...

Модуль обміну 1С та Приват 24

Інструкція модуля обміну Приват 24 з 1С Бухгалтерія Онлайн або BAS

Інструкція підходить для керованих форм.

Модуль Обміну Приват 1С вбудовується в Бухгалтерія Онлайн і завжди оновлюється автоматично.

Застосовується для безкоштовного обміну податковими, фінансовими та зарплатними документами між бухгалтерською програмою Paperless та Приват 24.

Рекомендується для 1С платформи 8.2 та вище (найкраще 8.3). І для конфігурацій на звичайних формах, розроблених в Україні:

  • БУ
  • УВП
  • УТП
  • УТ
  • ЗУП
  • А також Бухгалтерія для бюджетних установ; Комплексний облік бюджетних установ; Зарплата та кадри для бюджетних установ; торгівля для приватних підприємців; Громадське харчування; Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини; Управління агробізнесом; Бухгалтерія для сільськогосподарських підприємств.

Для корректной работы модуля обмена рекомендуется обновить платформу 1С до 8.3.8.2054, потому что в версиях ниже может использоваться компонент Curl, т.к. не поддерживается протокол TLS.

Початок роботи

Завантажуємо архів  Privat24to1C8283.exe

Він має підписаний сертифікат банку. У вкладці файлу «Цифрові підписи» ви можете переконатися в цьому.

Запускаємо та встановлюємо файл, вибравши місце збереження через кнопку Огляд.

Після вибору місця та папки для встановлення натискаємо кнопку ОК, потім кнопку «Встановити».

Автоматично перед нами відкривається Блокнот із інструкцією. Прочитавши її, ви можете закрити блокнот, натиснувши на хрестик у правому верхньому кутку.

Відкриваємо папку Privat24_1C там, куди її зберегли. У ній папка 1С8, а ній папка з модулем обміну.

У 1С (або BAS) запускаємо файли – Privat24to1C.epf (для конфігурацій до 1.3 включно) та Privat24to1CManaged.epf (для конфігурацій 2.0 та вище).

УВАГА! У ряді ОС при зверненні до curl може випливати попередження системи безпеки. Тоді потрібно натиснути кнопку Пуск. Робити так щоразу або один раз прибрати прапорець поруч із рядком «завжди запитувати при відкритті цього файлу».

І відкриваємо файл.

Авторизація

Для авторизації можна використовувати токен Автоклієнта. Для цього вибираємо Приват 24 Підприємство – Каталог послуг – Автоклієнт – Підключити – Відкрити.

Натискаєте Додати автоклієнт, ввести “Модуль обміну з П24”. І зберігаєте. У журналі з’явиться створений автоклієнт. Після натискання на кнопку “Встановити”, випливе вікно, в якому потрібно натиснути на “API для розробників”. Після цього відкриється вікно з Id та Token.

 

Потрібно УВАЖНО скопіювати значення Id та Token (щоб при копіюванні не потрапили жодні інші символи чи пробіли).

Заповніть рядок у таблиці авторизації у модулі. Натисніть «Додати», виберіть організацію та заповніть Id та Token.

Обмін платіжними документами

Якщо вам потрібно імпортувати платежі з банку, зайдіть у «Платежі/Платежі» та натисніть кнопку “Імпорт”.

Для імпортування вхідних платежів із банку за вибраний період та надсилання вихідних платежів за поточний день – зайдіть у «Платежі / Платежі» та натисніть кнопку “Обмін платежами”.

 

У разі потреби період дат, за який завантажуватиметься Імпорт або Обмін, можна змінювати.

Для завантаження платежів за конкретним рахунком заповнюєте поле «Рахунок», у будь-якому іншому випадку – залишаєте порожнім. В останньому випадку платежі можна завантажити лише за обмежену кількість днів.

Можна вказати кілька рахунків. Для виключення імпорту платежів за транзитними та іншими рахунками рекомендується встановлювати відбір за розрахунковим рахунком під час імпорту.

