...
0

Кейс 1С Автоматизація Бару (Texas BBQ)

ПРО БАР

Гриль-бар “Texas BBQ” – заклад на центральній вулиці міста, в одній із зручних точок для відвідування жителями та гостями міста. Більшість гостей відзначають, що в Texas BBQ пропонують апетитний рибай, гамбургери та курку.

The Best BBQ in the Texas Hill Country

ЯК ПРАЦЮВАЛИ РАНІШЕ І ЩО НЕ ВЛАШТУВАЛО

  • Раніше працювали в ручному режимі: наприкінці робочого дня персонал давав звіт про виручку за день та замовляв продукти харчування та напої наступного дня вручну. Старший адміністратор надсилав замовлення на склад. Зі складу товар надходив до закладу.
  • При відході якогось із співробітників у відпустку, навантаження розподілялося інших працівників і налагоджена система роботи зазнавала перевантаження.
  • Роботи з комп’ютером не було, нововведення викликали складнощі. Весь процес подання заявок відбувався вручну. Дуже багато часу йшло на дзвінки, надсилання звітів. При всіх цих ручних операціях виникало багато помилок.
  • Траплялися випадки, що машину зі складу до гриль-бару відправляли кілька разів на день, щоб у закладі була свіжа продукція. Товар, у якого спливав термін придатності, прибирали.

Зв’язати роботу бару з власником закладу та постачальниками було важко.

Вирішили встановити 1С та торгове обладнання для співробітників. Крім того, потрібно було уникнути складнощів в оформленні знижок та акцій у ручному режимі. Щоб не запровадити щось неправильно. Це дозволило уникнути збільшення штату та встановлювати автоматичні знижки.

ЯК ПОЧАЛИ МЕНЯТИСЯ:

  • Для того, щоб рости і рухатися далі, були потрібні ефективніші інструменти, ніж ручне введення даних. Вирішили налаштувати автоматизацію 1С. Вибрали конфігурацію УНФ.
  • Щоб уникнути помилок через ручне введення, потрібно налагодити автоматичну роботу з мінімальною участю персоналу закладу.
  • Щоб скоротити рутину введення даних, вирішили зробити вивантаження 1С автоматично за допомогою однієї кнопки.
  • Наприкінці робочого дня з бару «Texas BBQ» адміністратору та власнику має автоматично надіслати звіт. У цьому звіті видно, як працює заклад: скільки та чого продано, скільки продукції та напоїв залишилося.
РЕЗУЛЬТАТ:
  • Під’єднали у ресторані 1 POS термінал.
  • Встановили 5 термопринтерів (у залі ресторану та на кухні).
  • Налаштували синхронізацію роботи між кухнею та залою. Налагодили процес роботи.
  • Наприкінці дня звіт про продаж товарів торгової точки автоматично надсилається адміністратору та власнику закладу. Участь персоналу у надсиланні звіту не потрібна. Це полегшує роботу та скорочує час на навчання співробітників.
  • Співробітники навчилися працювати з новим торговим обладнанням та 1С за один день. Інтерфейс програми інтуїтивно зрозумілий.
  • Підключили термінали оплати.