...

Інтеграція з телефонією Unitalk у BAS / 1C

Компанія SoftUp пропонує впровадити та налаштувати у програмі обліку BAS / 1C різні канали зв’язку, включаючи відправку SMS-повідомлень та здійснення телефонних дзвінків через Unitalk.

Так виглядає наша вкладка Unitalk в BAS / 1C

Заходимо в Налаштування BAS / 1C і далі переходимо до підрозділів, показаних на скрині нижче.

Unitalk

Потім необхідно встановити прапорець (див. нижче) і знову заповнити реєстр пошуку за номерами. Після цього відбувається оновлення реєстру, де відбувається синхронізація номерів телефонів і клієнтів.

Вибір опції “Додаткова інформація контактів” дозволяє вибрати дані, які будуть відображатися на панелі дзвінків та містити додаткову інформацію про контакт.

Вибір опції “Користувачі, що прослуховуються” дозволяє налаштувати список користувачів, чиї розмови можна прослуховувати.

Unitalk може відповідати за різні функції, такі як:

  • Виклик абонента.
  • Відповідь на вхідний дзвінок.
  • Переклад дзвінка іншому співробітнику чи відділу.
  • Завершення дзвінка.
  • Пошук інформації про клієнта у системі.
  • Відкриття картки клієнта або документації щодо нього.
  • Додаткові функції, такі як запис розмови, створення завдання чи нагадування тощо.

Функції вибору в Unitalk

  • Обмеження можливості перегляду журналу дзвінків інших. Якщо ви не встановлюєте прапорець, документи про телефонні дзвінки можна переглянути всіма користувачами. Якщо ви встановлюєте, доступ до перегляду можна налаштувати.
  • Необхідно вказувати причину пропущеного дзвінка.
  • Застосовуються процедури обробки.
  • Джерело запитів і застосовані сценарії – дзвінки, що надійшли, відображаються у відповідній вкладці, якщо ви встановили відповідні сценарії, позначивши їх прапорці.
  • Стандартні налаштування вже активовані.
  • Тривалість обробки запиту – визначається проміжок часу, після якого він вважатиметься простроченим. Наприклад, ви виставляєте час – 15 хвилин. За ці 15 хвилин звернення має бути опрацьоване. Тоді воно не вважається простроченим. Якщо ж 15 хвилин закінчилися, а звернення не опрацювали, воно переходить у розряд прострочених.
  • Під час зустрічі з невідомим контактом можливе створення нового клієнта. Якщо прапорець не встановлений, при зверненні від невідомого контакту буде створено потенційного покупця, якщо це налаштовано в BAS / 1C.
  • Можна визначити правила для обробки дзвінків. Можна відхилити дзвінок і він не буде видно у вкладці телефонного зв’язку Unitalk та у колонці заявок. Також є можливість налаштувати підстави для відхилення дзвінків.

Всі ці правила діють на телефонні дзвінки, які надходять після моменту, коли правило було створено.

Причини відхилення дзвінків:

Автоматичне зв’язування вхідних дзвінків (див. скрін нижче) – можна вибрати варіанти:

  • Не взаємодіяти
  • Взаємодіяти з усіма – дзвінок, що надійшов, зв’язується з усіма можливими покупцями.
  • Взаємодіяти з останнім – дзвінок, що надійшов, пов’язується з останнім можливим покупцем.

Кнопки дзвінка

Кнопки дзвінка Unitalk у BAS/1C призначені для полегшення процесу роботи з контактами або клієнтами. Коли користувач працює із записом у довіднику (наприклад, з контактами, клієнтами, контрагентами, партнерами). Прямо із програми модуль надає можливість здійснити дзвінок за вибраним номером телефону прямо із програми. І там же завершити дзвінок.

Функціонал таких кнопок включає:

  • Ініціювання дзвінка: Користувач може натиснути кнопку дзвінка, щоб набрати вибраний номер телефону.
  • Відображення інформації про дзвінок: ПІБ, посада, дата дзвінка, номер телефону. Для контрагентів є можливість вказати фізичну чи юридичну особу, записати фізичну та юридичну адресу, позначити ФОП та записати назву компанії. Для партнерів можна заповнити інформацію про опт або роздріб, найменування організації або партнера, код, регіон тощо.

