Кейс 1С + Rozetka + Нова Пошта (Фітоаптека “Світ здоров`я”)

Опубліковано

ПРО КЛІЄНТА

Фітоаптека «Світ Здоров’я» – інтернет-магазин, що займається продажем лікувальної продукції природного та рослинного походження. У їхньому асортименті трави, трав’яні збори, БАДи, глина, олія, солі, лікувальні грязі, косметика та органічне харчування.

ПРОБЛЕМА

Фітоаптека “Світ здоров`я”, окрім свого сайту, розміщує каталог товарів на майданчику Розетка. Відстежувати вручну замовлення, зроблені там, а потім самостійно переносити дані до нової Пошти – не дуже зручний процес при великій кількості замовлень. Може виникнути плутанина або якесь замовлення може бути забуте.

ЗАДАЧА

Налаштувати автоматичну передачу даних з Rozetka.ua до Нової Пошти з певним інтервалом.

ЩО ЗРОБЛЕНО:

  • Сформували в 1С основу контактів всіх клієнтів.
  • Підключили та налаштували в 1С інтеграцію з маркетплейсом Розетка.
  • Підключили та налаштували в 1С інтеграцію з Новою Поштою.
  • Створили та налаштували бізнес-процеси замовлень.
  • Налаштували в 1С права доступу співробітникам для роботи з модулями розетки та Нової Пошти.
  • Налаштували в 1С способи доставки та оплати.
  • Створили та налаштували формування звітів у 1С з продажу, оплати та доставки.

ПІДСУМОК

Тепер “Світ здоров`я” можуть завантажувати з Rozetka.ua баланси, листування з покупцями та замовлення. А встановлений модуль «Нова Пошта» сам генерує потрібні ТТН (з адресними доставками або доставками до відділення).

У результаті швидкість обробки замовлень збільшилася, а кількість помилок щодо оформлення зійшло на «ні». Клієнту не доводиться дбати про логістику та мати власний транспорт для доставки. Жодних помилок з розрахунком вартості та дати отримання замовлення.

Звертайтесь!