СКРуМ (Система контролю роботи менеджерів)
Показуємо на прикладі додатку «Danke manager»
Встановлення та налаштування програми СКРуМ.
Після встановлення програми, для коректної роботи трекінгу дуже важливо зняти обмеження на роботу програми у фоновому режимі та витрати заряду батареї. На різних пристроях це робиться по-різному. Розглянемо приклади деяких пристроїв:
XIAOMI (MIUI 10)
У меню пристрою Налаштування => Програми => Danke manager необхідно перевірити і, за необхідності, надати додатку такі дозволи: Розташування (геолокація), Сховище, а також у підменю “Контроль активності” встановити значення “немає обмежень”.
У процесі використання програми, щоб уникнути засипання при згортанні (перемиканні між програмами) відкриваємо список запущених програм, натискаємо і утримуємо до появи додаткового меню віконце програми «Danke manager», клацаємо по значку замка.

SAMSUNG (Андроїд 10)
У меню “Налаштування” -> “Оптимізація” тиснемо внизу кнопку “Батарея”, переходимо до пункту “Програми в сплячому режимі”, далі внизу тиснемо “Список виключень” -> “+Додати програми” -> “Danke manager”, тиснемо ” Готово».
Також у підменю «Моніторинг енергоспоживання» необхідно вимкнути «Адаптивний режим акумулятора» та додати «Danke manager» до списку у вкладці «Додатки не перехід». у режим сну».
MEIZU
Заходимо в меню “Налаштування” -> “Батарея” -> “Деталі енергоспоживання”, переходимо у вкладку “Обладнання” і вибираємо “Режим очікування”, заходимо в меню “Енергоспоживання в режимі очікування”. Праворуч від програми Danke manager з представлених там додатків або служб є стрілочка вниз, тиснемо на неї, вибираємо Дозволити роботу у фоні.
На різних пристроях та версіях Android меню може відрізнятися – у разі відсутності вказаного або схожого меню зверніться до адміністратора програми.
У разі відсутності меню блокування засипання програми (як описано на прикладі Xiaomi), при активній поїздці слід мінімізувати кількість одночасно запущених програм і після виконання маніпуляцій з ними необхідно перемикатися у вікно програми Danke manager. Необхідність викликана тим, що через специфіку мобільних систем – для коректного розподілу ресурсів Android закриває другорядні програми. У випадку, якщо програма закрилася, необхідно запустити її, перейти в поточний Маршрут і відновити поїздку.
Оновлення програми СКРуМ.
У зв’язку з тим, що програми в ОС Android автоматично оновлюються з певною періодичністю, для більш оперативного впровадження релізів рекомендується ініціювати оновлення програми вручну через меню пристрою:
Google Play => (вгорі ліворуч) => Мої програми та ігри => Оновити (напроти програми Danke manager). Перед оновленням програму рекомендується закрити.
Перший запуск СКРуМ
При першому запуску програми потрібно ввести ім’я користувача/пароль, надані користувачеві для менеджерського доступу до web-версії програми (використовуються ті ж облікові дані). Після виконання авторизації та першої синхронізації програма готова до використання. Не рекомендується закривати або згортати програму в процесі першої синхронізації – необхідно дочекатися її завершення.
Довідник «Клієнт»


Картка клієнта складається з наступних основних елементів:
- Тип клієнта: Салон (за замовчуванням) / Виконроб / Субдилер / Завод / Службовий. Службовий тип клієнта використовується для позначення таких точок маршруту як будинок (точка старту/закінчення маршруту), офіс підприємства та дилер;
- Контрагент – вказуємо відповідний Клієнту елемент довідника «Контрагенти». За потреби створюємо новий;
- Адреса/Координати – основний розділ картки клієнта. Коректність введення даних адреси та координат клієнта надалі визначає коректність автовизначення клієнта поблизу під час роботи з Маршрутом. Рекомендується спочатку ввести повну адресу клієнта, потім “Вибрати на карті” точку максимально відповідну входу/в’їзду на територію клієнта таким чином, щоб при наближенні до клієнта ця точка була наближена до суб’єкта відвідування. Якщо клієнт знаходиться на території нерозміченої або некоректно розміченої на карті, то за місцезнаходженням клієнта рекомендується скористатися кнопкою «Поточне місцезнаходження», після чого скоригувати точку розташування кліком за кнопкою «Вибрати на карті» та відповідним вибором точки на карті.