Для проведення завантажених документів потрібно спочатку заповнити різні реквізити (ДДС, ПДВ тощо, залежно від документів та конфігурацій), потім зайти у вкладку Налаштування/Платежі та встановити прапорець біля «проводити документи».

Якщо виникла якась помилка, прапорець краще забрати, дозаповнити реквізити та провести документи вручну.

 

При імпорті платежів програмно вибирається тип документа (Платіжне доручення, Платіжний ордер і т.д.) залежно від типу банківського платежу в Приват 24. І конфігурація бухгалтерської програми. При вимкненому прапорці “Імпорт до платіжних доручень”. У вкладці Налаштування – Платежі – Імпорт із Приват 24.

Для таких конфігурацій, як УВП, УТ, УТП, у яких для платіжних документів передбачено встановлення видів обліку (оперативний, управлінський, податковий, бухгалтерський), також можна встановити відповідні прапорці в Налаштування – Платежі – Імпорт з Приват 24. У імпортованих документах ці прапорці будуть встановлені відповідно до ваших налаштувань.

Для коригування списку завантажених платіжних документів потрібно встановити прапорець “редагувати завантажені документи” (Налаштування – Платежі – Імпорт із Приват 24). При імпорті з’явиться вікно зі списком платіжних документів для завантаження. У ньому потрібно вказати ті документи, які потрібно завантажити.

Також можна встановити або зняти позначення всіх документів та відкрити документи для перегляду або коригування. У списку завантажених документів можна змінити вигляд операції перед завантаженням. А в документі, відкритому для перегляду або коригування з цього списку, можна змінити і вид операції, і інші реквізити документа перед завантаженням.

 

 

Якщо встановити прапорець “одновіконний інтерфейс” у вкладці Настройки – Загальний перелік завантажених для перегляду платежів відкриється у вкладці Платежі.

Щоб імпортувати вхідні платежі можна було заповнити поле Договір, потрібно встановити прапорець біля «Створювати договори».

Для поля Ставка ПДВ встановити прапорець біля поля “заповнювати договори контрагентів та ПДВ”.

Все в тих же вкладках Налаштування – Імпорт із Приват 24.

Якщо ставка ПДВ не розпізнається за призначенням платежу, вона буде заповнена з поля “Ставка ПДВ за замовчуванням” у разі заповнення останнього поля. Рекомендується перевіряти правильність заповнених полів “Ставка ПДВ” та “Сума ПДВ” документа.

Щоб дублювати текст призначення платежу в полі “Коментар”, встановіть прапорець “Призначення платежу в коментарі”.

При завантаженні платіжних документів контрагенти будуть створюватися автоматично, якщо НЕ встановлено прапорець “Не створювати нових контрагентів”. Ви можете вказати групу для утворених контрагентів.

Якщо у вас є реквізити платіжних документів використаної конфігурації бухгалтерської програми, рекомендується заповнити поля “Стаття ДДС” та “Облік розрахунків із покупцем/продавцем”.

Для конфігурацій, у платіжних документах яких є реквізит Підрозділ, рекомендується заповнити його за замовчуванням.

 

Не підтримується: За замовчуванням, якщо конфігурація, що використовується, підтримує довгі рахунки у форматі IBAN, в актуальній версії модуля прапорець “Перетворити номер рахунку з формату IBAN” програмно буде вимкнений. Якщо ж конфігурація, що використовується, не підтримує довгі рахунки (поля типу Номер Рахунки довідників типу Банківські Рахунки; назва полів і довідників можуть відрізнятися в залежності від конфігурації, що використовується), прапорець “Перетворити номер рахунку з формату IBAN” буде включений. Рахунки під час імпорту платежів будуть записуватись у старому форматі.

Автозаповнення

У модулі обміну доступний універсальний механізм, який дозволяє налаштувати власні правила заповнення реквізитів, які завантажуються до бухгалтерської програми документів. Так, для будь-якого виду імпортованого за допомогою модуля обміну документа можна налаштувати одне або кілька правил, згідно з якими буде відпрацьовано заповнення зазначених реквізитів документа значеннями за замовчуванням.

