Кейс 1С + Rozetka + Нова Пошта (Фітоаптека “Світ здоров`я”)
ПРО КЛІЄНТА
Фітоаптека «Світ Здоров’я» – інтернет-магазин, що займається продажем лікувальної продукції природного та рослинного походження. У їхньому асортименті трави, трав’яні збори, БАДи, глина, олія, солі, лікувальні грязі, косметика та органічне харчування.
ПРОБЛЕМА
Фітоаптека “Світ здоров`я”, окрім свого сайту, розміщує каталог товарів на майданчику Розетка. Відстежувати вручну замовлення, зроблені там, а потім самостійно переносити дані до нової Пошти – не дуже зручний процес при великій кількості замовлень. Може виникнути плутанина або якесь замовлення може бути забуте.
ЗАДАЧА
Налаштувати автоматичну передачу даних з Rozetka.ua до Нової Пошти з певним інтервалом.
ЩО ЗРОБЛЕНО:
- Сформували в 1С основу контактів всіх клієнтів.
- Підключили та налаштували в 1С інтеграцію з маркетплейсом Розетка.
- Підключили та налаштували в 1С інтеграцію з Новою Поштою.
- Створили та налаштували бізнес-процеси замовлень.
- Налаштували в 1С права доступу співробітникам для роботи з модулями розетки та Нової Пошти.
- Налаштували в 1С способи доставки та оплати.
- Створили та налаштували формування звітів у 1С з продажу, оплати та доставки.
ПІДСУМОК
Тепер “Світ здоров`я” можуть завантажувати з Rozetka.ua баланси, листування з покупцями та замовлення. А встановлений модуль «Нова Пошта» сам генерує потрібні ТТН (з адресними доставками або доставками до відділення).
У результаті швидкість обробки замовлень збільшилася, а кількість помилок щодо оформлення зійшло на «ні». Клієнту не доводиться дбати про логістику та мати власний транспорт для доставки. Жодних помилок з розрахунком вартості та дати отримання замовлення.