Модуль розширення для роботи з Новою Поштою
Модуль розширення для роботи з Новою Поштою – це готове рішення для автоматизації роботи з однойменною службою доставки. У модулі реалізовано все необхідне для обліку та контролю надсилання замовлень покупцям. Модуль ідеально підходить для будь-яких конфігурацій 1С/BAS.
Фахівці SoftUp пропонують інструкцію щодо використання Модуля розширення для роботи з Новою Поштою.
Ми не тільки встановимо вам цей модуль, але ще й налаштуємо його під ваші потреби.
Вартість модуля 5800 грн.
У програмі 1С ми встановлюємо спеціальну вкладку, де розміщуватиметься цей модуль. З необхідні налаштування для повноцінної роботи.
Заходимо в налаштування модуля та додаємо нове налаштування. найголовніше — заповнити ключ API, який можна отримати в бізнес-акаунті Нової Пошти.
Щоб це налаштування підтягувалося, як основне, проставляємо відповідну галочку. Вона автоматично підтягуватиметься на всіх замовленнях покупців.
Заходимо у свій бізнес-аккаунт – Налаштування – Безпека. Тут усі ваші ключі. Копіюємо існуючий або отримуємо новий, якщо ще немає жодного.
Усі поля, які ви бачите на зображенні вище НЕ обов’язкові для заповнення. Але будуть зручні для автоматичного встановлення даних при роботі з модулем. Для заповнення вибираємо інформацію з списку. Або додаємо нове поле та завантажуємо туди інформацію з Нової Пошти.
Вся робота відбувається у вкладці Замовлення покупця. Саме туди підвантажується інформація у поля вкладки. Після того, як ми заповнили поля інформацією, натискаємо “Створити ТТН”.
Накладна автоматично вивантажується на сервер Нової Пошти, а в поля “ТТН №” та “Статус ТТН” підвантажується відповідна інформація. У статусі відображається інформація прямо у програмі 1С/BAS на якому етапі знаходиться ваша посилка.
У замовленнях покупців вам доступні також друку та маркування для самостійного відправлення посилки, якщо у вас є необхідні принтери. Тут же оновлення статусу, якщо він не оновився автоматично.
Для зручності є вкладка Реєстр накладних.
Вони можна при відправці додавати (і відстежувати відразу всі) накладні. додаються вони шляхом сканування штрих-коду. Додаючи їх туди, ми можемо ними керувати, друкувати та бачити звіт з усіх ТТН, які були сформовані.
ЩЕ КІЛЬКА МОЖЛИВОСТЕЙ ДАНОГО МОДУЛЯ
Чим гарний цей модуль?
І чим він відрізняється від інших подібних модулів?
- Уся службова інформація зберігається у довідниках. Решта, менш необхідна інформація, зберігається у тимчасових файлах. Тому при очищенні кеша повторне завантаження триватиме лише близько 10 хвилин. У той час, як в інших модулях повторне завантаження займає 30-40 хвилин.
- У реєстрі накладних є можливість пошуку по ТТН під час збирання замовлення. Для цього потрібно поставити відповідну позначку. Відскановані ТТН можна додати до нового або існуючого реєстру. Реєстри передаються на Нову Пошту як загального списку.
- Самоконтроль над замовленнями та ТТН – вам відображається що вже зібрано. Є поділ на зібрані посилки і ще зібрані.
- Створення одержувача здійснюється одним натисканням кнопки.
Вартість Модуля Нова пошта для BAS — 5800 грн.*
*Ця вартість не враховує консультацій та самого впровадження у вашу програму. Вартість інтеграції залежить від складності підключення модуля.
Компанія SoftUp має великий досвід розробки різних модулів, що автоматизують торгівлю. У цьому ви можете переконатись, перейшовши на вкладку Наші Продукти