0

Кейс Встановлення та налаштування 1С MECANO

ЗАДАЧА

Компанія «MECANO» – компанія з виробництва та дистрибуції меблів в Україні. На сьогоднішній день компанія виготовляє весь асортимент меблів для спалень: комоди, шафи, ліжка, тумбочки і т.д.

Сьогодні «MECANO» – це компанія з більш ніж 200 партнерами, з налагодженою зручною системою доставки і окремим покупцям безпосередньо, і на точки партнерів.

«MECANO» звернулися по встановлення програми 1С, т.к. без автоматичного обліку ставало все складніше встежити за реальним малюнком бізнесу. Не було обміну даними, що уповільнювало роботу працівників.

Складності обліку меблевого виробництва у безлічі варіантів одного товару – моделі, види, розміри, тканини, фурнітура тощо. А це заважало все утримати на увазі і не помилитися зі звітністю.

Також клієнт поставив завдання реалізувати вивантаження замовлень з 1С. Щоб друкувати чеки і для клієнтів, і для водіїв-експедиторів – при доставці замовлення.

І виникла потреба в обліку праці працівників.

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ

Після впровадження та налаштування 1С було прийнято рішення завести до бази списки номенклатури та контрагентів. Після цього налаштували підсистему ціноутворення та введення залишків товару до бази. Завантажили в 1С прайси, синхронізували прайси та номенклатурні картки.

Також ми зробили в 1С прив’язку до автомобіля та клієнта, щоб уникнути помилки, коли водій бере не свої замовлення. Це дозволило друкувати чеки на ККТ партнерів.

Робота проводилася у кілька етапів:

1) ми розробили механізми завантаження всіх необхідних процесів;

2) допрацювали чеки відповідно до того, як було зручно «MECANO»;

3) допрацювали інтерфейс бази 1С відповідно до того, як було зручно замовнику;

4) внесли у функціонал можливість резервувати продукцію під конкретне замовлення клієнта.

1с мебель

РЕЗУЛЬТАТ

  • Установка 1С
  • Список в 1С номенклатури та контрагентів.
  • Навчання співробітників роботі із програмою.
  • Налаштування підсистеми ціноутворення. Навчання роботи із підсистемою.
  • Навчання співробітників уведення залишків у програму.
  • Доопрацювання друкованих форм, налаштування можливості виведення картинок.
  • Завантаження в 1С прайсів, синхронізація прайсів та номенклатурних карток.
  • Коректна роздруківка чеків.
  • Відсутність помилок із чеками.
  • З’явилася можливість оцінити собівартість товару, що виробляється за витратами.
  • Зниження рівня запасів – у середньому на 18%, найкращий результат – 25%;
  • Підвищення продуктивності за рахунок оптимізації завантаження обладнання – у середньому на 13%, найкращий результат – 30%;
  • Зниження загальної величини дебіторську заборгованість – у середньому 9 %, найкращий результат – 15 %.

Бонусом цієї автоматизації стало прискорення формування управлінських звітів удесятеро, скорочення адміністративних витрат на 10% і трудовитрат на 30%.

Звертайтеся, щоб замовити установку та налаштування 1С.