Кейс 1С УНФ в магазині Lucky Look
ПРО КЛІЄНТА
Lucky Look – інтернет-магазин головних уборів та сонцезахисних окулярів. Вже понад 15 років на українському ринку.
ГАЛУЗЬ
Роздрібна торгівля.
ВПРОВАДЖЕННЯ (Замовити)
- Підключення торговельного обладнання та онлайн-каси.
- Усі види обліку відповідно до українського законодавства.
- Актуальне відображення залишків на складі.
НАВІЩО ВНЕДРПРОВАДИЛИ АВТОМАТИЗАЦІЮ?
Lucky Look займається продажем головних уборів та сонцезахисних окулярів. Постало питання ведення автоматизованого оперативного обліку. До цього використовувався облік в Excel і така «паперова» робота стала забирати багато часу і викликала помилки.
ЗАДАЧІ АВТОМАТИЗАЦІЇ
- Облік та аналіз товарів – які товари мають великий попит
- Розрахунок ціни в залежності від цін постачальника.
- Облік залишку на складі та планування закупівель.
- Підключення РРО та терміналів.
- Підключення та налаштування 1С УНФ.
ЩО ЗРОБЛЕНО (Звернутися до SoftUp)
Керівництво магазину Lucky Look звернулося до компанії SoftUp. Ми допомогли вибрати та встановити програмне забезпечення 1С, підключили електронні сервіси та торгове обладнання. Налаштували збереження в 1С інформації з дисконтних карток. Налаштували роботу онлайн-каси, отримали ЕЦП (електронний цифровий підпис). Навчили співробітників працювати з програмою 1С — заводити нові документи, формувати звіти.
Докладніше:
РЕЗУЛЬТАТИ
- При здійсненні продажів продавці сканують товари, в 1С відразу відображаються ціна та найменування. Оплата приймається готівковим та безготівковим способом. Всі дані, пов’язані з продажами, відображаються і фіксуються в 1С УНФ.
- Програма аналізує які товари продаються краще за інших і за якими цінами. Це допомагає формувати подальші закупівлі, дає ясність про попит товару та ефективність роботи.
- Автоматизація дозволила обслуговувати клієнтів швидше та якісніше.
- Інвентаризація товару значно скоротилася за витраченим часом і стала точнішою, ніж за «паперового» ведення справ.