Для налаштування автозаповнення переходимо в розділ “Налаштування / Автозаповнення”, встановлюємо прапорець “Використовувати автозаповнення”. Щоб додати нове налаштування, натисніть відповідну кнопку (зі знаком плюс). Також є можливість копіювати, редагувати, видаляти, переміщувати та сортувати за назвою раніше створені налаштування.

При створенні нового налаштування потрібно вказати назву. Для активації правила встановіть прапорець у колонці “Використовувати”. У стовпчику “Тип документа” потрібно вибрати тип документів, для яких буде використовуватися правило. У колонці “Умови” потрібно вказати умови, за яких виконуватиметься правило. В останній колонці – “Заповнені поля” – вказуємо, які саме поля та як будуть заповнені.

Наприклад, створюємо нове правило автозаповнення: назва (довільне – у разі «Відповідальний»). Зазначаємо, що правило активоване. Для всіх документів типу – платіжне доручення, що входить, із сумою 50 EUR, буде автоматично заповнене поле «Відповідальний» зазначеним співробітником.

Виписка з банку

Для отримання виписки банку вкладка «Платежі / Платежі» – кнопка Виписка банку. Вона з’явиться у вікні на екрані. При бажанні можна вивести його на принтер. Діапазон дат виписки та відбір за рахунком/ами визначаються настройками імпорту.

Створення платежів до Приват 24

Для вибіркової відправки платіжних документів (“Платіжне доручення”, “Платіжне доручення вихідне”, “Списання безготівкових коштів”) – вкладці “Платежі / Платежі”, кнопка “Надіслати зі списку”. Вибираєте документи для надсилання (один або більше). Перед надсиланням список вибраних документів можна переглянути або скоригувати. Щоб вибрати лише проведені документи, потрібно встановити прапорець “тільки проведені” у вкладці Настройка / Платежі / Експорт в Приват24.

Для надсилання платіжних документів за вибраний період у вкладках “Платежі / Платежі” потрібно натиснути “Надіслати по діапазону дат” і вибрати дати у вікні, що випливає.

Якщо за вибраний період немає документів, відображається повідомлення “Вибрано 0 документів для надсилання”.

Якщо за вибраний період є документи, відкривається вікно із зазначенням кількості вибраних документів та загальної суми платежів. Пропонується зробити вибір: надіслати вибрані платіжні документи (кнопка Відправити), скасувати відправку (Скасувати) або переглянути / відкоригувати список вибраних документів або самі документи (Докладніше).

В останньому випадку відкривається вікно для перегляду та зміни списку та документів. З нього можна повернутися до вибору вищеописаних дій (надсилання, скасування відправки, перегляд списку вибраних документів).

Для відбору лише проведених документів переходимо в Налаштування – Платежі – Експорт до Приват24 та ставимо позначку “тільки проведені”.

При надсиланні платіжних документів за вибраний період або надсилання за поточний день після натискання кнопки “Обмін” можна використовувати фільтр відправки за рахунком. Для цього заповніть поле “Рахунок відправки” – Налаштування – Платежі – Експорт до Приват24.

У полі «Призначення платежу» вихідного документа рекомендується вказувати ПДВ у вигляді: “ПДВ – 20% 20.00 грн.” або “без ПДВ”.

Якщо ключові реквізити у вихідному платежі не будуть заповнені, буде виведено попередження. У разі некоректного заповнення ключових реквізитів (після аналізу з боку “Приват24”) також буде виведено повідомлення із зазначенням першого некоректно заповненого реквізиту.

Не підтримується: можливість видавати попередження у разі неналежності реквізитів банку одержувача платежу Приватбанку. Для цього необхідно встановити прапорець “Перевіряти МФО”. Після отримання попередження можна надіслати платіж або відмовитися від надсилання. Якщо у контрагента у довіднику існують рахунки, відкриті в ПриватБанку, вони можуть бути запропоновані для надсилання цього платежу. Для цього прапорець “Не пропонувати змінювати реквізити” має бути знятий.

