...
0

База 1С Торгівля Склад (Global Container Service)

Ми були раді допомогти компанії Global container service з установкою бази 1С Торговий Склад.

Налаштували правильно, коректно.

Можливо, і Вашій компанії потрібна така ж програма? Якщо ви досі не ввели жодної автоматизації обліку складу та торгівлі, то настав час це зробити.

Яка була потреба клієнта?

Компанія займається продажем, орендою, навчанням експлуатації та сервісу, сервісним обслуговуванням морських суховантажних контейнерів, танк-контейнерів.

Бухгалтерський облік у компанії перейшов на 1С Бухгалтерія 8, а управлінський облік, як і раніше, вівся в «1С:Торгівля та склад 7.7». Через це звітність формувалася з великою затримкою, і були недоліки з прозорістю звітів.

З зростанням обсягів продажів і для подальшого розвитку компанії став необхідний оперативний управлінський облік доходів і витрат, прибутку компанії.

Тому важливо було бачити доходи та витрати за підрозділами та групами товарів, вести облік виробничих операцій.

Що ми налаштували в 1С Торгівля Склад:

  • Види обліку – бухгалтерський, податковий. Їх можна вести від кількох користувачів.
  • Облік товарів;
  • Оформлення в 1С даних про оренду та продаж товару;
  • Автоматичне заповнення звітів;
  • Взаєморозрахунки в 1С з постачальниками та клієнтами;
  • Формування рахунків-фактур;

Тепер співробітники Global container service можуть:

  • Міняти ціни на оренду та на товари;
  • Контролювати ціни та змінювати кількість;
  • Вести облік у кількох валютах;
  • Формувати бухгалтерські звіти у 1С.

У тому числі навчили працівників роботи із встановленою базою 1С.
З Global container service наша робота зайняла близько 30 години.

Отже, після встановлення 1С Торгівля склад бізнес процеси протікають легше. Будь-коли доби у співробітників є доступ до інформації. Залежно від повноважень, звісно.

А як у вас справи із встановленням бази 1С Торгівля склад на підприємстві? Допомогти встановити? Телефонуйте 0931039610.

Ми раді відповісти на питання.