Агент+ Програма автоматизації торгівлі
Програма автоматизації торгівлі Агент+ буде корисною керівникам продажів, торговим представникам та компанії в цілому. Мобільна торгівля – основа багатьох торгових фірм. Залишатися на плаву та розвивати в наш час допомагають інновації, що автоматизують та спрощують процеси компанії.
Як саме?
У торгових представників завжди під рукою актуальна інформація щодо залишків та цін. Так само, як клієнтська заборгованість. Із додатком легше контролювати виконання плану продажу. Не потрібно постійно носитися з стосом паперових прайсів. Вся інформація у додатку. І до головного офісу не потрібно постійно їздити.
Що стосується керівників продажів, усі дані від торгових агентів вони завдяки додатку отримують відразу. І відразу можуть сформувати кожному завдання. Також додаток завжди показує керівникам продажів де саме перебуває кожен із підконтрольних йому торгових агентів.
Чим додаток Агент+ вигідний для компанії?
- Економія на сканері штрих-коду та можливість відправляти фотографії торгової точки з викладенням товару прямо у додатку.
- Для співробітників на виїздах легше складати маршрут та вносити коригування в режимі реального часу.
- Якщо компанія змінює ціну або робить знижку, торговий представник дізнається про це в той же момент.
- Одночасно можна працювати з кількома базами даних.
- Касовий облік ведеться у додатку.
- Клієнтська база даних з повною інформацією, сплати до Днів народження.
- Прямо із програми можна торгувати – оформляти продажі, роздруковувати документи.
- Кожен співробітник може самостійно провести інвентаризацію товару.
- Центральний офіс отримує дані про замовлення відразу.
- Не потрібно витрачатися на додаткові гаджети, адже програми можна встановити на власний гаджет співробітника.
- Кожен співробітник – експедитор, торговельний представник, водій – завжди підконтрольний.
- Кількість відвідувань торгових точок збільшиться за рахунок того, що необхідність відвідувати центральний офіс скоротиться.
Програма Агент+ відповідає всім цим цілям.
Як саме працює програма Агент+?
Встановлюється на ноутбук, комп’ютер, планшет або смартфон з ОС Android. Після встановлення програма відразу ж готова до роботи. Обмін інформацією здійснюється за FTP-сервером. За потреби програма синхронізується з 1С, BAS або іншими схожими системами.
По суті це автоматизація ланцюжка «центральний офіс – торговий агент – клієнт». Причому із розв’язанням задач у моменті реального часу.
Агент + прискорює обробку даних та синхронізує інформацію між працівниками на виїздах та центральним офісом.
Щоб придбати та впровадити програму автоматизації торгівлі, Ви можете зв’язатися з нами безпосередньо за телефоном +38 067 10 396 10.
Або замовити Агент+ онлайн через наші кнопки зв’язку внизу сторінки.