...
0

Договор обслуживания 1С

В каждой компании, которая оказывает услуги 1С, должен быть договор на обслуживание. Мы считаем это ответственным подходом к работе с клиентами, который помогает не метаться «из крайности – в крайность», а функционировать бесперебойно, по заранее оговоренному плану.

Благодаря такому нашему подходу условия сотрудничества подходят практически всем клиентам и информационное сопровождение держится на высоком уровне.

Заказать услуги 1С можно любым удобным для вас способом 

Преимущества договора на обслуживание.

  • Мы расписываем план действий работ и гарантируем выполнение качественно и в срок.
  • Наша компания гарантирует качественную работу не только всей команды, но и  каждого специалиста индивидуально.
  • Вы можете заказать обслуживание неограниченного количества баз.
  • График работ составляется таким образом, чтобы удобно было прежде всего клиенту.
  • За заказчиком закрепляется постоянный сотрудник (или несколько сотрудников), который детально будет в курсе специфики компании и поставленных задач.
  • Экономия. Стоимость работ по договору обслуживания ниже, чем работ без чёткого плана действий.

Компания SoftUp гарантирует профессиональное обслуживание 1С!

Любим работу в 1С, любим своих клиентов. И, может, мы не всегда идеальны — есть к чему стремиться!!!

договор обслуживания

Работаем, как в офисе заказчика, так и через удаленный доступ. Кроме непосредственно обслуживания в 1С можем помочь с обновлением конфигураций и релизов, настройкой ПО для работы с 1С, архивацией баз данных.

Так же всегда рады дать свои рекомендации по организации учёта в вашей компании.

Надеемся, что полноценное, продуманное обслуживание 1С в вашей компании станет образом жизни, а не чем-то, что вы делаете урывками, толком не понимая, что делает специалист.

Предлагаем Вам ознакомиться с Договором обслуживания ниже.

ДОГОВІР

про надання послуг №____

м. Одеса                                                                                                                      дата

Фізична особа-підприємець Кириченко Денис Васильович, що діє на підставі державної реєстрації у вигляді Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 09.12.2020 року (номер запису у реєстрі 2005560000000167041 від 23.11.2020 року), іменується надалі «Виконавець», з однієї  сторони, та , ____________________ який діє на підставі Статуту, з однієї Сторони, що іменується надалі «Замовник», що далі разом іменуються «Сторони», уклали цей Договір про надання послуг (далі за текстом – «Договір») про нижченаведене:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Виконавець зобов’язується на свій ризик своїми силами та засобами надавати інформаційні та консультаційні послуги Замовнику в сфері планування, проектування інтегрованих комп’ютерних систем, які поєднують апаратні засоби, програмне забезпечення та комунікаційні технології та навчання користувачів цих систем в строки та на умовах, передбачених цим Договором, а Замовник зобов’язується своєчасно прийняти їх та оплатити.

2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

2.1. Обов’язки Виконавця:

2.1.1. надавати Замовнику послуги, передбачені п. 1.1 цього Договору;

2.1.2. дотримуватися принципів об’єктивності, вірогідності, повноти та точності інформації, законності її одержання, використання, поширення та зберігання.

2.1.3. не розголошувати отриману від Замовника чи таку, що стала відома в процесі виконання робіт (надання послуг) інформацію, що стосується діяльності Замовника, процесу виробництва товарів та послуг Замовником. Не передавати та не розголошувати дані Замовника.

2.2. Права Виконавця:

2.2.1.не допускати втручання Замовника у процес одержання та використання інформації та у способи надання послуг іншим суб’єктам;

2.2.3. вимагати від Замовника своєчасної оплати наданих за цим Договором послуг;

2.2.4. для виконання обов’язків за цим Договором створювати інформаційні служби, системи, мережі, бази даних;

2.2.5. одержувати (виробляти, добувати), використовувати та поширювати інформацію в будь-якій формі з використанням будь-яких засобів;

2.2.6. вести облік переданої Замовнику інформації;

2.2.7. вимагати від Замовника підписання переліку наданих  послуг у вигляді акту наданих послуг.

2.3. Обов’язки Замовника:

2.3.1. своєчасно, здійснити оплату наданих Виконавцем послуг;

2.3.2. у разі отримання доступу до конфіденційної інформації Виконавця забезпечити збереженість такої інформації для виключення можливості несанкціонованого використання даної інформації третіми особами;

2.3.3. використовувати інформацію лише для власних потреб у повному обсязі, не спотворюючи фактів, не допускаючи вільного трактування даних, офіційних назв, не знімати і не приховувати будь-який підпис під матеріалами Виконавця, які є виключною його власністю.

2.4. Права Замовника:

2.4.1. вимагати від Виконавця надання інформаційних послуг, зміст та порядок надання яких повинні відповідати умовам цього Договору;

2.4.2. систематизувати, редагувати, цитувати інформаційну продукцію Виконавця без права спотворення інформації, що міститься в ній.

3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

3.1. Вартість послуги __________ Надається на умовах ______ 

3.2. Замовник здійснює оплату наданих Виконавцем послуг до кінця наступного робочого дня, після дня отримання таких послуг та їх прийняття без зауважень, шляхом підписання Акту наданих послуг.

3.3 Вартість проекту не може перевищувати показники 20% від вартості договору, що вважається нормою проектних робіт та має бути узгоджена з Замовником.

3.4. У вартість послуги входить демонстрація правильної технології роботи відповідальній особі та працівникам Замовника.

