Підключення телефонії
Надаємо підключення телефонії від компанії SoftUp.
Пропонуємо гнучку цінову політику у вигляді різноманітних пакетів послуг від безкоштовних до Преміум.
- Безкоштовний пакет включає 1 внутрішню SIP-лінію, обслуговування 1 зовнішнього номера і збереження 500 хвилин записів розмов.
- Звичайний пакет за 194 грн/міс. включає 5 внутрішніх SIP-ліній (далі кожна +50 грн.), обслуговування 3 зовнішніх номерів (далі кожен +50 грн.), збереження 10 000 хвилин записів розмов, безкоштовний автодзвінок та API дзвінки. Автодзвінки та API дзвінки з особистих номерів по 0,25 грн. Передиктивний дзвінок за 0,20 грн.
- Преміум пакет за 950 грн/міс. включає 5 внутрішніх SIP-ліній (далі кожна +150 грн.), обслуговування 2 зовнішніх номерів (далі кожен +100 грн.), збереження 100 000 хвилин записів розмов, безкоштовний автодзвінок, API дзвінки та передіктивний дзвінок. Автодзвінки та API дзвінки з особистих номерів по 0,15 грн.
*Всі пакети включають цілодобову техпідтримку. Платні пакети включають безкоштовний 14-денний пробний період.
– Чи можна орендувати у вас номер SIP?
– Так звичайно.
– Чи можна приймати дзвінки на мобільному телефоні?
– Так, ми налаштуємо таку можливість.
– Чи можна зберегти номери компанії?
– Так, здебільшого це можливо.
– Який інтернет нам знадобиться для підключення телефонії?
– Інтернет із стійким сигналом не менше 128 Кбіт/с на один дзвінок (в обидві сторони) на один активний дзвінок. Рекомендована швидкість – 156 Кбіт / с.
Щоб уникнути погіршення зв’язку (переривання, погана чутність, заїкання, відлуння) не рекомендується використовувати канал телефонії для роботи офісних ПК, стільникових операторів (технології 3G/4G (LTE)) та для каналу супутникового зв’язку.
– Скільки часу займає підключення телефонії?
– Підключення та налаштування разом займуть хвилин 10-15.
З телефонією ви отримаєте:
- Автоматизацію бізнес-процесів
- Підвищення ефективності роботи працівників
- Високий рівень сервісу для клієнтів
- Підвищення продажів та залучення нових клієнтів
- Оптимізацію витрат на зв’язок та рекламу
Телефонія від компанії SoftUp є хмарним рішенням у вигляді віртуальної АТС. Це чудова альтернатива офісній АТС.
Для якого бізнесу буде ефективна телефонія:
- Банки, фінансові компанії, страхові агенції
- IT-компанії
- Будівельні компанії та агенції нерухомості
- E-commerce
- Торгові компанії та інтернет-магазини
- Навчальні заклади та різні освітні курси
- Компанії, що надають медичні послуги
- Маркетинг та консалтинг
- Сервіси та кол-центри
- Інші компанії дрібного, середнього та великого бізнесу
Звертайтесь до компанії SoftUp і вже сьогодні почніть працювати більш ефективно, підвищуючи продаж!
Яка інформація відображатиметься у вашому кабінеті:
- Історія дзвінків з номерами телефонів та співробітниками, які приймають/здійснюють дзвінок
- Втрачені (невідповідні) дзвінки
- Джерела дзвінків (дуже зручно відстежувати чи надходили дзвінки через рекламні канали)
- Аудіозаписи дзвінків (вхідних та вихідних)
Чим зручне підключення телефонії?
- Мобільні та міські номери тепер в одній мережі
- Вся інформація про дзвінки в повному обсязі надходить до системи CRM
- Безкоштовний зв’язок між співробітниками компанії
- Багатоканальність номерів
- Навіть пропущені дзвінки не втрачені
Що потрібно, щоб приймати дзвінки та здійснювати їх самим:
- Мобільний зв’язок
- IP-телефон. Він підключається через дротовий інтернет і працює автономно
- Гарнітура (краще використовувати гарнітуру з шумопоглинанням). Вона підключається до комп’ютера
Функціонал телефонії:
- Запис та відстеження розмов. В особистому кабінеті можна переглянути та прослухати всі розмови. Що позитивно впливає на контроль якості обслуговування.
- Голосове вітання замість гудків. Або інформування про зайнятість операторів, час, через який оператор зможе відповісти або вказати номер дзвінка в черзі.
- Закріплення менеджера за певним клієнтом.
- Інтеграція телефонії з іншими сторонніми сервісами завдяки відкритому API.
- Голосове меню, яке направить клієнта до вибору потрібного варіанта дій.
- Зручність роботи для співробітників на виїздах, тому що всі можливості віртуальної телефонії доступні у мобільному телефоні.
- Розподіл дзвінків між співробітниками. Дозволяє уникнути ситуацій, коли один менеджер не встигає відповідати на дзвінки, інші не приймають дзвінків зовсім.
- Можливість підключити суфлер. Досвідченіший співробітник компанії може підключитися до менеджера-новачка, зможе чути спілкування з клієнтом і давати менеджеру підказки, залишаючись нечутним для клієнта.
- Переведення дзвінків. Можливість перевести дзвінок на номер іншого співробітника – міський, внутрішній чи мобільний.
- Можливість здійснювати дзвінки за межі України за фіксованими тарифами.
- Інтеграція із CRM-системою. Створення ліда автоматично, відображення історії дзвінків та можливість зателефонувати клієнту прямо з карткиВся історія дзвінків клієнта в CRM. Автостворення ліда, прив’язка клієнт-менеджер, дзвінок в один клік із картки клієнта в СRM.
- Автообзвон. Можливість налаштувати дзвінок до клієнтів та програш заздалегідь записаного голосового повідомлення. Підвищує зростання та генерацію продажів.
Як підключити телефонію?
- Звернутися до компанії SoftUp
- Арендувати та підключити номери
- Налаштувати сценарії дзвінків
- Облаштувати робочі місця менеджерів
- Налаштувати інтеграцію із CRM-системою
- Готово! Телефонія підключена!
Відмінна можливість підняти продаж! Звертайтесь до компанії SoftUp до наших менеджерів. Підберемо найбільш вигідний для вас варіант телефонії. Поки не спробуєте – не дізнаєтесь, наскільки зручно! Звертайтесь!