...
0

Мобільний Менеджер – Додаток для менеджерів

Додаток Мобільний Менеджер від компанії SoftUp допомагає керувати співробітниками, збирає дані, автоматизує торгівлю та маркетинг, мерчендайзинг та аудит. Це, якщо що, відмінний хмарний додаток для смартфонів та планшетів.

Воно забезпечує управління роботою польових співробітників, допомагає планувати та моніторити їхню діяльність у режимі реального часу. А менеджери можуть дистанційно контролювати всі етапи торгового аудиту, польових продажів та ін. Від розкладу візитів на об’єкти до звітів про роботу в реальному часі.

Якщо бізнес-компанія розвивається в ногу з часом, чому б не впровадити автоматизацію у вигляді мобільного додатка, чи не так?

Автоматизація контролю – ви відразу відстежуєте реалізацію продукції, наявність товару і навіть заміни та повернення.

Автоматизація аудиту – у будь-який момент можна прорахувати ціну, ґрунтуючись на розмірах товару, кольорі та інших нюансах.

Автоматизація моніторингу – відстеження переміщень та дій польових співробітників, а також часу, витраченого на виїзд та на роботу з клієнтом.

Відстеження ефективності – формування необхідних звітів та збирання аналітичних даних.

За нашими спостереженнями додаток Мобільний Менеджер відмінно підходить для компаній, робота яких включає часті виїзди до клієнтів і польові продажі.

Переваги додатку «Мобільний Менеджер»:

  • Чесні звіти в режимі реального часу – звітність не можна підробити, тому що в додатку відбувається фіксація часу роботи і можна встановити GPS-трекінг мобільних співробітників.
  • Поліпшення продуктивності роботи співробітників – візити можна спланувати заздалегідь, по карті скласти оптимальний маршрут із погляду логістики пересування.
  • Економія фінансів – встановлення мобільного додатка радикально економніше, ніж купівля додаткових гаджетів та встановлення додаткових програм у головному офісі.
  • Підвищення продажів – інформація про наявність продукції, варіації розмірів та кольорів надається клієнту відразу ж, що скорочує час вибору продукту.
  • Відсутність паперової тяганини – весь збір даних, звіти (і фотозвіти) в електронному вигляді у вашому гаджеті.
  • На основі перерахованих вище пунктів, легко виміряти ефективність роботи співробітників.

Мабуть, похвалимося додатком для компанії Danke, яке полегшить роботу менеджерів з робочим місцем. Додаток Danke Manager.

Менеджер заходить в обліковий запис, який попередньо створює керівник або програміст і потрапляє на таку вкладку.

Для найбільшої зручності останній маршрут можна побачити, клікнувши по рядку, який знаходиться вище всіх вкладок («Останній маршрут»).

Вкладка Відвідування відображає локації, де менеджер побував на виїзді.

 

Щоб створити нове відвідування, потрібно клікнути на плюс у правому верхньому кутку. Після цього або вводьте ім’я клієнта в рядку, або натискаєте на стрілочку, щоб відкрився список клієнтів з адресами.

Також менеджер завжди може потрапити в будь-яку потрібну вкладку, клікнувши тут:

Вкладка Маршрути відображає маршрути відвідування клієнтів. Особливо зручно, якщо за один день було здійснено кілька виїздів до різних клієнтів. Також завжди можна відстежити, куди виїжджали співробітники в кожний конкретний день.

Для того, щоб створити маршрут, натискаєте на плюс у правому верхньому кутку

та заповнюєте початкову та кінцеву точки маршрутів. Після цього натискаєте на значок у верхньому правому кутку. Маршрут збережеться до списку всіх маршрутів.

У вкладці Клієнти відображаються всі клієнти, яких ви занесли до бази, в алфавітному порядку, з назвою (назву можна задати будь-яке зрозуміле вам), містом та адресою.

Щоб створити нового клієнта, натискаєте на плюс у правому верхньому кутку.

Перекладайте бігунок у статус Дійсний та заповнюєте інформацію.

Область і населений пункт вибираються зі списку, що випадає. Назву, вулицю та номер будівлі заповнюєте вручну. При заповненні адреси програма автоматично проставляє географічні координати – широту і довготу.

Так само проставляється кількість працівників та менеджерів, які співпрацюють з клієнтом та площа об’єкта, що зручно для розрахунку майбутньої вартості роботи.

Клікнувши в правому нижньому кутку на кнопку Далі ви потрапите на сторінку, в якій можна записати номер телефону клієнта та ПІБ закріпленого менеджера.

Після того, як вся інформація заповнена, натискаємо Готово у верхньому правому кутку та клієнт потрапляє до загального списку клієнтів.

Вкладка Реєстрація браку відображає зроблені клієнтам заміни (або компенсацію за браковані вироби) та інформацію про те, коли це було зроблено, кому і що було замінено.

Також прямо в додатку до кожної заміни можна додати супутнє фото.

У вкладку Ціни на пальне заноситься вартість бензину на конкретний день. Ця інформація враховується для розрахунку остаточної вартості роботи з клієнтом.

Щоб створити нову ціну, натискаєте на плюс у правому верхньому кутку. Дата автоматично проставляється наступного дня, але її можна змінити. Ціну на пальне заповнюєте вручну. Після натискання кнопки Готово і ціна зберігається в загальний список.

Вкладка Рух грошових коштів відображає Приходи та Витрати щодо конкретних клієнтів та у конкретні дні. Щоб створити новий рух, натискаєте на плюс у правому верхньому кутку та заповнюєте поля.

Поле Статті ДДС є список, що випадає.

Після заповнення даних натискаєте Готово та інформація зберігається до загального списку.

Ви можете прямо у додатку сформувати Фінансовий звіт, клацнувши на відповідне поле.

і виберіть потрібний період.

Також у додатку є окрема вкладка Фінансовий звіт, на випадок, якщо вам не потрібно заглядати в Рухи ДС.

У вкладці Настройки користувач програми може змінити пароль для входу, додати населений пункт та ознайомитися з Політикою конфіденційності.

Чому варто звернутися до нас за розробкою мобільного додатку? По-перше, ми жадібно вбираємо знання про розвиток у цій сфері; по-друге, ми розуміємося на технічному боці питання; по-третє, ми вміємо робити мобільні програми!

Відеоінструкція по роботі с додатком Danke Calculation