Оновлення регламентованої звітності 1С

Оновлення регламентованої звітності 1С

Розкажемо, як самостійно робити оновлення регламентованої звітності у 1С Підприємство.

Якщо хтось не знає, регламентована звітність – це ті самі документи, які бухгалтери зобов’язані систематично подавати до пенсійного фонду, податкової, соцстраху тощо. Формуються вони автоматично у 1С Підприємство.

Як правило, стежать за своєчасною подачею та оновленням цих документів бухгалтера.

Ну, з подачею все зрозуміло. А навіщо їх оновлювати? – Тому що форми подання звітів періодично змінюються і держава вимагає формувати їх за всіма правилами.

Як провести оновлення самостійно?

Для цього треба зайти на сайт releases.1c.eu, знайти розділ із потрібною вам конфігурацією та вибрати останній реліз. Там буде список обробок та зовнішніх звітів.

Клікаєте на назву потрібного звіту – Починається завантаження його в архів – Розпаковуєте з архіву і зберігаєте в ту папку, куди вам зручно.

Далі: Довідник «Регламентовані звіти» – Вибираємо звіт, який хочемо оновити – Редагування – відмітка біля “файл” – Переносимо завантажений звіт до 1С.

Перезаходимо в 1С та застосовуємо оновлення.

Якщо вам не вдається самостійно зробити оновлення регламентованої звітності в 1С, ви можете звернутися до компанії SoftUp. Ми допоможемо встановити будь-які доповнення та оновлення.

При роботі з нами ми гарантуємо оперативний зворотний зв’язок та реагування на Ваші прохання, побажання та зауваження.