Після закінчення імпорту та експорту у вікні повідомлень та рядку результату дії буде виведено залишок за вибраним рахунком (або рахунками). Якщо рахунок не вибрано, залишок буде вказано за всіма рахунками. При імпорті залишок вказується на дату кінця вибраного періоду імпорту. При експорті залишок вказується на поточний момент без урахування платежів і платежів, що надійшли в обробці. Виключення залишків можна вимкнути, вимкнувши прапорець “виводити залишки при імпорті та експорті платежів”.

Відправлені (експортовані) з обробки платежі потрапляють до папки “Збережені” Приват24. Переглянути список підготовлених платежів можна у новому інтерфейсі Приват 24 – Платежі у гривні – Збережені. Ці платежі можна підписати та надіслати на стороні Приват24.

Документообіг

Для обміну податковими та іншими електронними документами, а також для надсилання регламентованих звітів із Приват24 натисніть Документи та звіти – Документообіг. Якщо у вас є інтерфейс з декількох вікон.

Або перейдіть на вкладку Документи та Звіти в одновіконному інтерфейсі.

У вікні (при багатовіконному інтерфейсі) або у вкладці (при одновіконному інтерфейсі) виберіть тип документа, організацію, період і при необхідності та наявність поля – контрагента. Для надсилання PDF-документів також виберіть послідовно значення полів Вигляд документа та Друкована форма.

Щоб надіслати документи, заповніть список документів, позначте необхідні для надсилання документи та натисніть кнопку “Зареєструвати документи”.

Щоб перевірити статус, позначте необхідні для перевірки документи та натисніть кнопку “Перевірити стан реєстрації” (крім регламентованої звітності).

Щоб розвантажити XML-файл, позначте необхідні для вивантаження документи та натисніть кнопку “Сформувати XML” (крім регламентованої звітності).

Для отримання документів натисніть кнопку “Завантажити вхідні документи”.

Щоб записувати імпортовані документи, натисніть кнопку “Записати вхідні документи”.

Щоб завантажити документи з файлу XML, натисніть кнопку “Додати вхідний документ із файлу”.

Електронні документи можна додатково фільтрувати за контрагентом (крім податкових документів). Можна виводити друковану форму документів із накладеним QR-кодом. Для цього натисніть кнопку “Друк із QR-кодом” (крім податкових та PDF документів).

Відправляти обслуговування електронної звітності можна лише регламентовані звіти, XML якими формується змінами бухгалтерської програми. Щоб надіслати, натисніть кнопку “Зареєструвати документи”.

Додаткові налаштування доступні, натиснувши клавішу «Налаштування» у вкладці документообігу.

 

Для заповнення всіх необхідних даних у XML-файлі, які вивантажуються або відправляються, потрібно повністю заповнити відповідні дані у довідниках Організації, Контрагенти та у вивантажуваних документах. Перемикачі виду адреси встановити в положення “Особливо за полями адреси” за всіма видами адрес. Заповнити необхідні поля.

Розшифровка для кредиту

Для надсилання розшифровки для отримання кредиту переходимо до Документів та звітів – Розшифровка для кредиту. Заповнюємо поля “Організація”, “Вигляд звіту”, “Період” та натискаємо кнопку “Сформувати звіт”. Сформований звіт можна відредагувати, зберегти або надіслати на сервіс електронного документообігу, де його можна підписати та надіслати до банку.

Paperless

Щоб надіслати документи в Paperless, виберіть вкладки Документи та звіти – Паперлес. Підтримуються вихідні рахунки, замовлення, акти, витратні накладні залежно від наявності документа у конфігурації, що використовується. Можна вибрати будь-який документ із конфігурації, але підтримка вибраного документа в цьому випадку не гарантується. При необхідності працювати з непідтримуваним документом звертайтесь до служби підтримки.

