Кейс «1С УНФ» для компанії «АвтоМУМ»
Компанія «АвтоМУМ» на ринку товарів для автолюбителів ще з 1989 року. Починала компанія з проєктування та продажу деталей для машин: гумометалевих шарнірів, пресів тощо. Зараз «АвтоМУМ» – великий магазин із більш ніж 7000 товарних позицій та доставкою по всій Україні.
Завдання автоматизації
- За час користування бонусною системою компанії «АвтоМУМ» знадобилися нові доопрацювання, в тому числі й проводити скасування бонусів через повернення товарів.
- У зв’язку з новим законодавством виникла потреба налаштувати ПРРО.
- Для більш швидкого та легкого спілкування з клієнтами через «Viber» вирішили встановити та налаштувати модуль обміну з цим месенджером прямо у «1С».
Що було зроблено компанієї «SoftUP»?
- Ми доопрацювали у програмі «1С» раніше встановлену систему бонусів та повернення товарів.
- У компанії «АвтоМУМ» вже було встановлено «1С Модуль продажів». Доопрацювали його функції до необхідних клієнту операцій.
- Доопрацювали роботу ПРРО (програмного РРО). Для навчання працівників роботі із ПРРО виїжджали за місцем.
- Для спрощення роботи продавців доопрацювали в «1С» спосіб розрахунків із покупцями та повернення товарів.
- Доопрацювали регістри у програмі.
- Встановили в «1С» «Модуль інтеграції з “Viber”».
Бонусна система працює коректно і при поверненні товару відбувається скасування бонусів в акаунті клієнта. Продажі стали більш автоматизовані, вся необхідна інформація відображається у «1С». Усі співробітники знають, як працювати з ПРРО. Інформаційне спілкування з клієнтами відбувається через «Viber». Дані по клієнту, а також віконце повідомлень і медіафайли, що відправляються, підтягуються прямо з «1С».
Налаштовуємо та доопрацьовуємо програму «1С», автоматизуємо продажі, розробляємо «1С», встановлюємо ПРРО та модулі інтеграції з месенджерами в «1С». Наші фахівці працюють за віддаленим доступом або з виїздом на місце по Одесі. Використовуйте наші можливості розвивати свій бізнес!