хто і що робить у будь-який момент часу, а не чекати на звіти від кожного свого підлеглого. Конфігурація «Облік робочого дня» дозволяє побачити як вже закінчені завдання, а й як і отримати інформацію що конкретно виконується і виконувалося, коли і скільки часу це потрібно.

Автоматизуйте облік робочого часу за допомогою сучасних технологій! Ми можемо Вам допомогти! Звертайтесь!