Виберіть період, організацію, вид документа та, за необхідності, контрагента. Заповніть список документів, виберіть форму друку, позначте необхідні документи. Вибрані документи можна вивести на перегляд та друк, зберегти у форматі PDF, вивантажити у Paperless. Для останньої операції потрібна авторизація на сервісі Paperless. Для цього заповніть поля E-mail, пароль та натисніть кнопку “Авторизація”. Для підпису вибраних документів та вивантаження на сервіс Paperless встановіть прапорець “Підписувати документи”. При натисканні кнопки “Налаштування” ви перейдете на вкладку “Налаштування / Paperless”, в якій необхідно заповнити таблицю з контейнерами ключів. Обов’язковий реквізит для заповнення – “Адреса ключа”. Встановіть позначку напроти використовуваного вами контейнера ключів. Якщо колонка “Пароль” у таблиці залишиться незаповненою, буде запропоновано ввести відповідний пароль при отриманні ключів. Функціонал підписання працює в тестовому режимі та потребує окремого тестування на кожному робочому місці.

 

Далі потрібно натиснути кнопку “Ключі” для отримання ключів. Після їх отримання виберіть необхідні ключі для підпису. Після цього можете повертатися до роботи з paperless, натиснувши кнопку “Повернутися до Paperless”. Для надсилання документів контрагентам після підписання документів встановіть прапорець “Надсилати контрагенту” у налаштуваннях Paperless (paperles.com.ua).

Реєстри отриманих та відправлених платежів. Реєстри розбіжностей отриманих та надісланих платежів

На вкладці “Додатково” доступні кнопки для запуску цих дій. Перед формуванням реєстрів потрібно вибрати період праворуч від кнопок. Для включення до реєстру непроведених документів необхідно встановити прапорець “Виводити непроведені”.

Курси валют

Во вкладке “Курсы валют / Текущие курсы валют” можно посмотреть актуальные наличные и безналичные курсы основных валют НБУ и ПриватБанка.

Для імпорту курсів валют перейдіть на вкладку «Курси валют / Імпорт курсів валют” та виберіть період, валюту, тип курсу та кратність. Період можна вказати не більше 15 днів.

Оновлення

Доступно за кнопкою “Оновлення”. Шлях для завантаження можна відкоригувати у вкладці “Налаштування / Шляхи до файлів”.

Якщо шлях не буде вказано, буде запропоновано його запровадити. Це шлях на диску, в який буде поміщений завантажений файл.

Наявність нової версії даної обробки також перевірятиметься під час запуску програми та періодично під час її роботи.

Способи оновлення модуля:

1. Натисніть кнопку “Оновити” у модулі.

2. При запуску через 1 хвилину та наступні періодично кожні 2 години модуль пропонує оновлення (для версій 3.Х.Х.Х).

3. Завантажити з сайту П24б

У разі виникнення суттєвих проблем у роботі модуля є можливість відкату до попередньої стабільної версії за кнопкою “Відкатити до попередньої версії” у режимі налагодження.

Автоматичні імпорт та відправка платежів

Якщо ви регулярно імпортуєте або надсилаєте платежі, увімкніть функцію “Автоматичний імпорт/відправка” та встановіть прапорці “Імпорт”, “Відправлення” у вкладці “Налаштування/Автообмін”. При необхідності період автоз’єднання можна змінити та скористатися можливістю з’єднання під час старту.

Також є можливість послідовного імпорту платежів з зазначених облікових записів при включеному мультиаккаунтному імпорті.

Контроль завантаження платежів

Для виключення дублювання вхідних та вихідних платежів під час імпорту використовуються референси. Інформація про імпортовані та надіслані платежі зберігається окремо в текстових файлах (ref.txt і refВх.txt) і використовується для запобігання дублювання платежів. В окремих випадках, наприклад, після видалення платіжного документа та необхідності його повторного імпорту, необхідно відкоригувати цей список, видаляючи рядки з референсами платежів. Зробити це можна у вкладці “Налаштування/референси”. Після видалення необхідно обов’язково натиснути кнопку «Зберегти».

