Кейс Установка Модуля в 1С SIMStore

Кейс Установка Модуля в 1С SIMStore

ПРО КЛІЄНТА

Інтернет-магазин SIMStore займається продажем мобільної техніки, ремонтом та обміном старої мобільної техніки на новій.

Навіщо знадобилося співробітництво з SoftUp?

Зараз дуже багато торгових точок та інтернет-магазинів, які пропонують свої товари. Дуже важко зробити так, щоб дізналися саме про тебе і звернулися за покупкою саме до магазину. Тому багато інтернет-магазинів додатково розміщуються на такому торговому майданчику, як Rozetka.

Мобильные телефоны и другая современная техника от Связной |

ЗАДАЧА

Перед нами постало завдання розробити та впровадити логіку роботи в 1С для синхронізації роботи магазину на Розетці з сайтом. Щоб не переносити дані вручну було вирішено автоматизувати торгівлю за допомогою спеціального модуля.

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО?

• 100% автоматизація торгівлі.

• Всі ТТН SIMStore автоматично вивантажуються до їхнього магазину на Розетці.

• Імпорт замовлень з розетки автоматично генерується в ТТН.

• Автоматично генеруються файли YML. При кожному оновлення каталогу вони самі оновлюються.

• Компанія SoftUp разом налаштувала посилання для зображень товарів та посилання на номенклатуру позицій.

• Коли статуси замовлень у ТТН змінюються на сайті магазину, вони автоматично змінюються у кабінеті на Rozetka.

ПІДСУМОК

Для нас важливо, щоб наша робота приносила користь бізнесу клієнта. Ми разом пораділи конверсії, зручності у використанні модуля, збільшенню прибутку та клієнтів та заощадженому часу.

POS-система для автоматизації ресторанів та кафе