- Основні контактні дані – в цій галузі вносимо загальні номери телефонів та email клієнта. Можливе додавання довільного числа номерів телефонів та email з використанням кнопок «Видалити» / «Додати». Також можливий пошук та автоматичне додавання контакту в телефонній книзі пристрою за допомогою відповідної кнопки «Пошук у тел.книзі».
- Контактні особи – у цій табличній частині вносяться основні дані контактних осіб клієнта.
Документ “Маршрут”
Документ є основним робочим місцем користувача програми. Загальні команди маршруту (доступні на всіх сторінках маршруту:
- Побудувати маршрут – иконує побудову маршруту з відображенням на Карті. Після натискання на кнопку викликається форма діалогу із запитанням «Оптимізувати послідовність відвідування клієнтів?» : Так – додаток розраховує оптимальний маршрут розставляючи клієнтів у списку у відповідній послідовності, Ні – зберігається послідовність відвідування клієнтів.
- Почати поїздку – (аналогічна кнопка «Продовжити поїздку», якщо поїздка раніше вже була розпочата) виконується. Команда ініціює початок трекінгу поїздки та відстеження клієнтів у радіусі 50 метрів до відвідин.
- Призупинити – доступна після початку поїздки, зупиняє трекінг поїздки (наприклад, у разі призупинення проходження по маршруту з особистого питання).
- Завершити – кнопка доступна після початку подорожі. Здійснює завершення маршруту. Увага, після натискання Маршрут відправляється на обробку та стає недоступним для редагування.
Сторінки маршруту:
Основне — це сторінка побудови маршруту та активації поїздки. Складається з наступних полів::
- Старт – поле не є обов’язковим до заповнення. Якщо не заповнено, то точкою старту буде вважатися поточне місце на момент натискання на кнопку «Почати поїздку». Поле має допоміжну кнопку – команда запускає визначення поточного розташування для визначення точки Старта маршруту. Використання не є обов’язковим – у разі ненатискання аналогічну дію виконає команда Почати поїздку
- Список клієнтів – це таблична частина зі списком клієнтів до відвідування. Список містить такі команди:
– додати клієнта до списку;
– видалити вибраного клієнта зі списку (доступно лише для невідвіданих клієнтів);
– Редагувати картку обраного клієнта;
– змінити порядок відвідування обраного клієнта (доступно лише для невідвіданих клієнтів);
– «Ще» відкриває додаткове меню:
– Опитування виконроба – оформлення результату опитування виконроба без фізичного відвідування (за дзвінком/листуванням);
– Реєстрація браку – оформлення рекламації по клієнту з подальшим додаванням документа до списку маршруту до відвідування з відміткою про відвідування; - – Клієнти (список) – відкриває форму списку клієнтів із можливістю редагування карток клієнтів.
- Фініш – поле є обов’язковим до заповнення. Кінцева точка маршруту (зокрема будинок).
- Коментар – коментар користувача до маршруту (необов’язковий).
Поїздка – це сторінка управління відвідуваннями клієнтів поблизу. Складається з наступних полів::
- Поточний напрямок клієнт до відвідування, у порядку черги, збудованої на сторінці Основне. Це поле не регламентує фактичний порядок відвідування клієнтів: якщо додаток виявить іншого клієнта в радіусі дії, або кілька клієнтів – користувач може вибрати відвідування будь-якого з найближчих.
- Найближчі клієнти – список клієнтів, виявлених у радіусі 50 метрів. За наявності таких клієнтів, після натискання рядка з відповідним клієнтом стають доступні команди управління відвідуванням:
– Відвідати – кнопка запуску форми відвідування клієнта.