Ці функції зручні для оперативної взаємодії з контактами та клієнтами, забезпечуючи ефективнішу роботу з телефонним зв’язком безпосередньо з програми BAS / 1C.

Поле значення номера внутрішньої лінії АТС

Поле значення номера внутрішньої лінії АТС використовується для вказівки внутрішнього номера лінії Unitalk всередині підприємства.

Кожен співробітник має свій внутрішній номер, за яким його можна знайти та зв’язатися всередині організації. У програмі BAS / 1C у полі значення номера внутрішньої лінії АТС може бути збережений цей внутрішній номер кожного співробітника чи контакту.

Співробітники можуть швидко знайти та вибрати потрібний внутрішній номер із бази даних 1С.

Також поле значення номера внутрішньої лінії АТС може бути використане для автоматичного набору внутрішнього номера.

Внутрішні номери можуть відображатися на картках співробітників або контактів і використовуватися для пошуку співробітників або виконання переадресації всередині компанії.

Налаштування параметрів Unitalk

Є вкладка, в якій відображається список небажаних номерів – це список номерів телефонних дзвінків, з якими пов’язані розмови повинні залишатися прихованими від облікових записів в системі BAS / 1C. Це телефони самих працівників, їхніх близьких або номери-спам. Тільки користувачі з повними правами або правами на керування телефоном можуть додавати номери до цього реєстру та переглядати пов’язані з ним дзвінки.

Для контролю небажаних дзвінків у звітах по телефонії було внесено відповідні варіанти управління:

  • Для запису телефонних розмов ви активуєте опцію “Система запису переговорів”.
  • Для отримання повної інформації про виклики від Unitalk рекомендується встановити прапорець, щоб використати заплановане завдання для завантаження історії викликів та вказати дату початку завантаження. Все автоматично завантажуватиметься. Бажано налаштувати графік завантаження історії дзвінків.
  • Для оперативного контролю дзвінків від клієнтів рекомендується встановити невеликий час оповіщення, наприклад 5 хвилин.
  • Також бажано вказати якому співробітнику автоматично надсилатимуться повідомлення про неприйняті дзвінки від потенційних покупців, яких не було в програмі або за якими не був закріплений менеджер.

У вкладці Сервіс вибираються індивідуальні налаштування. Ми натискаємо “Так” навпаки опції використання Unitalk. І вибираємо відповідні варіанти дій для облікового запису в розділі з налаштування дій при дзвінку (ця опція для викликів, що надійшли з зовні).

СМС та виклики формуються на основі інформації з окремого документа. Щоб їх ініціювати, відкрийте файл із документом. У ньому номер телефону клікабельний (відображається як посилання). Натиснувши на нього, ви здійсните виклик.

Також можна здійснити заплановану телефонну розмову.

Після закінчення виклику в журналі “Інтерес” створюється запис про телефонний дзвінок.

Якщо вибрати “Реєстрація звернення”, коли дзвінок буде прийнято, відкриється форма для отримання запиту. Контактний номер буде автоматично заповнений, а якщо дзвінок від активного клієнта, всі дані по ньому також будуть доступні.

Щоб програти аудіозапис телефонної розмови, відкрийте файл “Телефонний дзвінок” та натисніть кнопку PLAY.

У підсистемі Unitalk можна викликати поле введення токена (авторизації), а також звіти з історії дзвінків за вибраний період.

Звіт з історії дзвінків відображає таку інформацію. За бажанням клієнтів, його можна доопрацювати під конкретні потреби.

Бажаєте покращити бізнес-комунікації у вашій компанії та підвищити ефективність роботи? Зверніться до компанії SoftUp для інтеграції телефонії Unitalk та отримайте швидку та надійну комунікацію.

Інтеграція модуля UNITALK  з BAS / 1C

Наша сторінка на LinkedIn