Крім того, існує контроль завантаження дублів за реквізитами платежів (дата і час платіжного документа, сума, організація, контрагент, рахунки організації та контрагента). Цей контроль можна вимкнути, встановивши прапорець “відключити контроль дублювання за реквізитами” у розділі Налаштування / Платежі / Імпорт із Приват24 .

Для збереження інформації про успішні та неуспішні операції використовується файл статистики.

Для розміщення службових файлів (референсів та статистики) обробки виберіть або відкоригує поле “Шлях до службових файлів” на вкладці “Налаштування / Шляхи до файлів”. Для файлової ІБ за замовчуванням службові файли зберігаються в папці з ІБ, для клієнт-серверної – в %APPDATA%\1c_references.

Зарплатний проект

 

Функціонал зарплатного проекту – це вивантаження зарплатних відомостей та розрахункових аркушів у файли для подальшого ручного завантаження в Приват24 для бізнесу (новий інтерфейс-каталог зарплатних та інших виплат). Для цього натисніть кнопку “Надсилання відомості”. Файли відомостей знаходяться у каталозі, вибраному у вкладці “Налаштування / Зарплатний проект”.

Довжина призначення платежу не повинна перевищувати 10 символів.

Відправлення розрахункових листів

Виберіть організацію, період та натисніть кнопку “Заповнити список”. У списку позначте потрібні документи. Натисніть кнопку “Зберегти у файлах DBF”. При збереженні або надсиланні файли зберігаються до каталогу тимчасових файлів операційної системи.

Робота з корпоративними картками

Для роботи з корпоративними картами перейдіть у вкладку «Платежі/Карти”. Встановіть період і тип карт. Отримайте перелік підприємств, натиснувши кнопку “…”. Виберіть підприємство та натисніть кнопку “Отримати/оновити” у вкладці “Карти”.

Для подальшого отримання виписки виберіть картку подвійним кліком по карті, перейдіть у вкладку Виписка і натисніть кнопку Отримати / оновити. Для отримання журналу перейдіть у вкладку “Журнал” та натисніть кнопку “Отримати/оновити”.

Робота з підключеними зовнішніми ІБ

У вкладці “Налаштування / підключення до ІБ” встановіть прапорець “Використовувати сторонню інформаційну базу”. Введіть шлях до бази бухгалтерської програми, ім’я користувача та пароль, виберіть версію платформи та спосіб підключення. Натисніть кнопку «Підключитися». Для операцій, пов’язаних із відкриттям форм довідників та документів, необхідно використовувати спосіб підключення “Application”. Щоб повернутися до поточної ІБ, зніміть прапорець “Використовувати сторонню інформаційну базу”. За промовчанням використовуються вікна списків для вибору документів та довідників цієї обробки. Для використання стандартних вікон списків для вибору документів та довідників встановіть прапорець “використовувати стандартні форми вікон у підключених ІБ”. У стандартних вікнах більше можливостей налаштування, однак у цьому випадку вікно, відкрите першим, виявиться не у фокусі і може бути закрите іншими вікнами. Це вікно не відображається ні на панелі завдань операційної системи, ні у списку вікон бухгалтерської програми, а є лише у диспетчері завдань. Щоб увімкнути можливість відкривати документи та елементи довідників у підключених ІБ, встановіть прапорець “відкривати документи та елементи довідників у підключених ІБ”.

Працюючи з підключеними ІБ бухгалтерської програми 8.Х підтримується робота всіх функцій обробки крім документообігу, Paperless. Під час роботи з підключеними ІБ версії 7.7 підтримується лише імпорт платежів.

“Гарячі повідомлення”

Ви можете отримати “гарячі повідомлення” з Приват24. Щоб вимкнути цю функцію, встановіть прапорець “Не виводити гарячі повідомлення” у вкладці “Установки / Загальні”.