4.         СТРОКИ НАДАННЯ ПОСЛУГ Й ПОРЯДОК ЗДАЧІ ПРИЙМАННЯ РОБІТ.

4.1.    Строки надання послуг узгоджуються Сторонами в Специфікації до Договору.

4.2.  Після завершення робіт, Виконавець протягом 3-х (трьох) робочих днів передає Замовнику Акт наданих послуг (далі – Акт) у двох екземплярах. Один екземпляр для Замовника, другий – для Виконавця.

4.3.      Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Акту, підписує його та передає Виконавцю, або передає Виконавцю мотивовані заперечення від підписання Акту. Мотивовані заперечення не можуть виходити за рамки зобов’язань, передбачених цим Договором да Додатковими Угодами до нього. Ці заперечення оформлюються Замовником у вигляді Протоколу Зауважень, який містить повний опис зауважень та відповідальну особу зі сторони Замовника.

4.4.      Якщо Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів не передав Виконавцю Акт або Протокол Зауважень роботи вважаються автоматично прийнятими і Виконавець в праві скласти односторонній Акт.

4.5.      У випадку  отримання  Виконавцем  Протоколу Зауважень, Сторонами протягом 3-х (трьох) робочих днів складається двосторонній Протокол усунення зауважень з зазначенням усіх недоліків, порядку та строків їх усунення або виконання. Порядок та Строки усунення недоліків узгоджуються сторонами. У випадку підписання Сторонами Протоколу усунення зауважень, строки виконання робіт по чинному Договору продовжують на строк усунення недоліків. Замовник підписує Акт  тільки після повного усунення недоліків.

4.6.      По завершенні робіт Виконавець демонструє відповідальній особі Замовника правильну технологію роботи Програмного продукту.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. За несвоєчасну оплату наданих послуг Замовник сплачує Виконавцеві пеню в розмірі 0,5 % суми яка підлягає до оплати, за кожний день прострочення.

5.2. За порушення строків виконання робіт, узгоджених сторонами в Специфікації (Додаток №1), Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,5 % від вартості робіт, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ.

5.3. Виконавець не відповідає за технічні помилки Замовника та інших учасників інформаційних відносин, у тому числі за технічну неспроможність засобів отримання (передачі) інформації, дії служб поштового та кур’єрського сервісу, що забезпечують доставку інформації.

6. ТЕРМІН ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

6.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання його Сторонами і діє до 31.12.2024, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.

6.2. Дія цього Договору може бути достроково припинена на вимогу однієї з Сторін в порядку і за умов, що Сторони не мають взаємних майнових претензій. Про намір достроково припинити дію цього Договору будь-яка Сторона зобов’язана попередити про це іншу Сторону не пізніше ніж за десять календарних днів до обумовленої дати припинення.

6.3. Строк дії цього Договору продовжується на аналогічний період, якщо жодна із Сторін за один місяць до закінчення терміну дії письмово не заявить про намір його припинити.

6.4. Усі спори, що виникають між Сторонами за цим Договором, підлягають врегулюванню шляхом взаємних консультацій і переговорів. У випадку, якщо Сторони не можуть дійти згоди стосовно спірного питання шляхом переговорів, такий спір вирішується в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

6.5. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або неповне невиконання своїх зобов’язань за цим Договором у випадку виникнення обставин, які знаходяться поза межами контролю Сторін і які Сторони не змогли передбачити або запобігти. До таких відносяться військові дії, незалежно від факту оголошення війни, повстання, стихійні лиха. Сторона зобов’язана попередити іншу Сторону про настання і припинення дії обставин непереборної сили з наданням підтвердження компетентного органу протягом трьох робочих днів від дня настання або припинення таких обставин.

6.6. Права та обов’язки за цим Договором не можуть бути передані третім особам без погодження на це іншої Сторони в письмовій формі.

6.7. Текст договору, будь-які матеріали, інформація і дані, які стосуються даного договору, являються конфіденційними і не можуть передаватися іншим особам без попередньої письмової згоди іншої сторони договору, за винятком випадків, коли така передача, пов’язана із прийняттям офіційних рішень, документів для виконання договору або сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також випадків, які передбачені чинним законодавством України.

6.8. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін і оформлюються у вигляді додаткової угоди до цього Договору.

6.9. Договір укладено в двох  примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.

6.10. Сторони дійшли взаємної згоди здійснювати документообіг у електронному вигляді та здійснювати обмін первинними бухгалтерським та юридичними документами (договори, додаткові угоди, акти наданих послуг,  акти звірки взаємних розрахунків, рахунки) у вигляді електронних документів із застосуванням до них електронного цифрового підпису (ЕЦП) засобами телекомунікаційного зв’язку, зокрема, але не виключно, за допомогою системи електронного документообігу M.E.Doc, Сота, Вчасно і інші. У разі використання Сторонами різних систем електронного документообігу або ЕЦП різних Центрів сертифікації ключів (ЦСК) – зазначені системи або ЕЦП повинні мати можливість взаємної роботи та верифікації ключів один з одним.

6.11. В іншому, що не передбачено даним Договором Сторони керуються чинним законодавством України.

                                  7. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН

ВИКОНАВЕЦЬ: Фізична особа-підприємець Кириченко Денис Васильович  ЗАМОВНИК      
  Код ЄДРПОУ:3097320735 Банк: АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» р/р: UA873220010000026006320012186 Адреса юридична: 65016, Одеська область, м.Одеса, Київський р-н, вул.Достоєвського, буд.9 Тел./факс: 0671039610 Платник єдиного податку 3 група   _________        Кириченко Д.В.