Бюджетування в 1С УВП

Бюджетування в 1С УВП

У програмі 1С УВП (Управління виробничим підприємством) є така підсистема як Бюджетування. На якихось підприємствах обходяться без користування цією підсистемою, а десь не уявляють автоматизації без неї.

Розглянемо, чим може бути корисним бюджетування.

Як випливає з назви, бюджетування дозволяє правильно планувати вкладення та витрати компанії, розпоряджатися фінансами та уникнути непотрібних витрат.

Сама собою ця підсистема перестав бути окремої програмою, а налаштовується в 1С УВП як окремого модуля.

Вам потрібно встановити Бюджетування, якщо:

  • Різні дані знаходяться в компанії в окремих базах, а вам потрібно зведення інформації з юр. особам.
  • У вас великий обсяг даних, які “зберігаються” в Excel і через це часто виникають помилки.
  • Весь облік доходів та витрат ви ведете «з олівцем на папері».
  • Рух фінансів здійснюється між великою кількістю «учасників» та його складно повністю проконтролювати.
  • Планування бюджету забирає багато часу.
  • Потрібний аналіз бухгалтерії або хоз.расходов.

ЧЩо стосується ПЛАНУВАННЯ БЮДЖЕТУВАННЯ в 1С УВП, то вони поділяються на три види – знизу вгору, зверху вниз, змішаний тип.

Планування знизу вгору. Не надто зручний метод. Підрозділи компанії при плануванні бюджету намагаються підстрахуватися на майбутнє і можуть вносити більші витрати, ніж насправді. А «роздутий» бюджет негативно впливає на розвиток компанії.

Планування зверху вниз. Бюджет компанії визначається керівником, а підрозділи та філії виходять із цих передбачуваних витрат.

Змішаний тип. Бюджет узгоджується виходячи з бажань керівництва та можливостей підрозділів. Робиться виходячи з розрахунку менеджерів. Вважається найбільш оптимальним та ефективним методом планування.

Періоди планування бюджетування.

Дрібному бізнесу оптимальним періодом є закладання бюджету на місяць.

Холдингам та великим підприємствам доцільно планувати бюджет на кілька найближчих років.

Довгостроковий бюджет розбивається більш дрібні періоди. Наприклад, річний бюджет ділиться на квартальні чи місячні. Це зручно для аналізу та контролю за його виконанням.

Бюджетирование как часть системы управления предприятием - Блог консультанта

Вигоди після впровадження Бюджетування:

  • 100% контроль витрат
  • 100% аналіз фінансових даних. Наприклад, на що саме йде найбільше витрат і як це позначається на компанії.
  • Економія часу на складання планів видатків до 75%
  • Окремий аналіз з кожної статті витрат.
  • Аналіз маркетингової роботи підприємства.
  • Відстеження закономірностей, які впливають бюджет підприємства.

Компанія SoftUp пропонує встановити та налаштувати модуль Бюджетування у 1С УВП. Також пропонуємо свою допомогу з налаштуванням планування бюджетування.

Телефонуйте для консультації : +38 (067) 10 396 10