Збереження та відновлення налаштувань

Відновлення параметрів обробки відбувається автоматично. Збереження налаштувань обробки для керованих конфігурацій (БО 2, УТ 3, УНФ, ОСББ) також відбувається автоматично. Для автоматичного збереження налаштувань звичайного застосування (конфігурації БО 1.2, УПП, УТП, УТ 2, ЗУП, ТЧП, ВП, УАБ, ББУ, КУБУ, ЗіКБУ, АА, БУСГП) необхідно один раз зберегти налаштування у вкладці “Налаштування / Загальні” та в вікні встановити прапорці “Використовувати під час відкриття” та “Зберігати автоматично”. Зберегти та відновити налаштування обробки можна у вкладці “Установки / Загальні”.

FAQ

Як дізнатися яку версію бухгалтерської програми Ви використовуєте – у бухгалтерській програмі відкриваємо в меню “Довідка / Про програму”. У першому рядку вказано версію платформи. Наприклад, 8.2 (8.2.13.219). За версії нижче 8.2.19.121 – бажано зробити оновлення.

Де шукати отримані платежі з Приват24 – обробка працює зі стандартними документами бухгалтерської програми, і, відповідно, шукати їх потрібно у стандартних місцях, у разі в меню “Банк”. Також перевірте дати та всі налаштування, що встановлюються в обробці, наявність відповідних даних у Приват24.

Проблема з «Не знайдено каталог із компонентом cURL!” – В закладці “Налаштування” / “Шляхи до файлів” перевірте коректність заповнення поля “Шлях до компонентів curl”. У цьому каталозі повинні лежати два файли компонента Curl.

Якщо файли відсутні, запустіть файл install.bat з комплекту поставки. Відкрийте провідник (для Windows), в адресний рядок введіть шлях % appdata% \ 1c_curl і натисніть Enter. Після запуску завантаженого вами з Приват24 файлу Privat24to1C.exe цим шляхом повинні лежати файли компоненти cURL:
libcurl.dll
curl.exe

Если файлы отсутствуют, запустите на выполнение файл install.bat из комплекта поставки. Откройте проводник (для Windows), в адресную строку введите путь “% appdata% \ 1c_curl” и нажмите Enter. После запуска загруженного вами с Приват24 файла Privat24to1C.exe по этому пути должны лежать файлы компоненты cURL:
libcurl.dll
curl.exe

Після того як ви натиснули Enter, шлях “%appdata% \ 1c_curl” повинен змінитися відповідно до налаштувань операційної системи (для Windows). Звірте його з полем “Шлях до компоненту curl” у вкладці “Налаштування” / “Шляхи до файлів” обробки. Крім того, для версій платформи 1С 8.3.8.2054 та вище можна відключити зовнішню компоненту Curl у Налаштування / Загальні, прапорець “Використовувати Curl завжди”.

Дублюються платежі під час імпорту. – Перевірте, чи записуються референси. Перевірте, чи є повні права для каталогу службових файлів для користувача.

Не знайдено організацію – У довіднику Організації немає організації. Тобто щодо цієї організації не ведеться облік. Пошук здійснюється за кодом ОКПО або найменуванням. Перевірте код ОКПО та найменування організації.

Якщо немає доступу до Приват24, наприклад, не вдається авторизуватися та виконати інші дії, які потребують з’єднання з Приват24. Перевірте, чи відкриті:

а) доступ до сервера(ів) банку (список серверів дивіться в Налаштування / Сервери банку);

б) порт 443.

Крім того, якщо у клієнта для виходу в Інтернет використовується проксі-сервер, настройте параметри проксі-сервера в обробці (Налаштування / Проксі-сервер).

Якщо у вас виникли труднощі при установці обробки, ви можете звернутися до нас і наші фахівці із задоволенням допоможуть вам правильно та швидко встановити обробку.

Вартість Модуля – 5 800 грн.*

*Ця вартість не враховує консультацій та самого впровадження у Вашу програму. Вартість інтеграції залежить від складності підключення модуля.

Пропонуємо ознайомитись з інструкцією з інтеграції BAS з Приват24 для бизнесу.