Кейс 1С та розробка додатків (DANKE)

Опубліковано

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ:

1. Налагоджено швидку роботу між менеджерами у відділі продажів, польовими співробітниками та клієнтами.

2. Розроблено програми Danke calculation для мобільних (і планшетів) та для ПК.

3. Впроваджено 1С Управління підприємством.

4. Менеджери оперативно оформлюють заявки.

КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ ПРО КЛІЄНТА

DANKE – українська торгова компанія, що виготовляє підвіконня. У їх колекції тринадцять декорів підвіконь – для кухні, спальні, вітальні та дитячої. Продукцію Danke люблять за стійкість до плям, якість та надійність, екологічність та безпеку.

DANKE

Обробка замовлень ДО ЗВЕРНЕННЯ в SoftUp

  • Клієнти залишали заявки із різних каналів (телефон, сайт, смс, пошта).
  • Менеджер уточнює деталі замовлення. На це витрачається певний час.
  • Після уточнення всіх деталей компанія займається виробництвом підвіконь.
  • За бажання клієнта до виготовлення проводиться виїзд замірника на об’єкт, складається технологічна схема, кошторис та договір. Потім проводиться виготовлення, доставка та монтаж. На етапах роботи польові співробітники надають звіти про виконану роботу.

ЗАДАЧИ SoftUp щодо впровадження мобільного додатку:

  • Оптимізувати спілкування із клієнтами, підключити додаткові канали. Налаштувати автоматичне формування угод із різних джерел.
  • Оптимізувати роботу з клієнтами та монтажними бригадами, забезпечити контроль менеджерів за всіма етапами угод.
  • Оформлення замовлення за допомогою мобільного телефону – вибір матеріалу підвіконь, розмірів, комплектуючих. Розрахунок вартості, вибір способу оплати.
  • Можливість зміни замовлення клієнтом.
  • Можливість робити через мобільний додаток і роздрібні та оптові замовлення.
  • Відображення у програмі статусу замовлень.
  • Навчити співробітників роботі з мобільним додатком.

ЗАДАЧИ SoftUp із встановлення додатка в 1С на ПК:

  • Оптимізувати додаток для роботи з ним з боку клієнтів та з боку менеджерів.
  • Оптимізувати роботу додатка під оптові та роздрібні замовлення (докладніше про додаток).
  • Налаштувати у додатку зворотний зв’язок для клієнтів.
  • Навчити співробітників працювати з додатком.