0

Підключення телефонії

Опубліковано

Надаємо підключення телефонії від компанії SoftUp.

Пропонуємо гнучку цінову політику у вигляді різноманітних пакетів послуг від безкоштовних до Преміум.

  • Безкоштовний пакет включає 1 внутрішню SIP-лінію, обслуговування 1 зовнішнього номера і збереження 500 хвилин записів розмов.
  • Звичайний пакет за 194 грн/міс. включає 5 внутрішніх SIP-ліній (далі кожна +50 грн.), обслуговування 3 зовнішніх номерів (далі кожен +50 грн.), збереження 10 000 хвилин записів розмов, безкоштовний автодзвінок та API дзвінки. Автодзвінки та API дзвінки з особистих номерів по 0,25 грн. Передиктивний дзвінок за 0,20 грн.
  • Преміум пакет за 950 грн/міс. включає 5 внутрішніх SIP-ліній (далі кожна +150 грн.), обслуговування 2 зовнішніх номерів (далі кожен +100 грн.), збереження 100 000 хвилин записів розмов, безкоштовний автодзвінок, API дзвінки та передіктивний дзвінок. Автодзвінки та API дзвінки з особистих номерів по 0,15 грн.

*Всі пакети включають цілодобову техпідтримку. Платні пакети включають безкоштовний 14-денний пробний період.

– Чи можна орендувати у вас номер SIP?

– Так звичайно.

– Чи можна приймати дзвінки на мобільному телефоні?

– Так, ми налаштуємо таку можливість.

– Чи можна зберегти номери компанії?

– Так, здебільшого це можливо.

– Який інтернет нам знадобиться для підключення телефонії?

– Інтернет із стійким сигналом не менше 128 Кбіт/с на один дзвінок (в обидві сторони) на один активний дзвінок. Рекомендована швидкість – 156 Кбіт / с.
Щоб уникнути погіршення зв’язку (переривання, погана чутність, заїкання, відлуння) не рекомендується використовувати канал телефонії для роботи офісних ПК, стільникових операторів (технології 3G/4G (LTE)) та для каналу супутникового зв’язку.

– Скільки часу займає підключення телефонії?

– Підключення та налаштування разом займуть хвилин 10-15.

З телефонією ви отримаєте:

  • Автоматизацію бізнес-процесів
  • Підвищення ефективності роботи працівників
  • Високий рівень сервісу для клієнтів
  • Підвищення продажів та залучення нових клієнтів
  • Оптимізацію витрат на зв’язок та рекламу

Телефонія від компанії SoftUp є хмарним рішенням у вигляді віртуальної АТС. Це чудова альтернатива офісній АТС.

Для якого бізнесу буде ефективна телефонія:

  • Банки, фінансові компанії, страхові агенції
  • IT-компанії
  • Будівельні компанії та агенції нерухомості
  • E-commerce
  • Торгові компанії та інтернет-магазини
  • Навчальні заклади та різні освітні курси
  • Компанії, що надають медичні послуги
  • Маркетинг та консалтинг
  • Сервіси та кол-центри
  • Інші компанії дрібного, середнього та великого бізнесу

Звертайтесь до компанії SoftUp і вже сьогодні почніть працювати більш ефективно, підвищуючи продаж!

Яка інформація відображатиметься у вашому кабінеті:

  • Історія дзвінків з номерами телефонів та співробітниками, які приймають/здійснюють дзвінок
  • Втрачені (невідповідні) дзвінки
  • Джерела дзвінків (дуже зручно відстежувати чи надходили дзвінки через рекламні канали)
  • Аудіозаписи дзвінків (вхідних та вихідних)

подключение телефонии

Чим зручне підключення телефонії?

  • Мобільні та міські номери тепер в одній мережі
  • Вся інформація про дзвінки в повному обсязі надходить до системи CRM
  • Безкоштовний зв’язок між співробітниками компанії
  • Багатоканальність номерів
  • Навіть пропущені дзвінки не втрачені

Що потрібно, щоб приймати дзвінки та здійснювати їх самим:

  • Мобільний зв’язок
  • IP-телефон. Він підключається через дротовий інтернет і працює автономно
  • Гарнітура (краще використовувати гарнітуру з шумопоглинанням). Вона підключається до комп’ютера

Функціонал телефонії:

  • Запис та відстеження розмов. В особистому кабінеті можна переглянути та прослухати всі розмови. Що позитивно впливає на контроль якості обслуговування.
  • Голосове вітання замість гудків. Або інформування про зайнятість операторів, час, через який оператор зможе відповісти або вказати номер дзвінка в черзі.
  • Закріплення менеджера за певним клієнтом.
  • Інтеграція телефонії з іншими сторонніми сервісами завдяки відкритому API.
  • Голосове меню, яке направить клієнта до вибору потрібного варіанта дій.
  • Зручність роботи для співробітників на виїздах, тому що всі можливості віртуальної телефонії доступні у мобільному телефоні.
  • Розподіл дзвінків між співробітниками. Дозволяє уникнути ситуацій, коли один менеджер не встигає відповідати на дзвінки, інші не приймають дзвінків зовсім.
  • Можливість підключити суфлер. Досвідченіший співробітник компанії може підключитися до менеджера-новачка, зможе чути спілкування з клієнтом і давати менеджеру підказки, залишаючись нечутним для клієнта.
  • Переведення дзвінків. Можливість перевести дзвінок на номер іншого співробітника – міський, внутрішній чи мобільний.
  • Можливість здійснювати дзвінки за межі України за фіксованими тарифами.
  • Інтеграція із CRM-системою. Створення ліда автоматично, відображення історії дзвінків та можливість зателефонувати клієнту прямо з карткиВся історія дзвінків клієнта в CRM. Автостворення ліда, прив’язка клієнт-менеджер, дзвінок в один клік із картки клієнта в СRM.
  • Автообзвон. Можливість налаштувати дзвінок до клієнтів та програш заздалегідь записаного голосового повідомлення. Підвищує зростання та генерацію продажів.

Як підключити телефонію?

  1. Звернутися до компанії SoftUp
  2. Арендувати та підключити номери
  3. Налаштувати сценарії дзвінків
  4. Облаштувати робочі місця менеджерів
  5. Налаштувати інтеграцію із CRM-системою
  6. Готово! Телефонія підключена!

Відмінна можливість підняти продаж! Звертайтесь до компанії SoftUp до наших менеджерів. Підберемо найбільш вигідний для вас варіант телефонії. Поки не спробуєте – не дізнаєтесь, наскільки зручно! Звертайтесь!

НАШІ ПРОДУКТИ eCommerceUp

НАШ КАНАЛ НА YOUTUBE