– Відмова ід відвідування — відмова від відвідування клієнта, у разі прибуття до клієнта та неможливості відвідування (наприклад, закритий). У разі відмови від відвідування необхідно заповнити коментар з причиною відмови.
Крім команд відвідування безпосередньо над списком найближчих клієнтів доступні такі команди:
– Кнопка вимкнення звуку сповіщення про наявність поблизу нових клієнтів до відвідування. Режим звуку зберігається також для наступних маршрутів.
– Оновити — команда прискорює відстеження клієнтів у радіусі дії. Після натискання список оновлюється не відразу, а в міру надходження з пристрою нових геоданих.
На карті – сторінка графічного відображення маршруту на карті.
На карті відображаються мітки з адресами клієнтів та полілінії планового (блакитного кольору) та фактичного (зеленого кольору) маршрутів.
Сторінка містить такі команди:
- Оновити – команда оновлює графічне відображення даних планового та фактичного маршруту на карті.
- Кнопка запуску відстеження поточного розташування на карті.
- Навігація – запуск навігатора, встановленого за умовчанням, з координатами цільового клієнта до відвідування.
Документ «Відвідування»
Документ служить оформлення результату анкетування клієнта під час відвідування. Склад полів форми документа залежить від типу клієнта. Наприклад, при відвідуванні салонів форма відвідування виглядає наступним чином:
Сторінки відвідування:
Основне:
- Клієнт – обов’язковий для заповнення;
- Продаж вікон – вказаний діапазон продажів;
- Статус – визначається автоматично якщо клієнт торгує вікнами, інакше необхідно вказати вручну (обов’язково до заповнення);
- Коментар – коментар ккористувача (необов’язковий).
Наша реклама – поле «Ставлення до продукції» є обов’язковими до заповнення, решта – за наявності інформації.
Реклама конкурентів – аналогічно, поле “Ставлення до продукції” є обов’язковими до заповнення. Можливе додавання довільного набору лінійок конкурентів за допомогою команд сторінки “Видалити” / “Додати”.
Основні команди документа:
Зберегти – збереження відвідування без виходу та завершення (збереження чернетки);
Завершіть відвідування – ззавершення оформлення Відвідування з наступним закриттям форми.
Документ “Реєстрація браку“
Документ використовується для реєстрації браку у споживачів. Містить такі сторінки:
- Реквізити – містять основні дані про дилера, салон і споживача;
– Дилер – вибирається із довідника дилерів;
– Віконний салон – вказується з довідника Клієнти;
– Адреса – при створенні документа з меню Маршруту буде зроблено спробу заповнити адресу за даними поточного розташування, за потреби дані адреси необхідно відкоригувати або дозаповнити. У разі створення документа з головного меню програми, рекомендується використовувати кнопку «Поточне місцезнаходження»;
– Тип об’єкта – Квартира / Будинок / Офіс / Склад дилера;
– Стан об’єкта – житловий/експлуатований;
– Рішення – заміна / компенсація;
– Коментар – коментар користувача до документа. - Продукція – містить перелік інформації про браковані вироби
– Номенклатура – декор підвіконня;
– Кошторис;
– Площа – розраховується автоматично;
– Ширина, мм – ширина підвіконня в міліметрах;
– Довжина, мм – довжина в міліметрах;
– Кількість – кількість підвіконь;
– Причина виникнення — вибирається зі списку;
– Вид невідповідності – вибирається зі списку;
– Встановлено – дата встановлення підвіконня;
– Виявлено – дата виявлення дефекту. - Вкладення – сторінка містить дані фотофіксації дефекту. Містить дві команди:
– Зробити знімок – запускає камеру пристрою;
– Завантажити з диска – відкриває провідник пристрою, щоб вибрати файл зображення з пам’яті пристрою (або картки пам’яті).
Основні команди документа:
– Зберегти.
– Надіслати – збереження документа без закриття форми (збереження чернетки);
– Завершення оформлення документа з подальшим надсиланням даних та закриттям форми.
Активациія та налаштування облікових записів користувачів мобильного додатку на YouTube