РРО Україна. Запровадження касових апаратів
РРО Україна – з осені 2019 року в Україні набувають чинності закони про запровадження касових апаратів у малому бізнесі. З жовтня 2020 року ФОП 2-4 групи з єдиного податку, які працюють з оплатою готівкою та оплатою картками, повинні вести реєстр розрахункових операцій (далі РРО). З 1.01.2021 року їх повинен мати кожен. Навіть якщо ваш оборот менше 1 млн грн. І навіть якщо у вас немає підсцінених товарів.
Детальніше про нові закони радимо прочитати на офіційному сайті Верховної Ради – Закон No1053-1 та No1073.
У яких секторах бізнесу слід проводити РРО?
- Кейтеринг – кафе, ресторани, ї мережі тощо.
- Компанії, що займаються реалізацією лікарських засобів та лікарських засобів.
- Ювелірні магазини.
- Магазини побутової техніки.
- Інтернет-магазини.
- Готельний бізнес.
- Поштові та кур’єрські служби.
- Сфера послуг – салони краси, фітнес-центри, хімчистки.
- Медичні клініки, в тому числі стоматологічні клініки.
- Акцизна торгівля – паби, торгівля сигаретами та алкоголем.
- Парки розваг.
Загалом, простіше сказати, хто не переймається законом про РРО. Платники єдиного податку 1-ї групи, які продають свій товар на ринках за готівку, можуть не звертати уваги на майбутні зміни.
Моделі РРО повинні відповідати вимогам ДФС та НБУ. Є перелік з касовими апаратами та фіскальними реєстраторами, дозволеними до реєстрації та роботи на території України. Список періодично переглядається.
Вимоги до перевірки спрощені. Ви можете роздрукувати звичайні чеки на термоп принтерах, а також роздрукувати чеки за допомогою QR-коду, щоб пройти їх на сайті податкової служби. Ви також можете відправляти чеки на пошту і месенджери.
Компанія SoftUp пропонує до продажу фіскальних реєстраторів, а також їх інтеграцію з 1С. Допомагаємо з введенням в експлуатацію. Ми виконуємо як сервісне, так і одноразове, на вимогу. Підключайтеся будь-яким зручним способом – Bluetooth, Ethernet або USB.
Подбайте про свій бізнес заздалегідь, адже з 1 жовтня набуде чинності не тільки зміни, а й перевірки на предмет відповідності закону про РРО.
Штрафи РРО в Україні:
- Розбіжності між сумою готівки і сумою в щоденному звіті; без фіскального режиму
- Відсутність чека або контрольної стрічки в електронному вигляді (для всіх видів РРО).
- Нездатність повідомити про використання РРО.
- Розрахунки без CSD, неправильне використання, незбереження (для кожного PRO потрібен окремий КУРО).
- Відсутність коду підкатегорій підкатегорій підсвідомих товарів.
- Втручання в роботу РРО не передбачено в документації виробника.
Крім перевірок компетентними органами, також вводиться соціальний контроль. Простіше кажучи, скарги від клієнтів, які зазнали порушень. Покупець, якому не дадуть чек, зможе поскаржитися владі на вас і повернути свої гроші за покупку. Причому розмір компенсації складе 100%.
Ми усвідомлюємо, що найважчими будуть ті, хто веде «сірий» бізнес. Але є і хороші новини – для компанійSoftUp працює як з обладнанням касових апаратів безпосередньо, так і з хмарними системами обліку. Для останнього потрібен тільки планшет або смартфон, який використовується в якості терміналу. Ми зможемо налаштувати все так, щоб ви могли легко перенести всі дані про продажі з вашого пристрою в податкову службу. Немає фіскальних реєстраторів. За допомогою спеціального додатку від податку.
Чек, створений хмарними РРО, буде автоматично зареєстрований в податковій і йому буде присвоєно фіскальний номер. Навіть якщо у вас немає Інтернету, вам «дають» 2000 чеків і 36 годин роботи для хмарних РРО і 72 години з будь-якою кількістю чеків для колишніх фіскальних реєстраторів.
У хмарному PRO (на відміну від програмного забезпечення) не потрібно заздалегідь резервувати офлайн-час в податковій службі, повідомляючи про проблеми. Система зробить це автоматично після одноразового завантаження EPC (електронного цифрового підпису). Повідомити
Важливо! Для всіх РРО: не більше 168 годин автономної роботи на місяць.
Отже, що ми пропонуємо?
Компанія SoftUp пропонує не тягнути до жовтня, а придбати у нас комерційне обладнання за адекватними цінами.
Вартість інтеграції РРО Україна та 1С у нас становить 1500 грн. Ми надаємо будь-яку допомогу, пов’язану з фіскальними реєстраторами. Ми втілюємо найпівніканіші мрії, пов’язані з 1С.
Відео інструкція по налаштуванні програмного забезпечення PRO і синхронізації його на 1С.